Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lieve Butterfly, wat een rotbericht. Ik neem aan dat het DS is die het je afraadt. Die heeft de wijsheid niet in pacht, maar staat wel bekend als een super-reëel en niet-commercieel arts die bereid is om heel ver te gaan. Ze heeft dus uitsluitend jouw en jullie belang op het oog door dat te zeggen, en dat maakt het tot een keihard bericht, hoe dat te verteren?

Over eicel-donatie, zou dat dan een 'illegaal' traject moeten zijn? Zou je zus donor kunnen zijn via een buitenlands traject bijvoorbeeld, of is dat niet te organiseren? Als je het al zou willen natuurlijk.

Ik ken twee vrouwen die via eiceldonatie in het buitenland na jaren van miskramen toch moeder zijn geworden, en nog een vrouw die binnenkort via een draagmoeder moeder hoopt te worden. Een traject waar je niet zomaar even voor kiest, en ook niet voor iedereen is, dat besef ik heel goed hoor. Maar soms komt het 'goed' op een manier die je niet voor mogelijk had gehouden. Het verdriet wordt niet ongedaan gemaakt, maar er kan wel een ander perspectief komen.

Adoptie kan natuurlijk ook, jullie zitten immers al in de molen... Ook een lange weg, maar wie weet wat het brengt?

Maar ik snap dat het niet even een kwestie is van de knop omzetten en verder gaan. Het is een rouwproces waar je door moet, en dat vind ik heel erg voor jullie. Na zo'n lange weg, alles te hebben gegeven, zo veel aan de kant te hebben gezet... en dan houdt het op, in ieder geval op deze manier. Dat is heel hard en heel verdrietig.

Lieve Butterfly en Butterfly-man, ik hoop dat het goed komt, op een mooie dag. Ik blijf aan jullie denken.

xx

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    En Y30, opgelucht!

x

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Maria,

Dat klopt het was de S. Het is een legaal proces in Belgie. Dit wordt ook door de S gedaan. We zijn verplicht als we het doen om begeleiding te krijgen. Ik ga wel misschien voor een second opinion? Serum is een instelling die gratis advies geeft dus waarom niet

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maria999: wat heb jij het ontzettend goed verwoord!

5. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Butterfly, wat een ongelooflijk verdrietig nieuws zeg. Het houdt ook maar niet op voor je. Het is zo oneerlijk dat het je zo vreselijk tegen zit elke keer. Ik vind het heel knap van je hoe je ermee omgaat!

Ik snap dat je behoefte aan een second opinion, zou ik ook hebben. Gewoon doen als dat is wat je nodig hebt.

Hele dikke knuffel!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Serum Athene bedoel je, neem ik aan. Die gaan idd nog een stap verder, met hidden C-onderzoek en zo. Ik neem aan dat je inmiddels ook op het forum zit van fertilityfriends.co.uk, waar veel meiden zitten die daar onderzoeken hebben laten doen? Als het echt aan de eicelkwaliteit ligt, wat ik niet kan beoordelen (fragmentatie kan ik me wel iets bij voorstellen, maar hoe het exact zit, gaat me boven de pet) dan weet ik niet of ze daar meer voor je kunnen doen? Ik heb toen wel meegelezen op dat forum, maar ik kon het soms nauwelijks volgen omdat het zo technisch was. Maar idd, als ze gratis advies geven, waarom niet. Je moet doen wat goed voelt.

Het blijft toch onbegrijpelijk dat het aan de eitjes zou liggen terwijl je zus geen problemen heeft, hè. Dat zou mij ook niet lekker zitten.

Eiceldonatie is in Nederland ook legaal, maar je komt er vaak niet voor in aanmerking. In België zijn ze dus soepeler?

Wat je ook kiest, ik wens je veel geluk en blijf aan je denken.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks mop hoe gaat het met je mooie meid?

Het was een aanbod van de S. Mijn zus moet allerlei onderzoeken ondergaan, ik vertelde dat mijn zus bloeddonor is en dat we al veel onderzoeken hebben gehad oh...als je die wilt delen scheelt dat voor jullie in de kosten. Nee ik ken die site niet

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  9. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtig meis... Ik zag m ook al bij je op facebook staan... Vind het zo ontzettend erg voor jullie:(:(

10. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtig Butterfly, sterkte moet veel aan jullie denken.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Erg mooi Butterfly!

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, het is altijd fijn om te zien en horen dat ons mannetje het goed doet!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Butterfly: heel mooi!
    Kan me overigens ook voorstellen dat je een second opinion wilt. Na jullie lange weg, wil je het toch heel zeker weten.

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Snipverkouden, maar heel goed ;). Fjoe fjoe fjoe.

Dus DS wil helpen als je zus eiceldonor zou zijn, begrijp ik dat nou goed? Wat bijzonder.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Prachtig nummer Butterfly.. verdrietig, zo raak en zo mooi..

Fijn dat Dr. de S openstaat voor eiceldonatie, als jullie daarvoor willen gaan en klaar voor zijn..

Maar deze klap is té oneerlijk :(

16. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, goed nieuws voor jou gelukkig!! Geen.bijzonderheid omtrent je waardes? Lekker dat ie zo goed groeit! En wbt stuit... Hoop dat ie draait, maar het is dwars weer geloof ik.. ik hoor niet anders dan dwars en stuit..:$

17. Alf

Alf Niet meer actief

Brixje, redt je het nog? Ik blaas temp voor morgen weer even een tiende omhoog hoor... Ziet er weer netjes uit... *duim!!*

Hoop, jouw ei ook gesprongen! Succes met de wachtweek voor de boeg..

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Alf, wat ben je verrrr, wat goed! Xx

19. Alf

Alf Niet meer actief

Maria, ja.. echt ver hè?! Nog vier weken.. als ik DrE zover krijg ;)

Beterschap voor je kleine mevrouwtje! :(

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Thanx! FF geeft op dag 26 possibly trifasic aan :).

Ik weet/ik voel dat er iets genesteld is (zo raar om dat te kunnen zeggen, maar na 8 zwangerschappen weet ik dat wel ;)). De vraag is alleen of het doorzet. Vannacht heb ik last van nachtzweten gehad en dat is meestal geen goed teken :(. Ik ben ook bang dat mijn kwaaltjes langzaamaan weer aflopend zijn :(.
    Nou goed, even afwachten tot woensdag. Ik ben zo bang voor weer zo'n streepje van niks.
    Zucht!

Deel Deze Pagina