Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, dat is beleid van het MCK. Ik denk dat ze de eierstok een maandje rust willen gunnen. Ik kreeg na de terugplaatsing direct een kaartje mee met de volgende afspraak op 11 april. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Dus de volgende zou dan 20 april zijn als ik weer mag starten. Bovendien moet ik dan weer van de Prednisolon af zijn anders heb ik 25 cystes aan de eierstok. Daar ben ik toch heel erg van geschrokken in december. Toen had ik met 50mg 3 cystes en een follikel.

Klopt het dat de ongesteldheid heviger is na een IVF/ICSI? Ik vloei meer en heb veel ergere pijnklachten gehad.

Zijn er hier dames die acupuntuur hebben gedaan? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb gezien dat Gilles Stoop een praktijk vlakbij mijn woonplaats heeft. Hij staat geloof ik goed bekend en ze werken ook met Chinese kruiden. Baat het niet, dan schaadt het niet. In de Ooievaarsclub gebruikte de hoofpersoon naast Prednisolon, IVI-G ook acupuntuur en Chinese kruiden. Alvast bedankt voor jullie ervaringen.

2. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik doe momenteel wel acupunctuur maar wel zonder de kruiden. Ga om de 3 weken en het helpt vooral ook om me rustig te houden
    Ik ga bij Johan Roose

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Tammy: ja, hier een succesverhaal. Had altijd erge pijn tijdens mijn cyclus, op een bepaalde plaats in mijn onderbuik. Na 3 miskramen ben ik daar begonnen. Na de eerste behandeling geen pijn meer en zwanger. Wel weer vmk, maar maand erna zwanger van Hugo. Ook tijdens de bloedingen ben ik steeds behandeld om ervoor te zorgen dat mijn lichaam niet afstootte en dat de doorbloeding op orde bleef.
    Hier een japans acupuncturist.

4. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi, hier ook acupunctuur. Ik heb helaas wel weer een miskraam gekregen in dec, maar de acu werkt heel goed op mijn psyche!! Ik ga er echt als ander mens vandaan!! We werken voornamelijk op het opheffen van mijn kidney deficiency en goede doorbloeding. Ik heb al 5 jaar last van lage rugpijn en dat is een heel stuk minder sinds de acu. Of t mij n plakbeeb gaat brengen weet ik niet, maar t houdt me rustig en geeft me energie. In deze zware tijden is dat heeeeeel belangrijk;))

Ik zit in A'dam. Xx

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hier even een "oude" meeschrijfster. las over het accupunctuur. ik had problemen met de innesteling. dat ik bij de accupunctuur ging komen kreeg ik daarnaast ook veel tips qua voeding.ed. ook kreeg ik chineze kruiden. dat waren kruiden om de innesteling te bevorderen. ook kreeg ik voor de eerste keer utro van de gyn. wij hadden geen behandelingen zoals iui of ivf. maar was al wel ruim 4 jaar bezig...en dat ik dus bij die accu liep was ik binnen 2 maanden blijvend zwanger...

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mama hoe gaat het?

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wat lief dat je er naar vraagt!! ik zit in de ziektewet heb waarschijnlijk last van meniere. met ons meisje gaat het super!! alweer 1,5 jaar oud vandaag.
    echt een poppie, haha dat hoor ik van andere mensen tijdens het boodschappen doen. en ja, ze heeft een mooi koppie. mag je eigenlijk niet zeggen heh over je eigen kind. verders is ze heel snel met alles en een "echte" meid

xxx en liefs meiden

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    En hoe gaat ie met jou butterfly??

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie, Mamatje, Isa en Mykelti, super om jullie ervaringen over de acupunctuur te lezen. En zulke positieve! Dat geeft moed!
    Ik heb vandaag een afspraak voor volgende week donderdag gemaakt bij Gilles Stoop. Die zit vlakbij mijn woonplaats. Ik ben superbenieuwd! Ik heb zo'n zes weken voor de volgende IVF/ICSI (als de dokter haar akkoord geeft natuurlijk, afspraak is op 11 april) dus ik heb genoeg tijd om te zien of het wat gaat doen. Maar ben zeer positief gestemd na jullie berichten! Hopelijk ben ik morgen helemaal van de pijn af. Heb al dagen iedere dag migraïne. Heel irritant. En dan naar de sportschool, weer op dieet en zorgen dat ik wat extra gewicht kwijt raak. Kan ik me daar op richten tijdens het wachten de komende weken.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    kom ff zwaaien:)

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel terug! Alles goed met J.?

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hier dezelfde acupuncturist, omdat ik geen cyclus had...daarna weer wel en na nog 1 mk toch een voldragen Eva <3

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Bedankt Mirri! Ik kan nu bijna niet meer wachten, na alle positieve verhalen!

14. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hier is het pfffff balen balen balen.... Nu door die utro moet je echt de hele tijd een inlegkruisje dragen omdat er regelmatig vloeistof uit loopt. Nu gisterenavond toch serieus even geschrokken, men inlegkruisje zag bruin van oud bloedverlies, nu nog een miniem klein beetje last van. Vandaag toch maar even naar Gent gebeld hiervoor en de gyne van wacht aan de telefoon gekregen. Uitleggen dat ik een licht trekerig gevoel heb aan de bm en dan het verlies. Och mevrouw, maak je geen zorgen, dit kan een perfect normale zw zijn, kan nog van de innesteling komen. Als je echt pijn krijgt en rood bloedverlies mag je terug bellen anders je eerste echo op 3 april afwachten. Nou zijn we weer heel gerust gesteld.... niet dus ( zucht). Dacht eigenlijk dat de utro het bloedverlies wat zou tegen houden, want heb dat wel iedere keer rond deze periode, zelfs ook later. We zullen maar weer afwachten hé Zijn er hier nog die dat op een later moment hadden?

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Van de utro kan je ook wat bruinverlies hebben.Ik weet van enkele vrouwen hier op het forum die dit ook hadden.Het brengt wel onrust.
    Sterkte ermee

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bdotsie, wat vervelend! Je hebt ook inbrenghulzen voor de Utro. Dan breng je het wat verder in, dan zeg maar, met je vingers. Ik had toen geen last van afscheiding. De huls kreeg ik er standaard bij van het MCK. Wellicht hebben ze die ook bij de apotheek of in ieder geval in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat het meevalt en het gewoon nog wat achtergebleven oud bloed is.

Hoop, alles goed? Heb je inmiddels al afgereden?

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Tammy: ik mag 6 mei afrijden om 8 uur sochtends:)

Wat de utro betreft: ik mocht geen hulzen gebruiken toen ik zwanger was.Vreemd dat ziekenhuizen zo anders over denken.

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier ook nooit hulzen gebruikt ... wel ook nooit bruinverlies gehad van utro ... maar ieder lichaam is anders he!

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    *breek in*

Bdotsie, ik heb ook 2x bruinverlies gehad van de Utro bij deze zwangerschap en zie banner voor het resultaat. Nooit de huls gebruikt... wel veel inlegkruisjes :)

*breekt weer uit*

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @bdotsie: Zo naar dat bruin verlies! Maakt zo onzeker, en heel jammer dat ze dat niet even voor je weg willen nemen met een vervroegde echo. Heel veel succes met wachten tot 3 april.
    Ik hoop dat het bruin verlies weg blijft, maar mocht het toenemen kun je altijd het ziekenhuis opnieuw bellen en een beetje door "zeuren". Uitleggen dat je je echt zorgen maakt door je geschiedenis wil nog wel eens helpen.

M.b.t. de hulzen: ik heb altijd begrepen dat je die beter niet kunt gebruiken, i.v.m. mogelijke beschadiging.

Deel Deze Pagina