Hoop, whaaaaaa, wat een supernieuws!!! Gefeliciteerd!!! Ik snap dat het erg spannend is. Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed gaat deze keer!
Dank je wel lieve meiden! Ik vind het doodeng....ben natuurlijk ook heel blij. Ook mijn man is zo door het dolle...hij heeft er alle vertrouwen in. Ik wil morgen eigenlijk nog een test doen....maar ik durf niet. En ik loop ook te denken of ik de gyn al moet bellen. Ik zal toch ook een echo moeten plannen. Ik kan daar toch niet zo lang mee wachten want ze moeten je ook in kunnen plannen. Maar ben bang om al afspraken te maken.
Nog 10 dagen!!!! Kan het nauwelijks zelf geloven Hier enorm in de nesteldrang gevlogen, alles moet eraan geloven en we waren gisteren 600 euro kwijt in de ikea.... L moest nog een grote kleerkast voor op de kamer en nog een heel deel nieuwe spullen voor in de nieuwe speelkamer. Geeft echt rust in het hoofd nu en we hebben iets om handen waardoor de tijd wel snel gaat Hier blijft ze ook heel erg actief, donderdag nog laatste keer controle bij gyn, op ventje zn 30ste verjaardag en dan ga ik eindelijk maar eens aan mn koffertje voor het ziekenhuis beginnen. Dinsdag erop moet ik dan binnen.
*Even inbreken hoor* Hoop, wauw meid, wat een ontzettend goed nieuws! Wat een mooie test ook! Dit moet echt een plakkertje worden hoor!
Hoop, oei had je bericht nog niet gelezen met mijn stomme ego-berichten, maar probeer gewoon niet meer altijd alles bij te lezen omdat ik me iets of wat probeer te distantiëren nu van de hele problematiek. Maar keigoed meis, dikke proficiat. Ik duim voor een plakker
Hoop, niet meer testen meid, je wordt er echt niet meer of minder zwanger door. Nu zo snel mogelijk een echo plannen en dan hopen dat de tijd wil gaan vliegen.
Als ie duidelijk is, is dat toch prima? Dan weet je dat je zwanger bent. Niet teveel testen hoor, het kan zo variëren nu en zeker die kv testen vertrouw ik voor geen meter meer.
Vanmiddag toch nog even een testje gedaan,bovenste is van eergisteren en onderste van vandaag: Bekijk bijlage 342029
@hoop: Mooie testjes, en gewoon echo plannen hoor. Ik herken het gevoel wel dat je niet voorbarig wilt zijn, maar meid je bent zwanger en je testjes zijn goed, dus je bent niet voorbarig.
De echo staat gepland over 2 weken al(20 augustus als alles goed mag zijn) vrij vroeg,ik ben dan 6 weken en 4 dagen,maar ze wilden niet telang wachten,ik denk ivm mijn leeftijd
6 weken en 4 dagen is helemaal goed hoor, er moet dan hartactie zijn, dus geen twijfel echo's. Ik hoop zo voor je dat het dit keer helemaal goed komt. Ik duim mee!!
Mooie termijn. Idd geen onduidelijkheid maar meteen weten of het goed zit. Dat maakt het tegelijkertijd natuurlijk driedubbel spannend en eng. Ik duim zó hard voor je! Voel je je goed en rustig?
Dank je wel voor het duimen! Ik ben wel erg moe...ben niet vooruit de branden....nou ben ik natuurlijk al een oudje en dan nog zwanger ook...tja,dan gaat het allemaal niet zo snel Verder voel ik me de ene dag rustig en de andere dag heb ik totaal geen vertrouwen dat het goed zit. Maar dat hoort er bij en is natuurlijk zo gek niet. We zullen het rustig af moeten wachten.