Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Kishka, nogmaals sterkte en een dikke knuffel!

Vandaag de uitslag van de combinatietest binnen gekregen. De kans op trisomie 13, 18 en 21 was kleiner dan 1 op 5000. So far, so good. En vandaag 12 weken :D

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Brix! :)

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kisha, veel sterkte nogmaals ook met wachten, weet hoe lastig dat is. Knuffel

4. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Kishka, veel sterkte meid!

Brix, super van de goede resultaten!

Ego: niet meer zo actief, zo ontzettend moe en voel me uitrekken met de dag. Krijg gewoon niks meer gedaan. Mijn buik wordt echt al gigantisch (wat een verschil met N*) en het is nu ook erg zichtbaar voor de buitenwereld, wat tegelijkertijd ook wel erg confronterend is nu ik het niet meer kan wegstoppen.

5. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kishka, sterkte en wat akelig dat je pijn hebt gehad waarom niet onder algehele narcose?
    Goed dat ze het vruchtje gaan onderzoeken en dat je verder een plan van aanpak hebt.

Elpie, hou vol....je schiet al mooi op gewoon rustig an doen elke dag is er eentje.

Tammywynet, wat een horror afgebroken speculum dcht dat die dingen van ijzer zijn. Gelukkig zat ernie nog in het schaaltje.
    Hopelijk krijg je de afweer onder controle ongelovelijk dat je de dag erna al afstotingsverschijnselen hebt.

6. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Lieve puckje, wat fijn dat het zo goed gaat dat geeft een mens wat hoop.
    Heb helaas 2e poging moeten overslaan , want mijn ei was al geprongen op dag 8 dus weg iui poging. Moet zeggen dat ik nu hoop begin te verliezen, het is mentaal zwaar ik word in mei 41, weet nog zo goed de eerste miskraam toen was ik 38 en wat vond ik mezelf toen oud voor een eerste kindje:(.
    Kinderloos lijkt steeds meer realiteit te gaan worden en ik wert echt niet hoe we dit een plek moeten gaan geven.

Dikke knuf voor jou en je buikkindje xxx

7. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1167 Tammywynet, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
    Lindra, dat speculum was van plastic. Dat heb ik wel vaker gehad. Volgens de dokter heb je daar als patient minder last van:D! Daarna heeft ze een ijzeren genomen. Die dus veel gemakkelijker zat dan de eerste. Ze had het er later wel over dat mijn baarmoedermond gekanteld was. En toen is ze gaan wrikken met die van plastic en is die gebroken.

Elpie, fijn dat je zo goed op weg bent. Houd moed en houd vol. Het komt helemaal goed met jou, lekker uitrusten wanneer dat lukt!

Brix, wat fijn dat de ook die uitslag goed is. Nu moet je het wel gaan geloven he? Hopelijk komt er nog een geniet wolk voorbiij drijven waar je op kunt springen.

Hier ben ik weer misselijk vanmiddag. Dit zijn echt de vreselijkste wachtweken ever! Ga zo maar even een boterham eten. Ik snap niets meer van mijn lichaam. Heb de Predmed verhoogd en ben superblij dat we morgen weer naar DD kunnen. Zou Ernie er dan toch nog in zitten en het overleeft hebben? Of zijn het de bijwerkingen van de Utro. Persoonlijk denk ik het laaste maar hoop op het eerste. Ik word heen en weer geslingerd tussen het is er wel, en het is er niet. Ik word er echt gek van! Hopelijk word ik morgen wat gerustgeteld. Al denk ik na die eerste nacht dat er een tweede behandeling nodig is:(. Bah, waarom gaat nou eens iets niet gewoon normaal?

Maar Lindra, we worden mama hoor! Daar moet je aan vast houden. Ik ga het redden en jij ook. Zul je zien! We zijn alleen zowat de laatste;). Ik weet dat je vol zult houden, maar gedeelde smart is halve smart komt goed!

Dreamz, al lang niets meer van je gelezen. Gaat alles goed?

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee, net gegoogled en is een bijwerking van Utro:(.

9. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    De ene dag is wat gemakkelijker dan de andere he ... de laatste dagen enorm veel blauwe plekken en bulten van het spuiten van clexane ... had er echt een aantal weken praktisch geen last van (ik dacht how dat gaat goed) en de spuit van vanmorgen is precies een ei :p

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat super fijn!! Lekker samen van genieten:)

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Wat ontzettend naar meid, ondanks dat je het al dacht. Veel sterkte!!
    Wel "fijn" dat ze het vruchtje gaan onderzoeken en van mening waren dat je de juiste onderzoeken had laten doen.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Shit!! Wat maakt Ernie het spannend, of eigenlijk wat maakt je lijf het spannend/eng. Ik hoop zo dat de verhoging van de predmed het verschil zal maken (was bij mij wel altijd zo). Ik duim heftig mee! Succes morgen!!

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( wat een emoties Lindra, kl.te dat je nu n poging hebt gemist, ik herken je gevoel van de tikkende klok en die enorme mentale rollercoaster... toch hoop ik dat je nog even hoop houdt want de resultaten na de AB van Serum zijn zo goed en alles onder de 45 vinden ze in Gent nog jong. Ik ga er bij jou een beetje vanuit dat je na de AB nu voor het eerst n gezonde baarmoeder hebt, echt n voorwaarde om gezond zwanger te zijn, dus nu echt pas n eerlijke kans voor n zwangerschap. Dat gevoel had ik zelf ook pas toen de rest er eindelijk uit was.
    Hoop dat ik het hiermee niet moeilijker en mentaal zwaarder voor je maak en blijf voor je duimen als je dat niet erg vindt. Knuffel

14. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy, succes vandaag, wat een gedoe van je cellen zo snel alweer, hoop echt dat je net als Y30 op tijd hebt kunnen ingrijpen. Ik duim voor Ernie!

15. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh ik vind fijn om van je te horen en thanks voor je lieve woorden.
    Denk ook dat de antibiotica belangrijk is en ik heb nog een hystero staan bij dr emanuelle om toch een restje of verkleving uit te sluiten. Het is alleen lastig plannen met mijn puinhoop cyclus nu;)

16. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, wat ontzettend balen van de mislukte poging.
    Brix, wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd.
    De curettage was onder de plaatselijke verdoving, omdat het door dezelfde arts werd gedaan die ook de puncties doet. Blijkbaar was het de makkelijkste manier voor hen en anders moesten ze het met andere afdelingen... Puncties doen ze ook onder plaatselijke verdoving, dus...

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog op de uitslag van het bloed. Dr. P. was erg verkouden en kon bijna niet echt praten. Gelukkig had hij een assistente die het bloed afnam. We hebben heel even in de gang gesproken. Hij blijft optimistisch over mijn kansen omdat het nu echt gaat om een embryo. Maar ik blijf toch sceptisch. Ik heb het thuisfront beloofd het heel rustig aan te doen tot vrijdag dan moet ik weer naar DD. Heb wel voortdurend een rare lichte pijn in mijn schaamstreek of daar ergens in de buurt. Maar geloof niet dat dat iets is, zal wel de Utro zijn. Loop nu maar een beetje te stoffen en mijn huis op te ruimen.

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitslag is binnen en ziet er aan de ene kant goed uit en andere kant minder. Predmed moet omhoog en ik ga donderdag alweer terug. Wat een rottijd is dit!
    Y30 heb je kaartje nog niet kunnen bewonderen misschien donderdag.

19. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy wat een spannende tijd, wl goed dat ze je goed in de gaten houden. Wanneer met je weer prikken?
    Het is super spannend voor je hou vol hoor....knuf

20. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel Lindra, ook maar natuurlijk proberen dan, hoef je tenminste cyclus over te slaan, weet je al wanneer je naar dokter E mag? Toch heb ik n totaal ongefundeerd goed gevoel bij de AB, hoop dat dit het is.

Tammy, wat n stress weer, duim dat Ernie gewoon net zo'n bikkel is aks z'n moeder, maar wel zwaar zovaak naar DD en de onzekerheid. De utro had ik pas last van als ik echt zwanger was anders niet.

Deel Deze Pagina