Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach arme Julian, dan maar geen BV toch? Je kunt niet meer doen dan je best. Dikke knuf

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat geen->geef moet zijn anders is de zin een beetje vreemd;) dus; Ik GEEF borstvoeding.

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    @y30: goed dat het nu beter gaat. Dat kan ik geloven dat dat even veel stress mee brengt.

@ Lindra: hoe gaat het met jou. Ben je al ongi?

@Tammy: goed dat die follikels zo mooi groeien :) Veel succes maandag!

@minimuis: prof Noens in Gent is geen gyneacoloog. Hij geeft baxters zodat je lichaam niet vecht tegen het vruchtje. In Gent moet ze een afspraak maken bij reproductieve geneeskunde en daar achter Prof de Sutter vragen, dat is het hoofd van die afdeling. Ze kan haar eerste intake laten doen door een arts assistent,, die doen al de eerste grondige bloedname. ik raad haar aan om zeker wel een vervolg afspraak bij prof de Sutter te vragen. Die hystroscopie zou ik ook nog wel een keertje laten doen want in 10 jaar kan je lichaam hard veranderen en zo weet ze het zeker. Over Düsseldorf lees ik hier ook vele positieve verhalen.

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bedankt voor de antwoorden ik ga het haar doorgeven voor als ze er weer aan toe is voor nu nemen ze een pauze wat ik maar al te goed kan begrijpen. Nu wij onze zoon na 6jaar en 9miskramen hebben gekregen weet ik waar ik het toen allemaal voor gedaan heb alleen was het bij ons achteraf heel simpel door extra progesteron en bloedverdunners.

5. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    @ minimuis: met de onderzoeken zal ik haar aanraden om toch al te starten. Daar gaan toch gelijk enkele maanden overheen. Zelf weet je ook, als je wens zo groot is, dat je dan in 1x zegt, we beginnen er terug aan. Als ze dan al met de onderzoeken bezig zijn, is ze misschien al een stapje verder.

Groetjes

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voor de liefhebbers, heb een foto van Julian in mijn album gezet.

7. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Hoe kan ik die foto zien Y30? Want ik ben eigenlijk best heel benieuwd!!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Even een vriendschap verzoekje sturen, dan accepteer ik hem, en kun je mijn album zien.

9. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Aha, dank je. Ik heb net een poging gedaan :cool:.

10. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier (weer) een ego berichtje van mijn kant... Heb het nu wel een beetje gehad met m'n mk, maar ik vloei nog steeds :( heb vanmiddag m'n vk gebeld omdat dit nu al dag 15 is... Ze wilde me eigenlijk vandaag gelijk door sturen naar de triage kamers voor een echo en eventueel behandeling (curettage) maar heb gezegd dat ik geen buikpijn heb en ook niet extreem veel bloed verlies. En dat dus niet zag zitten! Nu mag ik het nog 1 week afwachten en als het volgende week niet over is, moet er diezelfde dag nog actie worden ondernomen:(

Ben er zo klaar mee... Heb wel weer is zin om te klussen en weer een normale cyclus in te gaan om weer kans te maken om zwanger te worden!

Pfff sorry voor m'n geklaag maar ben het nu wel zat!!

11. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    @maantje: veel sterkte! Misschien dat je het toch best even laat nakijken of je bm zuiver is. De frustraties kan ik heel goed verstaan.

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maantje, wat vervelend zeg! Maar ik had bij mijn eerste miskraam ook dat ik 2,5 week (heel rustig) heb gebloed. In het begin had ik last van krampen en buikpijn maar dat was na de eerste paar dagen weg. Daarna is er een controle echo geweest en alles was mooi schoon. Ik was zo blij dat alles op de natuurlijke manier was verlopen en opgeruimd! Ik zou dus toch nog even volhouden. Heel veel sterkte!

Hier moet ik donderdag weer terug voor de derde echo, nu waren ze nog te klein. De dokter heeft wel gezegd dat ze waarschijnlijk zondag of maandag geoost gaan worden. Hopelijk zondag! In ieder geval ga ik donderdag weer terug.

13. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Maantje, heel veel sterkte. Ik hoop dat je het allemaal volhoudt, want het is niet niks om door te maken.

Tammy, lekker blijven broeden! Hopelijk heb je zondag een prachtige oogst.

Hoe gaat het verder met iedereen?

14. Jodenter

Jodenter Niet meer actief

Helaas heb ik meerdere miskramen gehad en de laatste bijna 3 weken terug. Nu zit er op wonderbaarlijke wijze weer een vruchtzakje en wordt nu in de gaten gehouden, alleen kan ik onmogelijk opnieuw zwanger zijn. Mijn verhaal staat vermeld onder titel, 15 dagen geleden miskraam, nu weer een vruchtzakje.

Maar nu gaan we 25 maart naar Gent toe en heb een paar uitslagen binnen, Ik zou vandaag een hsg en volledig bloedtest krijgen zodat we die mee naar gent konden meenemen. Het is het uitgebreidde lijstje die ik hier van zp heb overgenomen. Alleen kon geen van beide doorgaan, door het ineens zitten van een vruchtzakje.

Weten jullie of deze waarden goed zijn of dat het te laag of te hoog is. Ik zet ze even hieronder:

HIV negatief
    TPPA negatief
    HbsAG negatief
    Bloedgroep A negatief
    ACA IgG en IgM beide negatief
    HB 9,1 mmol/l
    ht 0.39l/l
    ery's 4.4/pl
    MCV 90 fl
    MCH 1,90 fmol
    MCHC 21.3 mmol/l
    RDW 12%
    vit B12 393 pmol/l
    glucose ( niet nuchter) 4,5 mmol/l ( nuchter moet ik nog prikken)
    FT4 16 pmol/l
    TSH 1,4 mU/l
    oestradiol ( blind) 0,29 nmol/l
    progesteron ( blind) 1,9 nmol/l
    Chlamydia trachmatis negatief
    Neisseria gonorrhoeae negatief
    Trichomonas vaginalis negatief
    PAP 1

Chromosoom onderzoek uitslag nog niet binnen.

Alles gaat nogmaals uitgebreid getest worden, volgens het RIF bloedonderzoek

Wie o wie ziet hier iets afwijkends in?

15. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy veel succes en duim duim voor goede oogst. Wat goed dat het ook op zondag kan.

Jodenter, ik zie zo niks afwijkends, sterkte!

16. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor ik hou het nog prima vol! Vrijdag moet ik naar het zh en vraag dan gewoon of ze nog even willen kijken met een echo...

Weten jullie trouwens of ze doen onderzoeken doen als je nog hcg in je bloed heb? Ik heb vanmiddag getest om te kijken hoe het ervoor staat... Hoopte dat ie negatief zou zijn maar helaas duidelijk positief...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,7 KB
      Weergaven:
      34
  17. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Hoi Maantje: veel sterkte! Bij mij zijn ze de onderzoeken pas gestart na het ontzwangeren, zo noemde mijn gyne dat. Ze zei dat de hcg waarde volledig weg moet zijn want anders kunnen de resultaten afwijkend zijn.

Tammy: succes morgen met de volgende echo, dat de eitjes al mooi gegroeid mogen zijn en dat ze zondag geoogst kunnen worden ;)

18. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Sh*t dat was nou net niet het antwoord waar ik op aan het wachten was;) maar toch bedankt! Ik hoop dat ze gewoon prikken en dan zien we het wel... Het kan altijd opnieuw gedaan worden toch:p

19. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik heb mijn curettage begin mei gehad en twee weken later mijn (herhaalde miskramen) onderzoeken.
    Ze zeiden tegen mij dat als er iets afwijkends uitkwam qua (oh jee, ik dacht stolling) dat ze dat dan wilden herhalen als ik inderdaad 12 weken geen hcg in mijn lijf had gehad. Waren de waardes niet afwijkend (wat het niet bleek) dan was dit volgens hen geen probleem.

20. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    kijk hier ga ik ook voor!! Alleen hoop ik niet 12 weken hcg vrij te zijn maar gewoon een heerlijke plakbeeb in m'n buik te hebben!! Bij jou kwam er niks uit de onderzoeken?

Deel Deze Pagina