Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Een meissie!!

2. Alf

Alf Niet meer actief

lol :d

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat leuk!:)

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel :)

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Dreamz ook voor Dreamzman! Had je een voorgevoel of kwam het als een verrassing?

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Proficiat Dreamz!

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bedankt :) Ik had al zo'n voorgevoel :)

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @dreamz: Leuk h'e om het nu zeker te weten, maakt de voorpret compleet! Ga je nu ook op pad voor van die lieve meiden kleertjes?

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja we gaan vandaag effies lekker shoppen :)

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Veel plezier!

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel, was geslaagd :)

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ziet het er niet naar uit dat deze maand doorgaat. Mijn cyclus is iets minder in de war dan vorige maand maar toch nog in de war.

Ik heb een Skype afspraak met dokter B. in New York. Wellicht heeft hij nog nieuwe inzichten. Wordt overal aanbevolen voor immuunproblemen. Ben benieuwd heb 8 augustus 's avonds de Skype afspraak. Wilde graag een tweede mening naast dr. P.

Ga de rest van de maand allemaal leuke dingen doen. En ga ervan uit dat het niets wordt, zoals al eerder gezegd ben ik erg zuinig op mijn Sesamstraat duo. Ik wacht het nog even af maar heb weinig hoop. Mijn B cellen waren trouwens ook torenhoog en mijn NK cellen waren ook gestegen. Waarom, er is niets gebeurd, ik heb werkelijk geen idee.

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee, het is bevestigd ik heb een keelontsteking. Mag alleen maar ijs:D Vanmiddag weer de kliniek af moeten bellen:x Dik balen dat zeker!

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    He getver, dan maar aan het ijs :)

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ahh Tammy, wat balen meid.
    Wat super trouwens dat zo'n arts in new-york skype afspraken doet!
    Altijd goed om een tweede mening te hebben.

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de verwachtingen zijn hoog gespannen. Ik hoop dat hij het waar kan maken.

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik heb daar ook al heel veel goeds over gelezen, hopelijk geeft hij een antwoord op het laatste puzzelstukje dat nog ontbreekt ....

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Tammy, hoe is het meis? Hoe gaat het met je keel?

19. Lizzy85

Lizzy85 Lid

26 jan 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me hier een paar maanden geleden voorgesteld, maar heb verder niet meer meegeschreven. Ik heb al veel nuttige informatie van dit forum gehaald, maar word ook regelmatig overweldigd met alle dingen die hier genoemd worden. Jullie weten er zo veel vanaf!

Ik ben ondertussen in Gent geweest, bij dr de S. Zij wilde verdere onderzoeken gaan doen naar mijn dunne bms. Deze is maar rond de 5, waar ik wel zwanger mee word. Ze had het over hormonen spuiten en slikken om dit aan te pakken, en dat ging me nog even te ver. Ik heb zelf een goed gevoel bij prednison/heparine en wilde dit liever eerst proberen. Omdat zij me dit nu nog niet wilde geven heb ik dit nu via een arts in NL gekregen. Deze zwangerschap, want ik heb gisteren weer positief getest, gebruik ik progesteron/fraxiparine. Een volgende zwangerschap zou ze me prednison/progesteron willen voorschrijven. Als deze medicatie niet helpt wil ik terug gaan naar de de S.

Nu is het zo dat ik gelijk weer zwanger was op het moment dat dit kon. Herkennen jullie dit, iedere keer echt gelijk weer de eerste ronde zwanger zijn? Ik heb het gevoel dat dit er ook iets mee te maken moet hebben..
    En hebben jullie ervaring of kennis over miskramen die zouden kunnen komen door dun bms?

Goed om te zien dat hier best wat meiden zwanger zijn, of ondertussen al bevallen! En voor de anderen hoop ik ook dat deze droom ooit in vervulling mag gaan!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ Lizzie: gefeliciteerd met je zwangerschap! Snel weer zwanger na miskramen of een goede zwangerschap komen veel voor omdat je lichaam nog in de zwangerschapmodus zit. Je bent extra vruchtbaar.

Deel Deze Pagina