Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, jij bent inderdaad een van die drie die ik bedoelde! Maar bij jou was toch ook chronische endometriose gezien bij hystero? Ik kan me goed voorstellen dat het verband heeft met een infectie, maar bij mij hebben ze niks gevonden... Ik was onder narcose en heb zelf niks gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat Scholtes zoiets kon missen. En ook, ik lees op Engelse fora dat vrouwen bij wie een infectie was gevonden, vaak torenhoge NK cellen hebben. Dat kan ik ook begrijpen, omdat NK cellen tegen de infectie blijven vechten. Maar in mijn geval zijn NK cellen twee keer gemeten en waren beide keren keurig binnen de norm. Dus hoe kan ik dan een infectie hebben? Ik snap het gewoon niet...
    Daarnaast, sorry voor te intieme details, maar mijn man en ik begonnen "het" onbeschermd doen pas toen we voor een kindje gingen *bloos*. Ik wilde geen pil slikken en mijn man vond het niet erg (hij zal wel een van de weinigen zijn...) Dus als ik een infectie van hem heb gekregen, heb ik het pas 2 jaar, lijkt me niet zo lang dat het al tot miskramen kan leiden (en de eerste miskraam kreeg ik al na een jaar)... Als het andersom zou zijn, ik had het eerder en heb het aan hem gegeven, kan ik me ook niet voorstellen dat het meteen voor de slechte zaad zorgde. We wisten namelijk dat hij slechte zaad heeft, al na halfjaar proberen. Dus hoe kan een infectie voor onze problemen zorgen? Of hadden we het dan allebei, onafhankelijk van elkaar? Maar in alle eerlijkheid, wat is de kans daarop?!
    Dus ik blijf twijfelen... Vind het een beetje "te mooi" klinken. Ik zal de test doen, wat heb ik te verliezen, en natuurlijk zullen we ook antibiotica slikken als ze iets vinden... maar vind het nog steeds moeilijk te geloven...

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zwaai:D

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Als de t-reg cellen stijgen (wat normaal inhoud dat de CD 4+ zakt, en de CD 8+ ook) is dat inderdaad een goed teken. En zal dr.P er waarschijnlijk inderdaad vanuit zijn visie niet veel meer over kunnen zeggen. Balen meid! Hopelijk kan Gent meer betekenen.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    OOHH daar kan ik me ook altijd zo aan storen. En precies om de reden die je schetst, er zijn hier zoveel meiden die hemel en aarde verzetten om een kleine te krijgen, en zo'n mens is dat zo ondoordacht bezig, GRRR.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Meid, ik ga zo voor je duimen, dat ernie :)D) goed blijft zitten, en jouw wondertje mag worden!! Het is je zo gegunt!!
    Als je vrijdag bij dr.P bent, ben ik benieuwd of je ons geboorte kaartje ziet staan/hangen. Niet Julians beste foto die er op zit, maar goed...

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bengeltje, wat spannend en goed dat je het verzonden hebt. Hoelang duurt het voor je een uitslag hebt?

Butterfly Stars, zwaai terug! Gaat alles goed heb je alweer nieuwe afspraken staan of is het even stil aan het babyfront?

Y30, ja morgen naar dr. P. hij zal best naar je vragen, zal ik maar zeggen dat alles goed is? Trouwens lijkt me fantastisch als mijn kaartje straks naast de jouwe komt te hangen. Ik ga gelijk morgen dat plaatsje reserveren;)!

Hier heb ik Ernie dan eindelijk uit de tijdelijke kinderopvang gehaald. Was me ook weer wat!
    De dokter had het speculum in gebracht. Deed best zeer, de embryoloog stond ernaast met Ernie, hoorden we opeens KRAK, brak het speculum af! In mij, ik was als de dood dat het embryootje er al half in zat maar gelukkig was dat niet het geval en zat die nog veilig in het schaaltje.
    En nu ben ik doodop, heb al een uur geslapen en ben nog moe en ik moet zo vreselijk vaak plassen. Het is allemaal echt heel anders dan met de IUI's.
    Afijn nu is het mediteren, rustig aan en afwachten. Morgen naar DD. Ben superbenieuwd maar niet meer stiknerveus zoals de afgelopen twee weken bij het MCK!

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Butterfly, zwaai terug!

Tammy, succes met broeden :D

Hier zojuist nekplooimeting gehad. Prachtig kindje van 5 cm, hele dunne nekplooi. Nu heb ik zo goed als helemaal het eerste trimester overleefd. Manlief en ik zijn in de wolken :D:D:D

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    *breekt in*

Feli, Brix, super!

Alle andere meiden dikke knuff.

*breekt uit*

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Brix: gefeliciteerd :)

10. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy, lekker broeden op Ernie, knuffel

Brix, gefeliciteerd!!! Ben superblij voor je

Lindra, knuffel, wel ongesteld geworden mr dat je geen spotting meer hebt voorafgaand lijkt me een heel goed teken, zit je al in poging 2. Ik heb enorme buik inmiddels, mr mag niet klagen. Dikke knuffel voor jou!

Butterfly, ik zwaai ook terug!

Andere meiden veel sterkte

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, kwam speciaal nog even online om jouw prachtig nieuws te lezen!

Ben echt heel erg blij voor jullie!

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix superfijn nieuws voor jou en Brixman! Kan me jullie vreugde helemaal voorstellen. Geniet ervan!

13. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Brix! Je verhaal geeft me hoop dat het lot kan omdraaien...
    Tammy, spannend! Ik duim dat je Ernie over 9 maanden zult ontmoeten!
    Hier helaas zoals verwacht slecht nieuws... Het vruchtzakje bijna niet gegroeid, ze dacht wel vruchtje te kunnen zien, die overeen kwam met 5w6d (ik zou 6w2d moeten zijn), maar er was geen hartslag. Ik vroeg nog of ze een kans zag dat het misschien nog te vroeg was... Maar ze wilde ons geen valse hoop geven.
    Dus ik vroeg of ze genetisch onderzoek van het vruchtje konden doen (Lindra, bedankt voor de tip!) en dat kon... Ze hebben meteen de curettage geregeld en morgen ochtend word ik gecuretteerd. We zijn dus in Gent gebleven, een kamer bij Campanille geboekt en morgen om half 9 moet ik al in het ziekenhuus zijn.
    Voor de rest vonden ze alle onderzoeken die we hebben laten doen, goed... Ze gaan nog een aantal dingetjes testen (factor 8, homocysteine nuchter, rheuma, anti-sperma antistoffen), maar in principe zijn we al heel grondig geweest. 16 mei hebben we de uitslagen...
    Nu vooral erg moe en leeg... Eerst morgen overleven en dan... Geen idee hoe verder...

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Kishka, heel veel sterkte morgen! Wat is het toch lelijk en gemeen :(.

15. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Khisha

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Kisha: heel veel sterkte vandaag, de traantjes springen hier in de ogen. Dikke knuffel!

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kishka, wat verdrietig toch! Ik hoop dat de ingreep meegevallen is en dat je je gauw weer beter voelt. Dikke knuffel!

Hier, ben ik gisteren naar DD geweest. De uitslagen gisteravond teruggekregen. Helaas niet zo goed. De B en NK cellen zijn alweer verhoogd op dag 1. Ik moet zeggen dat ik die nacht ook niet goed geslapen heb en wat misselijk was. Niet super maar wel een beetje. Dat zijn geen goede signalen helaas. Ik heb de Predmed nu weer moeten verhogen. Hopelijk houd ik het zo onder controle. Maandag weer terug naar DD.

18. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, lieve meiden.
    De ingreep is goed gegaan, al was het erg pijnlijk... In Nederland heb ik twee keer curettage onder algemene narcose gehad en voelde helemaal niks, maar nu was het onder plaatselijke verdoving. Met name het oprekken van de baarmoedermond was een hel. De ingreep zelf durfde maar enkele seconden en was snel voorbij. Nu voel ik me eigenlijk fysiek prima, en mentaal... Tja. Ik probeer gewoon tegen mezelf te zeggen dat iedereen weet dat het leven oneerlijk is, het is gewoon een feit en in plaats om mij hierover slecht te voelen moet ik het accepteren voor wat het is en me focussen op de volgende stap. Dus net een monster naar Serum opgestuurd, Dr. Pfeiffer gemaild over wat hij zou advieseren voor de volgende poging, 27 maart hebben we een intake bij Prof. Noens, 16 mei uitslagen in Gent. En we gaan sowieso IVF/ICSI/IMSI doen, misschien kan de selectie van eicellen, zaadcellen en embryos in ons geval helpen... Dus de komende twee maanden moeten we eventuele zwangerschap voorkome. Aan de ene kant weet ik dat het waarschijnlijk de beste beslissing is na 3 missed abortions, maar aan de andere kant voelt het wel als enorme tijdverspilling...
    Tammy, wat balen dat je NK cellen en B-cellen weer verhoogd waren. Hoe hoog waren ze nu? En op welke dosering prednisolon zit je nu?
    Krijg je ook IVIg bij Prof. Noens?
    Ik duim dat Ernie bij je blijft plakken...

19. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    @kisha: sterkte meisje, wel goed dat de ingreep goed verlopen is. Onder plaatselijke verdoving, ik kan mij voorstellen dat dit echt verschrikkelijk moet zijn geweest. Zelf heb ik ook 3 MA gehad en tegen mezelf gezegd dat ik ging wachten tot al de resultaten bekend moeten zijn. Woensdag moet ik naar Gent voor die resultaten maar ik heb niet kunnen wachten (laatste MA was in dec) en wij hebben deze maand terug een poging ondernomen. Ik hoop wel, als we zw zijn dat we iets meer begeleiding krijgen en aangepaste medicatie, indien nodig. Ook gaan wij voor die baxters bij prof. Noens. Heel veel sterkte de komende tijd en veel succes met alle onderzoeken.

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kishka, wat een drama zeg, onder plaatselijke verdoving. Soms denk ik dat we hier nog leven in de tijd van een stokje tussen je tanden en bijten maar! Logisch dat je mentaal langer erover doet om op te knappen. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je steunen en hier kun je in ieder geval je verhaal en frustraties kwijt!

Deel Deze Pagina