Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    is toch onmenselijk

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: ik heb het ziekenhuis gebeld...ik kan een formulier ophalen om bloed te prikken. Ik hoop dat ik dat vanmiddag nog ga redden...anders morgenochtend.
    Degene die ik aan de telefoon had vond het raar dat ze na de echo zelf het idee van bloedprikken niet naar voren gebracht hadden.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    je moet cito aankruisen dan weet je het in 45 min. Gaat het echt niet lukken om vandaag te gaan. Ga je de hele nacht niet wakker liggen? Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring:p

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja, cito aankruisen. Weet je het dezelfde dag. Idd raar dat ze daar niet zelf mee kwamen.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Goedzo Hoop, zelf de touwtjes in handen nemen hoor!! Waardeloos toch dat dat moet :(
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    Ook ik duim door!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    echt slecht

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Och nee Hoop, wat een onzekere klotedag :(
    Ik hoop dat het geen mola is...
    Sterkte meid, dikke knuffel xx

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wat een ongelofelijk k*nieuws, wat zuur :(. Knuffel!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ach Hoop, wat een ongelooflijk naar nieuws weer...ook al is het uiteindelijk wel goed, dan nog...al die stress en dat verdriet. :(

Heeft ze wel een inwendige echo gemaakt?

En hopelijk is het gelukt om vandaag nog te prikken!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben nog wezen prikken...tien minuten voor 5. Net op tijd dus. het formulier lag al achter de balie van de bloedafname,dus kon er niks meer mee. Ik kan eind van de ochtend morgen proberen te bellen of de uitslag er is.
    Weet iemand van jullie het tabelletje nog van de opbouw van HCG?
    Dan weet ik zelf een beetje wat het zou moeten zijn en kunnen ze me niks wijs maken.

Ik moet dan toch eigenlijk over twee dagen weer prikken?
    Daar heeft ze weer niks van gezegd:(

Ik voel me uitgeblust en lamgeslagen. Deze weken hebben al heel veel energie gevergd en nu dit nog. Waarom kan het nu niet gewoon eens goed gaan?!
    Toch hebben we nog een heel klein beetje hoop.....maar niet veel.
    Ik heb ontzettend veel last van mijn darmen....rommelt als een gek,dan krijg ik buikpijn en dan ga ik aan de diaree. Dit heb ik vanaf gisterenavond. Zal dat ergens mee te maken hebben?

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ja ze heeft een inwendige echo gemaakt. Ze heeft er nog een andere echoscopiste bij gehaald. Die vond het vruchtje wel...was volgens mij ook wel groot genoeg het vruchtje. Alleen geen kloppend hartje. Het zal een groot wonder zijn als het volgende week wel zou kloppen.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, dan hoop je idd dat je iets minder ver bent...ik duim heel hard.

Ik had de eerste weken ook diarree. Mss diarree van de zenuwen? Ik krijg dat ook altijd.

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoop, als ze wel een vruchtje hebben gezien, dan lijkt het me toch dat het geen mola is?
    Laten we hopen dat het hartje gewoon nog niet klopt en volgende week wel...

Hier, vanmiddag 20 weken echo gehad.
    Ons meisje zag er helemaal prima uit, maarrr de placenta ligt aan de voorkant en een stukje voor de uitgang.
    Het is te hopen dat hij nog omhoog getrokken wordt, anders zal ik via een keizersnede moeten bevallen :(
    Ik hoop het niet, ik wil dit zo graag op de natuurlijke manier doen, omdat het misschien ook mijn enige kindje gaat zijn...

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mykelti: ik heb eigenlijk niet zo snel diaree,maar ja een mens kan veranderen. Misschien zijn het wel zenuwen.

@Dreamz3: wat fijn dat de echo goed was! dat je placenta voor de uitgang ligt is inderdaad minder. De kans dat tie nog omhoog getrokken word is er volgens mij nog wel. Daar heeft het nog alle tijd voor toch? Maar ik kan me zeker wel voorstellen dat je het een teleurstelling zou vinden als het een keizersnee word. Ik zou het ook graag op de natuurlijke manier doen.

Er kan wel een embryo aanwezig zijn met een mola zwangerschap,maar het gebeurd heel weinig. Als er toch een embryo is dan is het niet levens vatbaar. Maar dat is wat ik gelezen heb. Verder weet ik het ook niet. Ik vind zowiezo...als ze dat vermoeden dat ze er even een gyneacoloog bij moeten halen.

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoop, ik zou als ik jou was morgen naar het ziekenhuis bellen en het laten beoordelen door een gyn, want anders zit je zo lang in spanning...

Tsja, ik zou echt zwaar balen, maar als het moet dan moet het, maar ik hoop het echt niet..

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Dreamz: ik zal de uitslag afwachten en zo mogelijk vragen of ik de gyn kan spreken.

Ik snap dat je dat echt liever niet wil. Hopelijk word het nog naar boven getrokken.

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Succes Hoop, ik duim zo hard voor je...

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Moeilijke dagen Hoop maar ook nog n sprankje hoop als ik t goed begrijp, wanneer weet je meer ?
    Dreamz, afwachten dus en hopen op n natuurlijke bevalling maar t belangrijkste is dat je kindje het goed maakt
    * breek weer uit *

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

morgen krijg ik uitslag van HCG. Misschien dan meer duidelijkheid....en anders volgende week dinsdag naar de gyn

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een onzekerheid! Ik kan me echt voorstellen dat je daarvan aan de race gaat. Zeker als er al van alles in je lichaam gebeurd. Misschien gebeurt het dan sneller.
    Ik hoop dat je eerder met een gyn kan spreken en hem/haar alles kan laten controleren. Zeker geen risico's nemen met iets waarvan je nog niet 100% zeker weet of het niet goed is. Het kan toch nog zijn dat het hartje gaat kloppen? Heel veel succes, rust en kalmte gewenst. Ik denk aan je en hoop het beste!

Dreamz, wat fijn dat alles goed is! Jammer dat de placenta ervoor zit. Ik heb geen idee verder maar zolang alles maar goed is met jou en baby. Een eventuele ks kom je ook wel over heen. Lekker weer verder gaan met genieten.

Hier heb ik het boek InNESTeling besteld via Bol. Ik heb daar veel goeds over gelezen dus ga het lezen en hoop dat ik daar ook goede dingen uit kan halen. Heb mij eten de afgelopen weken 'verwaarloost' wel braaf groente gegeten maar ook andere stoute dingen. Trek mezelf weer in het gareel en heb gisteren nog een halve fles sinas leeg gegoten.
    Gelukkig doe ik nu weer twee keer per week acupunctuur. Daar voel ik me goed bij.

Deel Deze Pagina