Y30: wat fijn dat alles zo goed gaat! Brix: wat een ellende is die onzekerheid toch iedere keer hé? Probeer moed te blijven houden. Hier duim ik voor je, hopelijk heb je woensdag een prachtige knaltest!
Thanx meiden, maar ik denk niet dat het 'm wordt, de kwaaltjes nemen af. Ik ken dit maar al te goed....
Alf, ik heb net in je foto-album gekeken. Wat een mooie foto's, wat een prachtige buik. Ik vind je een mooie vrouw , je straalt iets heel liefs uit!
Ja, de waarden waren ook goed. Dus ga niet komende woensdag maar de week er op weer. Bij jou ook nog steeds dwars dus? Is toch wat met die eigenwijze mannetjes van ons.
@Brix: Na 8 zwangerschappen zul je de signalen van je lijf inderdaad als geen ander kennen. Ik hoop dat je het dit keer mis hebt en ga voor de zekerheid toch duimen voor een mooie test woensdag.
@brix, O wat is het toch een stress elke keer, ik vind het de moeilijkste weken.... en toch was ik elke keer weer verrast als het wel totaal onverwacht raak bleek te zijn, zelfs nu weer. Maar ook ik dekte me in en heb meerdere keren zelf ook de innesteling gevoeld, althans het gevoel daarna en vervolgens weer niet maar ik duim toch en hoop dat je gevoel je om de tuin leidt net als bij mij deze keer, Knuffel
Hallo allemaal, Sinds kort heb ik mij ook aangemeld op het forum. Vorige week hebben mijn man en ik onze 3e miskraam gehad. Het is fijn om het te kunnen delen met mensen die begrijpen hoe het is en om mijn ervaringen te kunnen delen met jullie. Wij zijn afgelopen week voor de 2e keer in het ziekenhuis geweest en we hebben bloed geprikt voor onderzoeken. Nu afwachten en hopen om opnieuw zwanger te mogen worden en om het te kunnen voldragen... Groetjes Yvonnn
Helaas welkom hier Yvonnn, 3 miskramen, wat ontzettend verdrietig, ik wens je veel sterkte, ik heb heel veel steun aan alle meiden hier. Ik hoop dat jij dat hier ook vindt.
@Yvonnn: helaas welkom hier! Tis niet niks wat jullie door moeten maken,neem er de tijd voor en praat er veel over met elkaar.Ik hoop dat we een luisterend oor voor je kunnen wezen en mogelijk ook verder kunnen helpen met het geven van informatie over onderzoeken.Veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet.
@Puckje: hoe is het met jou meis? Ben je nog zo angstig en onzeker of voel je je wat rustiger? Ik zie dat je alweer 14 weken bent! Wat gaat dat snel zeg!
Hi Hoop, lief van je, het gaat goed, heb de AS gekocht een week geleden want de krampen zijn nog steeds te erg en er zit 3 weken tussen laatste bezoek en de volgende. Heel spannend maar heb al 2 keer hartje gehoord! Rare is dat ik nog geen kilo ben aangekomen, heel fijn natuurlijk, dan ga ik de 30 kilo plus niet halen!!! Vervelende is dat mijn man 40+ zijn baan nu echt kwijt is, veel stress hier en voel me redelijk machteloos, kan natuurlijk moeilijk op zoek nu. Dan is freelance weer een stuk minder...Het zal wel goed komen, maar pittig is het wel. Zeker voor onze relatie en in combinatie met mijn hormonen..... Hoe is het met jou? Kan je je gedachtes een beetje loslaten tijdens deze rustmaand? Voel je je fysiek weer helemaal goed? Liefs
Brix, het was even blazen.. maar het heeft geholpen Ik hoop dat je vrees onzekerheid is en geen waarheid.. ik blijf voor je duimen hoor!! Het moet.. het zal!!!
Puckje, goed dat je de AS hebt! Geeft rust hè? En 14 wkn vandaag.. het gaat gewoon gebeuren meis! Kl*te van je man zijn baan! Het is dus toch zover gekomen.. :x Hoop dat er snel een nieuwe kans op zijn/jullie pad komt
Puckje, wat ontzettend rot dat je man zijn baan kwijt is! Altijd rot maar nu in jouw situatie. Ik kan zo begrijpen dat jij (en Puckman) dit er niet bij kunnen gebruiken nu! Wel heel fijn dat je nu lekker zelf naar het hartje kunt luisteren. Zeker met alle onzekerheden eromheen. Hier, heb ik een vraag. Zijn er dames die bijwerkingen hebben gehadvan de Utro? Met name hoofdpijn/migraine? Hier gaat het niet zo goed meer. Ik kan moeilijk naar het toilet (Prednisolon?) en werd vannacht wakker met een heftige hoofdpijn. Die is nog steeds niet weg. Wel iets beter gelukkig maar ik voel me niet echt heel lekker. Ben bang dat de afstoting vandaag is begonnen, het is dag 4. Heb voor straks een Intralipid en ga morgen weer naar dr. P. voor het bloed. Deze spannende tijden had ik graag vermeden.
Bedankt voor de reacties wat fijn!! En Puckje van harte met je zwangerschap, wel ontzettend rot van de baan van je partner zeg...
Yvonnn, ik hoop dat je hier een plekje vindt waar je je verdriet en zorgen kunt delen. Welkom hier, helaas, wat verdrietig dat je al 3 miskramen hebt gehad . Tammy, ik weet niet of hoofdpijn past bij Utro. Ik heb het zelf niet, ik heb bijna nooit hoofdpijn, maar aangezien ikzelf ook zo wappie ben van de Utro, kan ik me best voorstellen dat je er hoofdpijn van kunt krijgen. Als je je zo rot voelt, zou ik een paracetamol nemen. Als het niet overgaat, even met Pf overleggen? Waarom denk je dat de afstoting is begonnen? Je zit op dag 4, dat is DPO neem ik aan? Alf, graag gedaan . Puckje (en de anderen ook), dank voor de lieve, geruststellende woorden. Als anderen het zeggen, voel ik me niet serieus genomen, maar van jullie voelt het als een warm dekentje . Wat vervelend dat je man nu zonder werk zit en dat het een onzekere tijd is. Y30, jij bent ook al ruim over de grens van het levensvatbare, wat goed ! Hier: ik denk dat ik gister iets te snel pessimistisch ben geweest , ik heb me gisteravond heel erg zwanger gevoeld en nu ook nog . Weet je wat het is? Bij alle 7 zwangerschappen die misgingen, had ik geen kwaaltjes of verdwenen ze weer. Dus als ik nu heel even niks voel, schiet ik in de "zie je nou wel, het is weer mis"-stand. Ik kan er niks aan doen. Maar zolang ik wel kwaaltjes voel, ben ik ook echt enorm zen en heb ik vertrouwen. Nou, ik ga maar weer in de zen modus, nog maar 3 nachtjes slapen...
Yvonn, welkom hier! Brix, wat fijn dat het misschien te voorbarig was! En bedankt voor je advies. Ik heb vanochtend toch een mail gestuurd aan dr. P. en die reageerde binnen 10 minuten! Ik heb nu 10mg erbij genomen. De hoofdpijn is gelukkig gezakt. Morgen in ieder geval naar DD voor bloedanalyse. Hopelijk heb ik wat er stond te gebeuren in de kiem gesmoord. Afblijven van mijn kleuterklas! Net weer een Intralipid gehad. Moest weer een andere collega voor komen want ik was niet te prikken. Maar de tweede collega stak hem er zo in gelukkig. Dus dat zit er ook weer in. Ik ben helemaal gerustgesteld en ga zeker door met de Utro. Op naar morgen! Brix super veel succes!!!