Gaat het broeden toe nu toe zo goed deze keer, is er vijfde ziekte geconstateerd op het kdv van dochterlief . Nee, het zou eens allemaal vlekkeloos mogen gaan :x
Jakkes Brix, ben je niet extra goed beschermd door de antibiotica? Hoe dan ook het is geen fijn idee. Kan je huisarts of gynaecoloog niet morgen meteen laten onderzoeken of je het als kind al hebt gehad dan ben je beschermd namelijk. En anders vragen wat het advies is? Knuffel
@alf thanks, maar ik probeer nog niet te tellen anders duurt het zo lang. Ik doe net alsof er niks is, struisvogel enzo Chillys gent is ook best ver rijden en als het per mail kan dan scheelt het, maar moet ook zeggen dat het rijden me steeds minder uitmaakt. Ik rij nu 2 per maand naar dusseldorf is 2 uurtjes rijden voor het intralipid, ga niet eens meer proberen het in NL te krijgen teveel ergernissen en gezeur. Het maakt me tegenwoordig niet meer veel uit als ik maar artsen tref die vanuit mogelijkheden en kansen denken ipv protocollen en problemen. Brix verdorie wat balen, hopelijk heb je het al eens gehad.
Even snel een berichtje: julian is om 15.30 geboren.na een heftige bevaling. Gelukkig alles goed, i.v.m bloedverlies nachtje ziekenhuis. Later meer!
Hallo dames, mag ik hier even inbreken? Ik ben vannacht volgens mij mijn 4de mk ingegaan... En nu wil ik alles opstarten qua onderzoeken! Moet ik dan naar m'n HA of vk? Ik hoop vandaag echt de bevestiging te krijgen dat dit echt een mk is. Want ik heb sinds maandag al bruin verlies en vannacht was het rood, maar niemand die me wilde helpen:x ben er nu klaar mee en wil duidelijkheid!!! Kunnen jullie me helpen? Waar begin ik met alles?
Y30:super hard gefeliciteerd! Hoop dat de bloeding al minder is en dat je snel volop van je ventje kan genieten. Dikke proficiat.
@maantje: heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode! Ik zou naar de verloskundige bellen, die moeten normaal toch een echo nemen om te zien of alles ok is. Jij hebt ook al een hele weg moeten doorstaan zeg Pfff. Zijn er na de vorige mk onderzoeken gedaan aan wat het zou kunnen liggen? @ butterfly: sterkte meid, 5 jaar is wel belachelijk lang. Er zijn toch veel kindjes die goede ouders zoeken. Hoop dat je snel meer weet van de eiceldonatie en zien of dit voor jullie ook mogelijk is. Veel succes. @ Chillys: heel veel sterkte! Ik ben van België, uit de Kempen. Zelf loop ik nu ook voor onderzoeken te Gent. Ze luisteren wel goed naar je verhaal. Ik vind het wel mentaal een zwaar traject, je moet na de bloednames toch nog een hele poos wachten op de resultaten, wat wel normaal zal zijn, maar heb het hier best moeilijk mee. Op 13 maart staat de afspraak dat wij normaal meer weten, dan zouden alle resultaten binnen zijn. Het zijn daar ook allemaal heel lieve verpleegsters, en wij zitten bij dr van Keirsbilck, dat is de assistente van dr de Sutter, ook wordt daar alles in team besproken. Als je nu voor een afspraak belt kan je ongeveer over een week of 6 terecht. De eerste dag luisteren ze goed naar je verhaal, stellen je dossier op en doen ze al direct een hoop bloednames. Heel veel sterkte en een second opinion kan nooit geen kwaad, succes.
Brix: vandaag heel veel succes met de echo en ook een dikke proficiat aan je zus. Wat leuk dat jullie samen zwanger zijn
@Y30 van harte gefeliciteerd!!! @maantje, wat vreselijk naar dat je het gevoel hebt dat je misschien je 4e miskraam hebt gehad. Het is verstandig om naar je huisarts te gaan om alles bespreken.Je moet naar je huisarts om een verwijsbrief te krijgen naar een gyno. Dat mag na de 3e al. Dus ongeacht kan je een doorverwijzing krijgen. De verloskundige kan eventueel een echo maken. Maar dat doen ze op hun vroegst met 7 weken. Je kan aan de huisarts een controle ego aanvragen om te kijken of je "schoon" bent of niet. Sterkte iig! Liefs
@Y30: VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een mooie naam! Geniet er maar fijn van! Nieuwe meiden: helaas welkom hier.Wat verdrietig allemaal! Ik hoop dat jullie hier wat steun kunnen vinden. @All: dikke knuff voor allemaal! Ik leef enorm met iedereen mee,ook al reageer ik momenteel niet zoveel.Ik zit zelf in de loslaat-fase en ik merk dat ik daardoor wat stiller word en wat meer afstand neem.Ik lees alles en hoop intens dat jullie droom in vervulling mag gaan en de zwangeren onder ons wens ik een goede zwangerschap toe zonder al teveel stress. Liefs,Hoop42
Y30, FANTASTISCH NIEUWS HEEL HEEL erg gefeliciteerd!!!! Hopelijk voel je je snel weer goed!!!! Nieuwe dames welkom, ik ben bekend met het Maasstad ziekenhuis maar ben, vrees ik, geen goede reclame voor dat ziekenhuis. Heb er veel meegemaakt. Maar wel veel succes hoor. Wellicht is jouw geval anders dan de mijne. Brix, snap het helemaal van geen punctie. Ik riep altijd alles controleren maar nu zou ik het ook niet doen, denk ik. Heel veel succes! Hoop, fijn je weer te lezen! Hoe staat het met je rijbewijs? Hier, auntie Flo op bezoek vanavond de eerste spuit!