Nemo en Maantje, welkom Hier, met Jellemans () gaat het goed! Behoorlijk vlot opgeknapt en nu weer even aan het zoeken naar juiste ritme, want dat is het zkh flink om zeep geholpen haha..
@ Nemo en maantje, heel veel sterkte! @ Tammy: wij blijven er in geloven. Respect dat je zo een doorzettingsvermogen hebt. Komt goed. @ alf: super dat het met Jelle weer beter gaat. Hoe groot is hij nu al en wat weegt hij?
@mireille ja je moet gewoon zeggen wat je allemaal onderzocht wilt hebben in gent. Heb je nu het complete rif lijstje al? @ nemo welkom , helaas onder deze omstandigheden, veel sterkte. Tammywynet, je hebt goed nieuws uit denemarken dus, duim duim
@Lindra, kan ik niet gewoon zeggen dat ik de RIF test gedaan wil hebben ? Is daar een speciale lijst van ?
hey meiden, sorry dat jullie zo lang niets van mij gehoord hebben. Julian is al weer een week oud! De tijd vliegt voorbij, tussen de voedingen door komen we eigenlijk nergens aan toe. Zelfs de geboorte kaartjes moeten de deur nog uit Het is afwisselend heerlijk op de blauwe wolk, om even later overspoeld te worden door emoties/kraamtranen en het gevoel al die nieuwe verantwoordelijkheid amper aan te kunnen. Ik ga hier binnenkort ook bij lezen, maar moet nu zo verder, met Julian wassen e.d.
Nogmaals een dikke proficiat met Julian! Geniet ervan Y30 en alles rustig aan doen, laat de andere nu maar even wachten. Nu telt jouw gezinnetje en dat is heel normaal dat dat even wennen is en een ritme zoeken is. Geef je borstvoeding of geef je de fles?
Even melden, ik ben erg blij en trots, vijf follikels zijn in de maak. Ze zijn nog klein en ik moet maandag terug voor een tweede echo. Het prikken gaat nog steeds goed en ik heb verder geen bijwerkingen. Pfft opgelucht weer!
Y30 no worries en lekker genieten van je kindje dikke pakkert voor jullie allebei. Tammywynet go girl zorg goed broeden hoor.
Hoi allen ik heb een pb gehad op een ander forum heb gezegd dat ik zou kijken wat ik kan doen en of er 1 van jullie nog iets weet voor haar heb erg met haar te doen ze heeft net haar 13e miskraam gehad steeds hartjes zien kloppen en dan gaat het rond week 9 of 11 mis dit is niet te doen. Hier komt het berichtje wat ze mij heeft gestuurd bedankt voor het mee denken en de tips misschien dat jullie ook aan kunnen geven welk ziekenhuis en welke arts verder gaat. hey minimuis , hier echt ne k*tdag , bleitdag , depridag noem het gelijk dat ge wilt ne echte dag om rap te vergeten ... maar ja .. nu was ik met een briefje bezig voor morgen mee te nemen naar gyne .. met alles wat ik gevonden heb en wat ik eventueel wens ... * prednison :gegeven worden maar dat weet ik al daar staat ze niet achter .... * cexlane inspuitingen dat ze dat eens navraagt . * ik wil een grondig bloedonderzoek ijzer , vit , schildklier , hormonaal ......... en alles wat er nog belangrijk is . *ze stelde voor een hysteroscopie te doen ( onderzoek van de baarmoeder ) is ergens in jette gebeurt in 2003 was toen perfect maar zou ik dit nog eens laten doen ??? zou er iets verandert zijn in 10 jaar ? * ik wil een oorzaak vinden en eventuele oplossingen als die er zijn ??? *sterilisatie versus spiraal ???? * Drgmoeder schap ?? wetgeving ? hoe ? wat ? dat heb ik er al opstaan ben ik nog iets vergeten of denken je nog ergens aan .... Laat het me gerust weten groetjes heidi
Oh wat vreselijk.... Is ze al in Gent geweest of in Duitsland ?? Van wat ik begrepen heb zijn ze daar veel verder dan in Nederland. Ik heb er goede verhalen over gelezen en komende dinsdag hebben wij onze intake in Gent nav de goede berichten die ik hierover heb gelezen. Wens je haar heel veel sterkte en kracht toe ??
Minimuis, dat is vreselijk voor haar . Wat MireilleE al zegt, is er al onderzoek bij haar gedaan ooit? Is ze al eens een Gent geweest? Daar gaan ze al een stap verder dan in NL. Wil ze nog verder kijken dan dat, dan kan ze een second opinion bij Serum (Athene) overwegen. Intake en eerste adviezen gaan daar via mail en evt telefoon en zijn gratis. En ze gaan veel verder in hun behandeling. Sterkte voor haar! Tammy Jee, zet 'm op! Heel veel succes!
hey meiden, Ik zie dat er weer nieuwe meiden bij zijn, en er sowieso iets te veel geschreven is om allemaal bij te lezen, tussen de bedrijven door. Ik ga proberen om vanaf nu weer wat bij te lezen en te reageren. @Tammy: Hoopgevend, zoveel follikels! @bdotsie: ik geen BV, maar dit verliep in eerste instantie erg moeizaam, we hebben veel hulp gehad, extra kraamzorg en lactatiedeskundige, en nu gaat het beter. Veel stress gehad, omdat Julian erg was afgevallen.
MireilleE en Brix bedankt voor jullie reactie ze is in gent geweest bij dokter noens geloof dat die zo heet en in jette en in leuven maar ze kunnen haar niet verder helpen ze raakt snel zwanger dat had ik zelf ook maar het blijft niet zitten. Ik weet net als jullie zo goed hoe zij zich moet voelen ik geef haar in iig dat van athene door zodat als ze er aan toe is het bij de hand heeft wil iemand die gegevens naar mij pb doen zodat ik het haar door kan geven bedankt
Minimuis, op Herhaalde miskramen - over de weg naar een effectieve zwangerschap staat een aantal 'adviezen' onder praktische informatie. Als er al veel onderzocht is, dan zou ik haar Pfeiffer in Dusseldorf aanraden. Werkt samen met Scholtes en doet veel met immuunproblematiek. (en schrijft evt prednison en intralipid voor, wat regelmatig toch blijkt te werken bij 'gevallen' zoals de hare.) Sterkte voor haar, ik kan een eind in de richting invoelen (en bij ons kwam het goed met prednison, na een lange weg.)