Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi Bianca,

Sterkte, wat rot voor je dat je dit allemaal hebt meegemaakt :( Ik heb zelf ook 2x een missed abortion met 8 weken gehad en ik ook ik geloof niet in toeval. Ik ga hiervoor ook naar Gent.

Je geeft aan dat het vruchtje onderzocht is, in Nederland betekent dit alleen of er wordt gekeken of het een normale zwangerschap of MOLA was. Er wordt verder niet gekeken naar eventuele afwijkingen. Ik weet niet of dit in België anders is, maar in Nederland betekent dit dus verder niet dat er niets mis was met het kindje zelf. Ik vond dat zelf heel vervelend omdat je dus eigenlijk nog niet weet waarom het is misgegaan.

Ik hoop dat ze je beter kunnen helpen in Gent, fijn dat je al zo snel terecht kan.
    Een handige site is trouwens https://sites.google.com/site/miscarriageresearch/home. Dit is een verzamelpagina met samenvattingen van onderzoeken op dit gebied en linkjes naar de pagina's waarop de onderzoeken staan.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    MevrouwtjeDees, inderdaad gewoon om een echo vragen. Is ze nou helemaal belazerd! Het is niet te geloven hoe ongevoelig mensen soms kunnen zijn.

Butterfly, hoe gaat het meis? Heb je een afspraak gemaakt met Serum of kijk je het nog eventjes aan?

Tammy, lekker aan het broeden? Ik hoop dat dit hem echt is hoor!

Brix, spannend joh, nog een paar daagjes en je weet meer!

Ik ben flink aan het duimen voor jullie :D

3. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik heb net me doppler binnen! en ja hoor ukkie doet het gewoon goed. Ik hoorde ukkie zelfs bewegen tegen dat ding.

Maar ik ga er wel over klagen op de volgende afsprfaak

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Oh wat fijn!!Ik zal het zeker bespreken de volgende keer!

5. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik kon wel huilen net haha. Ja ik vind het zo bot. Ze gaan er dus maar van uit dat als je meerdere miskramen heb gehad en je hebt buikpijn dat het dan maar weer een miskraam wordt. Beetje raar

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wat ongelofelijk knullig zeg, van deze VK i.o. Niet alleen onruststokend voor niks, maar ook nog eens getuigend van weinig verstand van zake. Ik zou pissig zijn :x

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    bdotsie: helaas welkom hier. Ikzelf ben ook bij prof de S in Gent geweest, ik zou haar zeker aanraden. Ik zou eerst eens door haar laten onderzoeken waarom het steeds mis is gegaan voordat je kunt beginnen te spreken over oplossingen.
    Mocht je verder geïnteresseerd zijn in de baxters van Noens, er zitten hier 2 meiden die dit gaan krijgen als ze weer zwanger mogen zijn, maar ze zullen zelf vast nog zelf reageren.
    Voor nu heel veel sterkte met het verlies!

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bdotsie, helaas welkom hier. Hopelijk kunnnen we je iets verder op weg helpen. Ik ben een van die meiden die voor een IVI-G bij Prof. Noens in aanmerking komt. Helaas moet ik wel eerst een positieve zwangerschapstest met HCG gehalte hebben wil hij deze toepassen. Met mijn immuunprobleem zou een IVI-G net voor de IUI beter zijn. Maar helaas dat lukt niet. Dus nu zit ik te broeden en laat ik mijn bloed om de paar dagen controleren in Düsseldorf om te zien hoe mijn immuunsysteem reageert. Hopelijk kan ik zo een afstoting voorkomen, mocht er natuurlijk een zwangerschap ontstaan:).
    Wellicht is het een idee om het boek van doctor Alan Beers te bestellen via Bol.com Het heet 'Is your body babyfriendly?' is in het Engels maar goed te volgen en kost ongeveer EUR 30. De beste 30 euro die ik in dit hele traject besteedt heb. Succes!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, hoe was het bij Dr.P ?? Goede waardes? Hoop het zo voor je!

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy en Brix ik duim heel hard voor jullie. Succes :)

Puckje goed om te lezen dat je alweer 14 weken op weg bent.
    Wat betreft onzekerheid over werk, ik kan erover meepraten.
    Mijn man gaat zijn baan ook verliezen. En mijn contract wordt waarschijnlijk niet verlengd :( Succes op banengebied voor ons meid :)

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    MevrouwtjeDees, wat een botteriken werken er toch in de Nederlandse gezondsheidszorg! Ook ik heb hier vervelende ervaringen mee. Fijn dat je de hartslag in ieder geval zelf kon opzoeken.

Brix, meid hoe is het? Nog maar 1 dag en dan testen? HEEL, HEEL VEEL SUCCES!

Mckenzie, dank je wel. Heb alle support in welke vorm dan ook nodig nu!

Hier ben ik net weer terug uit DD. De uitslag is nog niet binnen. Ik ben wel erg benieuwd wat er veranderd is en of ik iets in de kiem gesmoord heb met die extra 10mg Predmed. Donderdag weer opnieuw naar DD voor het bloed. Wat een dag. Morgen lekker niets en dan woensdag Intralipid thuis. Ben zo blij dat ik daarvoor niet meer naar Langenfeld hoef! Nu ben ik moe (slecht geslapen) en word ik natuurlijk weer een beetje onzeker omdat ik niets voel en ik weet dat ik beter niets kan voelen anders gaat het mis. Afijn, jullie herkennen het gevoel wel. Ga zo hopen voor een goede uitslag en heel rustig zitten, mediteren en mezelf heel rustig houden. Het helpt me wel in ieder geval.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Wat een ellende met jullie banen meiden..
    Die crisis slaat echt woest om zich heen nu hè :(
    Sterkte!

13. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, wordt je daar over gebeld, de waarden?
    Hoop dat je mooi op tijd aan de 10mg bent gegaan!
    Geniet van je vrije dag morgen, fijn dat je jezelf rustig kunt mediteren. Toi Toi!!

MevrouwtjeDees, Nouja zeg.. en zoiets werkt met mensen? (Nb op gyneacologie?) Zou er zeker wat van zeggen.. je zou haar verdorie bijna zelf iets toewensen niet?!

14. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Dank je wel voor jullie reacties.

Die prof de Sutter, is dat geen vruchtbaarheidsproblemen? Want met het zwanger geraken heb ik geen probleem. Dat lukt onmiddellijk als we zeggen we gaan het weer proberen. Op dat gebied ben ik dan wel weer gezegend, zeg maar.

Ik voel mij momenteel erg gefrustreerd, ik ben enorm boos, verdrietig en weet met mezelf gene blijf :(. Het zal wel een keertje lukken maar hoeveel kan je dit alles aan en ook je lichaam natuurlijk.

Voor diegene die op resultaten zijn aan het wachten en binnenkort mogen testen, super veel succes dames.

15. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Dag 13 vandaag en een smiley op ovutest ... nu hopen dat het weer niet dezelfde kant uitgaat als vorige keer

Wat ik wel raar vond is dat ik op dag 10 een follikel had van 10 mm rechts, dat was vrijdag. Kan ik dan nu al aan mijn eisprong zitten (3 a 4 dagen later???)

Ik lees hier dadelijk ook bij, ben even niet meer komen piepen

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka, wat ben je alweer ver! Hoe voel je je? ik duim echt voor ons, misschien een carrière switch voor mij... Duim voor jou! :)

17. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    #157 puckje2, 3 dec 2012
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
    Bdotsie welkom hier helaas, veel sterkte.

Mevrouwtje Drees, wat een herkenbaar drama, ik ben blij dat je de doppler hebt.

Brix, duim nog steeds voor je.

Tammy, wat is het spannend, knuffel

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste resulten zijn binnen. De andere volgen morgen. Maar er is geen afstoting nu. Hetgeen nu getest is, ziet er goed uit. Pfft, dat trekt me wel even uit mijn enigszins negatieve stemming van vandaag. Jammer dat hij niet kon zien hoe het met de kleuterklas gaat:D. Zitten ze d'r, doen ze het goed? Morgen heb ik weer bijgeslapen, ben uitgerust en ziet de wereld er een stuk zonniger uit!

Meiden bedankt voor alle support!

Elpie, ja hoor dat kan. Ik had het zelf ook een paar rondes geleden. Ging op vrijdag naar de echo en ze waren iets van 10 en 11 en maandag kwam ik weer terug en waren ze ongeveer 20 en klaar om te springen. Een groeispurt dus:)! Moraal van dit verhaal, altijd zelf thuis blijven testen! Veel succes!!!

19. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Och tja, we kunnen maar klussen he. Jammer maar helaas wel vrijdag het nieuws gekregen dat mijn schildklier weer te traag werkt, maar ben in medicatie opgehoogd en we gaan het toch gewoon een kans geven. Maar de kans op bevruchting is helaas redelijk klein met een TSH van 4,72

Ik heb hier in de rapte bijgelezen, helaas welkom aan de nieuwe meiden
    Ik ga idd ook de Ivig baxters van dr Noens krijgen zodra ik een pos test in handen heb, dus nog eventjes geduld hebben hier

Weet niet of jullie hier iets van afweten maar zit weer met zoveel onrust in mijn hoofd
    In Gent hadden ze eind juli mijn AMH (eicelreserve) getest en had een waarde van 4,7. Ik loop nu deze cyclus bij een ferti-arts die me hormonaal volledig opvolgt en ze heeft nu ook AMH getest en daar kwamen ze op een waarde van 2,35 (exact de helft) Ben nu al het hele weekend wat in paniek ,want dat zou een halvering betekenen en ben nu zoooo bang voor vervroegde menopauze. Ik lees wel op Internet dat verschillende labo's kunnen zorgen voor verschillende waarden/resultaten maar toch ... als dat op 4 maanden zo gedaald is ...

20. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, en superspannend meid. Dat heb je wel allemaal achterwege gelaten op het MTHFR topic he :p

Deel Deze Pagina