Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Tammy: rijbewijs staat even op een laag pitje ivm grote onkosten aan onze Dodge:(

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Alles was in orde met buikbaby, het leek nu echt op een mensje, je zag de armpjes en de beentjes. Ik ben zelfs een dag vooruit gezet :).
    Afspraak voor nekplooimeting staat.

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Brix! Liefs

4. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Superleuk nieuws Brix!

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Wanneer jij dat wel zou willen is dat heel jammer, maar jullie moeten natuurlijk er beiden achter staan, ik kan me ook iets bij voorstellen hoor, wanneer wij het vertelden aan mensen om ons heen dat dat voor ons een optie zou zijn merkten we dat veel mensen het niet zouden doen.
    Ik hoop hoe dan ook dat jullie samen een keuze kunnen maken, 5 jaar is superlang maar misschien wel te overzien wanneer jullie een en ander laten bezinken, dit is zo persoonlijk & wellicht eiceldonatie toch een optie? Het is in ieder geval retezwaar voor jou en jullie beiden, ik hoop dat je veel aan de gesprekken bij de psych hebt.
    Knuffel

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Knuffel Hoop, denk veel aan je, Dodge nog niet hersteld? Aderlating die bakken maar o zo mooi!

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Gefeliciteerd Y30! Geniet lekker van je mooie mannetje :)

Brix, jij ook met je goede echo!! Is vast een opluchting!

Bdotsie, zij was ook mijn arts, ik vond haar heel aardig (en ze heeft mijn schildklierafwijking ontdekt, dus kundig is ze ook).

Elpie, wow, de 12 weken grens voorbij! Yes!!

Butterfly, pleegzorg is ook best intensief. Plus dat het kindje niet van jezelf is, dus het kan altijd weer worden weggehaald als het bijvoorbeeld terug gaat naar de ouders. Dat lijkt me helemaal zwaar, je raakt er toch aan gehecht.
    Ga je nu toch voor de ecd?

8. chillys

chillys Lid

13 mei 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bdotsie, bedankt voor je lieve reactie :D. Had het eerder niet gezien waarschijnlijk tegelijk geposted ;) Zoals ik allemaal hoor krijg ik een goed gevoel bij UZ Gent. Moet nu ook 2 maanden wachten op Maasstad dus 6 weken komt mooi uit.

Y30 wat super goed nieuws! Gefeliciteerd :D

9. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    @Y30 gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!! Mooie naam mijn zoontje heet bijna hetzelfde;)

@brix gefeliciteerd met je mooie echo!!

Bij mij is inderdaad mijn vermoeden bevestigd; 4de mk is een feit. Vandaag geen vruchtzakje meer gezien alleen nog restweefsel... Als dat er over 2 weken nog niet weg is moet ik een curettage ondergaan. Verder moet ik morgen bellen naar m'n gyn voor alle onderzoeken ivm de mk's...
    Lichamelijk heb geen/weinig last. Geestelijk ben ik heeeeel erg blij met m'n zoontje!! Die trekt me hier echt doorheen. En het vooruitzicht dat hier hopelijk een oplossing voor komt doet me ook goed.

Voor nu doe ik dus lekker rustig aan!

10. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 gefeliciteerd met je mannetje p, wat een leuke nam julian!
    Hoop dat je snel op de been bent ennuh foto's.....?

Tammywnet, oei eerste spuit vanavond, is dat dan ook zoiets als gonal?

Brix fijn goede echo.

Hoop 42 , de wonderen zijn niet de wereld uit blijf toch voor je duimen, knuf

Maantje85 sterkte en welkom

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    *breekt even in*

Y30, van harte met je mooie zoon! Gefeliciteerd!

Brix, fijn, weer een stap in de goede richting!

De rest een dikke knuff.

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, wat jammer. Hopelijk is de auto snel gemaakt en kun je weer verder!

Lindra, ik spuit nu decapetyl en vrijdag Menopur erbij. Ik weet niet zeker of dat hetzelfde is als Gonal F. Volgende week donderdag in ieder geval de eerste echo.

Brix, fijn dat alles goed is!

Maantje, wat een ellendige tijd. Veel sterkte en fijn dat je je op kunt trekken aan je zoontje.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    BRIX YESSSSSSSSS
    :D:D:D:D:D:D:D

Puckje, ik wil zo graag iets in mijn eigen buik voelen....snap je

Mijn psych is fantastisch!!!

14. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wat goed om te lezen dat er zwangeren zijn en dat er weer een nieuwe wereldburger is geboren na zoveel ellende !! Gefeliciteerd allemaal !!

@butterfly: ik ken je alleen van dit forum, ik heb zo (in stilte) met je meegeleefd, je hebt er allemaal geen zak aan maar wilde je laten weten enorm veel respect voor je te hebben. Blijf je ook zeker volgen in je tocht !

Verder vroeg ik me af of jullie denken dat het mogelijk is dat je kindjes opeens te weinig zuurstof krijgen en daardoor overlijden. Onze kindjes waren volgens de gyn niet te klein, ze zei ook dat er niets uit is gekomen uit het placenta onderzoek maar ik las later wel weer dat er oude infarcten gezien zijn met bloedingen. Ik neem aan dat als dat van betekenis was geweest ze me dat wel verteld zou hebben toch ??
    Hoe raar het ook klinkt..... ik hoop zo dat er iets in Gent gevonden gaat worden mbt mijn stolling en dat ze iets voor ons kunnen betekenen....

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    MireilleE, heel lief van je.

Mijn collega heeft haar dochter verloren met 26 wk ook iets met de doorbloeding in de placenta en die moest ascal gaan slikken. Gent is hier ook een voorstander van

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het zo goed, ik hoop zo dat het gaat lukken met ECD, het moet en het zal gewoon.

En wat fijn, wat zeg ik, super van je psych, dat is echt heel belangrijk!

17. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er veel geschreven hier! :)
    Brix, gefeliciteerd met je goede echo!!! Wat een geruststelling! Ik duim dat het goed blijft gaan!
    En oh ja, je hebt een pmmetje :).
    Mireille, een stollingsprobleem lijkt me zeker mogelijk... Je hoort het inderdaad vaker... Maar als dat zo is, gaan ze dat in Gent zeker ontdekken hoor! En van wat ik lees op dit forum, is het redelijk goed op te lossen met bloedverduners, zoals heparine.
    Tammy, succes met spuiten!
    Hier goed nieuws, mijn vitamine D is door de huisarts opnieuw gemeten en was deze keer perfect! Dus gelukkig een probleem opgelost...
    Verder gebeurt er voorlopig weinig nieuws... Het is afwachten tot 28ste, totdat we naar DD gaan...
    Liefs allemaal!

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    @elpie: super veel succes vandaag met je 12 weken echo.

Hier zit ik met vraagtekens. Zit op dag 19 van mijn cyclus, al twee dagen een heel weinig oud bloed verlies maar nu heb ik weinig echt rood verlies. Heb ik dan toch mijn menstruaties? Nu al? Ik versta er niets van. Had afgelopen vrijdag een hystroscopie, daar 2 dagen verlies van gehad en dan was dat gedaan. Is het daar nu nog van, maar dan zou het geen normaal bloedverlies worden denk, straks eens naar Gent bellen en horen wat het zou kunnen zijn.

Vele groetjes en voor iedereen een fijn weekend. Zelf nog wel een dagje gaan werken :)

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi meiden, ik kom net bij de gyn vandaan en op 11 maart krijgen wij onderzoeken in verband met mijn herhaalde miskramen. :)
    Gelukkig deed ze niet moeilijk en moet ik niet eerst drie miskramen hebben gehad ofzo.

20. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Lappie, hopelijk komt er iets uit de onderzoeken!

Deel Deze Pagina