Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix proficiat!
    Ik ben helaas inmiddels ook zonder werk.
    Nog 1 week verlof en daarna op zoek naar een nieuwe baan.

2. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je meleka voor je toelichting... Jullie dus ook zonder IUI/IVF zwanger geworden (en uiteindelijk gebleven)

Ik heb inderdaad ook voor m'n IVFpogingen 3 maanden aan de Lucrin gezeten. Bah bah bah wat was dat een verschrikking!!!!!! Die Lucrin was ook de reden dat wij na de 2e IVFpoging even rust wilde.. Toen bleek ik voor de eerste keer zwanger..... Totaal zonder IVF :)

Geen idee waarom ze een kweekjes van m'n baarmoederslijmvlies wil nemen??? Zal t vrijdag is vragen....
    Y30: zal inderdaad nog eens vragen voor bloedprikken op schildklier en stolling!!!!

Verder schiet het hier niet op!!!!!! Vandaag dus NOG een lading cytotec gebruikt, maar helemaal niks naast een beetje bloedverlies :( pfffff zal vrijdag dus waarschijnlijk niet schoon zijn op de echo, dan wordt het dus weer curetteren..... Maar dat wilde m'n gyn liever niet meer, omdat ze bang is dat ze dan schade aanricht aan m'n bm.......

Hoe vaak zijn jullie gecuretteerd????

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 keer gecurreteerd, bij de eerste 3 miskramen.
    Daarna las ik over mogelijke schade en ben ik niet meer gecurreteerd (was ook niet nodig gelukkig).

Dus je bent ook in de overgang geweest. Ik kreeg decapeptil eens in de maand geïnjecteerd, gedurende 3 maanden. Leuk was het niet, maar ik heb eigenlijk weinig last gehad. Zweetaanvallen en op het laatst dacht ik last te krijgen van mijn enkelgewrichen. Maar al met al goed te doen (zei zij achteraf :D ). Ik werd gelukkig op de natuurlijke wijze heel snel zwanger (het blijven was mijn probleem). Met hormoonmedicatie ben ik met 3 pogingen nooit tot een punctie gekomen, geen enkel geschikt eitje wilde er groeien.

Er is trouwens nog een vrouw op deze site met (het vermoeden van) adenomyose die onlangs bevallen is.

4. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alleen jouw profielfoto geeft me al een beetje hoop meleka!!!!! ;):D:):)

Als ik teveel vragen stel moet je t zeggen....
    Bij mij gaat t elke keer (met uitzondering van de eerste keer) fout bij ruim 6 weken. Dus m'n ukkies hebben elke keer hartactiviteit gehad waarna het fout gaat, is dat voor iemand herkenbaar???

5. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Bij mij is het twee keer bij 8 weken fout gegaan (eerste keer bij 11 weken ontdekt bij termijn echo en de tweede keer een paar dagen later omdat ik toen elke 2 weken een echo kreeg). Ik ben beide keren gecuretteerd.

Ook kloppend hartje gezien en bij 8 weken gewoon ineens klaar. Uiteindelijk is er na veel onderzoek een schildklier auto immuun ziekte gevonden, volgens de arts in Gent de reden van mijn miskramen.

Er is een arts in de US, dr Beer die een boek heeft geschreven over vruchtbaarheidsproblemen (is your body babyfriendly). Hij stelt ook dat je immuunsysteem een grote rol speelt omdat sommige lichamen het vruchtje blijven afstoten. Misschien iets om een keer te lezen? Uit je herhaalde miskramen onderzoeken was niets bijzonders gekomen toch?

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @sterrenmama: De boek tip die mckenzie je gaf is heel goed. Ik heb heel veel aan het boek gehad. Door de onderzoeken die daar in staan heb ik mijn auto immuun probleem ontdekt, en ben ik succesvol behandeld. Bij mij ging het ook altijd vroeg mis (7, 7 en 9 weken).
    Verder is er een gel die ze kunnen inbrengen na een curettage, die het risico op verklevingen verminderd, kun je naar vragen!

@marianne78: welkom, en succes met deze zwangerschap!

7. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!!!
    En nu flink aan de diarree van de cytotec.. Ben blij dat ik nog niet ben gaan werken :D:)

En Bella: wat een leuke foto van je test!!!!!! :);):)

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dank :). Ik ben ook heel blij dat het me gelukt is in deze tijd van crisis. Het was niet makkelijk, veel concurrentie voor weinig vacatures. Ik ben bijna een jaar aan het solliciteren geweest en ik ben een half jaar werkeloos geweest. Uiteindelijk toch maar gesolliciteerd in een uithoek van NL, dus ik heb straks wel wat reistijd. Maar daardoor mag ik 3 dagen per week gaan werken en dat vind ik wel luxe :).

Jij succes met solliciteren, ik hoop dat het bij jou wat vlotter mag gaan dan bij mij ;)

9. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yeehhh ik ben (zo goed als) schoon!!!!!!!!! 16 mei hysteroscopie... Bibber bibber!!! En voor de komende weken voortplantverbod :) want lag al een mooi eitje van 15mm klaar :D

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @sterrenmama: Fijn dat je (zo goed als) schoon bent, kun je na de hysteroscopie weer verder.

@Tammy: Hoe is het met jou?

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Het is hier precies wel heeeeeeeel stilletjes geworden he

Sterrenmama, fijn dat alles terug goed schoon is. Dat is toch al een begin he!

12. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag eindelijk weer wezen werken!!!! Was echt heeeeeerlijk!!!!
    Vanmiddag met m'n leerlingen dus maar geknutseld, was erg leuk. Een kale boom laten verven en daarna popcorn erop laten plakken als bloesem en die ook weer laten verven. Resultaat zag er zoooooo gezellig lente-achtig uit!!! Werd er helemaal vrolijk van!!!!!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Het is hier inderdaad rustig!

@sterrenmama: Fijn dat je eerste werkdag goed bevallen is, klinkt als een heel gezellig dagje!

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffffffff werkdag 2 was een stuk zwaarder, had oudergesprekken dus ben net een half uurtje thuis.......

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Jeetje, het is inderdaad stil hier! Hoe is het met iedereen?

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd, Tammy hoe is het met jou? Lindra & allen knuffel!

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, Ik zit aan het einde van de verplichte stopmaand. Maar gisteren ben ik naar het MCK geweest. Met knikkende knieën, want ik werd wel erg heen en weer geslingerd tussen, waarom zouden ze me accepteren voor ronde 2, met 1 eierstok, die ook nog eens te hoog ligt, waardoor de gynaecologe zich in allerlei bochten moet wringen om er bij te kunnen en dan ook nog eens een bescheiden eicelopbrengst.
    Andere dag voelde ik me geweldig en dacht ik waarom niet, ik had in ieder geval 1 bevruchting van de 4 eicellen.
    Nou goed, ze wilde graag door als ik dat wilde en wanneer. Ja ik wil door, en wel direct de volgende cyclus! Gelukkig dat kan! Ik word vandaag of morgen ongesteld dus mooi op tijd!
    Gelukkig ben ik op tijd met de acupuntuur en Chinese kruiden begonnen. Ik dacht nog een week extra te hebben maar blijkbaar niet. Ik heb al alle ongi verschijnselen. Jippie!!!

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Tammy: super nieuws en suuuuuupppppppper veeeeeeeel succes de komende maand :)

19. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh Tammy wat fijn dat je gewoon weer door kunt! En zo snel al!! Supernieuws :D

Deel Deze Pagina