Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Jaaah we zijn wel samen, maar mijn libido is met de noorderzon vertrokken;). Heb overigens ook van veel meiden begrepen dat het alleen maar werkt als er al wat verweking e.d. gaande is...
    Ga eerst mijn homeopatishe middel proberen, en heb een annanas gekocht;).

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Lindra: wat een ellende met die spuiten, hopelijk gaat het snel wennen!

@dreamz en hoop: succes op het wachtbankje, ik duim mee!

@Alf: Wat naar dat je nu weer voor je mannetje moet strijden. Je hoopt zo dat als zo'n lieve kleine er éénmaal is, dat je dan niet meer hoeft te strijden...

Hier: bedankt meiden, ik zal woensdag zeker mijn onzekerheid/ gevoel onder woorden proberen te brengen. Wie weet staat deze gyn er wel heel open voor (schrijft zij hoopvol;)).

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, kunnen we straks geen hormonenspuitparty houden? Dat we elkaar helpen? Ik moet gaan beginnen als ik ongesteld ben geworden maar ik voel volgens mij die laatste cyste nog steeds.

Puckje, wat heerlijk genieten dat er zo lief tegen de buik wordt gedaan. Onbetaalbaar!

Alf, wat fijn dat Jelle zo goed groeit en bloeit! En nee wat een drama met die arts. Kun je naar een ander? Ik loop al 41 jaar ziekenhuizen in en uit en heb zoveel artsen gezien en maar weinig goede. En ik heb geleerd direct over te stappen als het me niet goed bevalt.

Ik stel voor dat we in het vervolg met z'n allen mee gaan als een van ons een afspraak heeft. Voor de mondigheid, zeg maar. Zien jullie het al voor je:D?!

Y30, jammer, ja ik weet er niet echt heel veel vanaf. Hopelijk heb je komende week een begrijpende arts en kun je toch ingeleid worden. Als we met z'n allen mee moeten, laat het kan maar weten!

PS, zouden we bulk korting krijgen dan, zo met z'n allen?

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Alf:Ik weet nog geen datum voor afrijden...sterker nog: ik heb noodgedwongen even een oaar wekien moeten stoppen met lessen.Ik hoop het volgende maand weer op te pakken en het dan heel snel te halen:)

Wat ongelooflijk asociaal hoe je behandeld bent in het ziekenhuis! Houd het dan inderdaad nooit op?

@Y30: sterkte met de laatste loodjes meid!

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy, dat met z'n allen meegaan nr n afspraak daar zie ik wel iets in!

6. Alf

Alf Niet meer actief

We betalen helemaal niet! In ruil voor acurate behandeling zullen wij overwegen(!) om de misstanden in de NL zorg niet aan het licht te brengen.. en dan komen ze nog goed weg! (ik kan heel streng kijken :D)

7. Alf

Alf Niet meer actief

Brix, meis.. hoe gaat het?? Wanneer weer echo?

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Oeh leuk idee met zijn allen de nederlandse ziekenhuizen bestormen!!
    Ook ik kan heel streng kijken (volgens manlief):D

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Tis inderdaad een poos geleden dat Brix hier was (toch?)
    Ik hoop dat alles goed is!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Brix: je hebt 1 februari je eerste echo gehad toch?
    Hoe was de echo?.....ik hoop zooooo dat tie goed was!!

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    De echo van Brix was goed
    Heb het op het Gent topic gelezen, ze heeft een kloppend hartje gezien!

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    *zwaai*
    De echo was goed, een mooi kloppend hartje gezien en vruchtje lag op termijn. A.s. vrijdag mag ik weer voor echo. Wat dat betreft zijn de echoscopistes in het UMC heel meelevend, niks over te klagen.

Dikke knuf voor iedereen!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Brix: Super fijn dat de echo goed was!! Op naar de volgende goede echo vrijdag!!

14. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix wat fijn! Gefeliciteerd! Op naar vrijdag maar volgens mij heb je gewoon een algeheel goed gevoel! Knuffel

Ego vraagje aan jou Brix, is het UMC goed? Ik durf nl niet zo goed in m'n eigen ziekenhuis te bevallen en twijfel aan uitwijken naar UMC?
    Je mag me ook pb-en,thx

15. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier zaterdag een echo op spoed gehad ... ik voelde me opeens zo onzeker (was zo rond periode van 2de miskraam) en ik heb een aambei die af en toe bloedt als ik teveel druk moet zetten, had dus wat bloedverlies maar was niet 100 % zeker of het van de aambei kwam.
    ben dan zaterdagavond naar spoed gereden en echo gehad
    Ik was op dat moment 10 w 3 d zwanger en de echo gaf al 10 w 6 d aan, sterk kloppend hartje!

Nu dus weer even uitkijken naar 15/02 voor de 12-weken echo...

16. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, hier ook nogmaals super van het kloppend hartje
    en volgens mij heb je ook een goed gevoel erover, en dat is al heel veel he!

Hier ook wel een ander gevoel als bij de miskramen, maar toch overheerst de angst en paniek toch nog vaak

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Elpie: wat een schrik weer, maar wat fijn dat alles goed was! Het zal voor jou denk ik wel spannend blijven. Dat je meisje* zomaar ineens overleed in je buik, dat draag je met je mee en de angst dat het nog eens gebeurt hoort daar bij, ben ik bang.
    Ikzelf ben er inderdaad verbazingwekkend rustig onder. Mijn zoon* overleed ook op een andere manier, ik denk dat ik mijn paniek nog zal krijgen als ik richting de 20-wekenecho zal (mag?) gaan.
    Ik hoop dat je een hele begripvolle gyn hebt die je net zo vaak laat komen en gerust zal stellen als nodig is. Schroom dan ook niet om aan de bel te trekken als je paniek voelt, ik denk dat ze het wel zullen begrijpen.

@ Puckje: Ik weet het niet of het UMC goed is wat "normale" bevallingen betreft. Ik heb alleen de ervaring met bevallen daar van mijn zoon* en dat is natuurlijk een hele andere setting. Ik vond het ondanks alles een fijne bevalling en het team was ontzettend lief en respectvol. Je kon merken dat ze dit vaker deden. We kregen alle ruimte om het in te vullen zoals we zelf wilden. Wat dit betreft niets dan lof voor het UMC/WKZ.
    Mijn ervaring op de herhaalde miskramen poli was minder, maar ja, het is wat dat betreft gewoon een standaard Nederlands ziekenhuis, dus daar moet je ook niet meer van verwachten.
    En ja, over de echoscopisten (op de poli vroege zwangerschap) ben ik dus ook erg tevreden. Erg begripvol en lief.
    Mijn gevoel zegt dat het UMC/WKZ prima is om "normaal" te bevallen, maar dat is mijn gevoel. Als je overweegt over te stappen, kan het haast niet slechter dan wat je nu hebt, toch, anders zou je het niet overwegen? Succes met het maken van een keuze. Als jij er maar een goed gevoel bij hebt!

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, gefeliciteerd met je goede echo. Een kloppend hartje wat zul je blij zijn! Op naar de volgende echo.

Y30, meid houd je het nog vol? Of is er iets in gang gezet? Ik ga voor je duimen voor een goed gesprek woensdag!

Elpie, wat fijn dat alles toch goed leek met de baby! Goed dat je direct actie hebt ondernomen en naar de SEH bent gegaan.

Nog een vraag voor jou over de baxters. Had de Prof die baxter zo voor je geregeld of ging daar dagen overeen? Ik heb begrepen dat ze in het MCK het embryo of de embryo’s al op dag 3 terugplaatsen dat geeft mij dus weinig speling in het maken van de afspraak voor de baxter. Als alles goed verloopt heb ik er ook nog een weekend tussen. Handig, not!
    Alvast bedankt voor je antwoord.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Elpie: Goed dat je je onrust hebt laten wegnemen, zo fijn om dan op de echo te zien dat alles goed is!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja hoor, hou het wel vol. Overdag is het wel goed te doen, het is m.n. aan het eind van de dag/avond dat alles pijnlijker wordt.
    Verder probeer ik me te richten op woensdag, en daarna zien we wel weer verder. Ondertussen hoop ik dat het homeopatische middeltje wat gaat doen, maar dat soort dingen gaan meestal niet zo snel (pas 2x genomen;))

Deel Deze Pagina