Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussion in 'Miskraam' started by Dreamz3, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tammy het moet af en toe wel kunnen

Hoop denk aan je

Dreamz fijn dat ze het goed doet. Ik ga ook voor jou duimen

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Vanmorgen gebeld met het ziekenhuis voor de uitslag van HCG. Krijg ik te horen:"heeft u geen belafspraak?":x
    Nee! niet als ik zo naar huis gestuurd word na een echo en zelf nog overal achterheen moet bellen!
    Ze moest even kijken en bespreken en ja hoor...ik krijg alsnog een belafspraak. Ik word gebeld tussen half 12 en 1 uur.
    Ze had nog even gekeken of de gyn er was,maar die was er niet. Blijkbaar vond ze het toch lullig hoe het allemaal gegaan was.
    Nu dus in spanning.
    Ik weet eigenlijk wat voor waarden ik zou moeten hebben van HCG

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi Hoop,

Wat ontzettend balen weer zeg!! ook WEER die onzekerheid! (helaas weet ik hoe het is)
    Als je even op goole zoekt op HCG tabel dan zie je genoeg tabellen waar je de waardes kunt vergelijken.
    Vergeet ook niet de hoogte van jouw waardes te vragen (dat vergeten ze nog wel eens te melden)
    Verder zou ik vast een een afspraak voor nog een echo plannen volgende week dinsdag.
    Heel veel sterkte!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Hoop: Ach meid, wat vreselijk naar! Ik vreesde al zoiets toen ik geen berichtje van je trof in het andere topic.
    Goed dat je bloed hebt laten prikken, en er op staan dat je morgen weer gaat prikken, dan weet je al grotendeels waar je aan toe bent. Want alleen maar wachten tot dinsdag vindt ik onmenselijk!
    Heb je uitslag overigens al?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

HCG was 5000. Was te hoog. Op zich niet voor deze termijn,maar dan hadden er geen blaasjes moeten zijn en dan moest de vrucht groter zijn. Ik moet nu aanstaande maandag naar het ziekenhuis om kwart over 4....ipv dinsdag(goh wat een verschil)Als ik erge buikpijn krijg of erg bloedverlies moet ik direct komen.
    Ik zeg nog...kan je niet beter morgen nog een keer HCG prikken? Nee,dat had geen nut:(
    Afwachten dus.....maar ik heb weinig hoop eigenlijk

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Bengeltje: er stond nog een echo gepland voor volgende week dinsdag. Die is verzet naar maandag.

@Y30: ja het was weer een behoorlijke tegenslag:(

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mmhh, de waarde van het HCG is zegt alleen iets in combinatie met een echobeeld, dus al laat je overmorgen NOG een keer HCG prikken dan is een echo pas echt doorslaggevend.

Maar ik vind 5000 inderdaad niet te hoog voor het termijn hoor.

Tis gewoon tenenkrommend hoe je elke keer voor jezelf op moet komen, bah, dikke knuffel!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ach meid, wat een K*T artsen weer!! Had geen nut, heeft wel nut want dan weet jij waar je aan toe bent.GRRR:x
    En die ene dag is inderdaad een heel verschil, NOT.
    Nou...ik zou inderdaad maar uitgaan van het ergste, beter een grote verassing dan nog een klap er boven op. Ik vind het echt onwijs %$#^& voor je. Sterkte, ook voor hoopman!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoop wat raar zeg. Ik ben heel slecht maar kun je vrijdag niet bellen dat het niet gaat of je gezien kan worden

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

meiden ik voel me door het ziekenhuis niet serieus genomen. Ik heb de neiging om Maasstad te bellen. Vragen wat hun hier van vinden? Ik ben daar een klein poosje onder behandeling geweest.
    wat vinden jullie....of reageer ik dan te overdreven?

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Bengeltje: hoe staat het er met jou voor?
    Hoe gaat het met de medicatie?

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Hoop, volgens mij is 5000 niet te hoog voor deze termijn hoor... Als je nagaat dat hcg iedere 48-72 uur verdubbelt...
    Stel dat je op je NOD een hoogte van ongeveer 50 had, dan zou dat nu ongeveer tussen de 3200 en 51200 moeten liggen.
    Die 3200 is bij een verdubbeling van 72 uur en die 51200 bij een verdubbeling iedere 48 uur..
    Dus ik geloof gewoon niet dat hij te laag is.
    Ik zou zeker het maasstad bellen en vragen of je NU mag komen omdat je je zorgen maakt en geen risico's wilt nemen.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoop nee je reageert normaal. Hoe ver ben je nu?

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Overdreven??? Welnee!!
    Je bent zwanger EN je komt op voor je eigen rechten!
    Dus gewoon bellen!

16. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoe het met mij gaat is even niet belangrijk hoor (wel lief van je) maar we gaan eerst jou hier doorheen helpen!

Bij mij waren er ook een keer blaasjes bij een echo aangetroffen maar dit waren vochtblaasjes..diagnose MOLA is gewoon nog te voorbarig.

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

Jul 25, 2012
    761
    0
    0
    Jeetje Hoop, wat een rotnieuws om mee te beginnen en dan ook nog zo raar behandeld worden. Gewoon een ander ziekenhuis bellen, goed dat je voor jezelf op komt.

Ik hoop heel erg dat het uiteindelijk allemaal goed zit, en dat je stomme ziekenhuis er gewoon een zootje van heeft gemaakt. Veel sterkte en succes!!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: bedankt voor de link. Tis toch niet niks he...als je dat zo leest.

@Bengeltje: dus het kunnen ook gewoon vochtblaasjes zijn:(

@McKenzie:ik vind aan de ene kant de hoogte van het HCG zo slecht nog niet. Bij een dreigende miskraam zou dat dan waarschijnlijk minder moeten zijn of heb ik het mis?

Ik heb net een mail gestuurd naar Gent. We zijn daar tenslotte onder behandeling geweest en P de sutter heeft altijd netjes mails beantwoord. Daarom ben ik zo vrij geweest om het hele verhaal aan haar te vertellen. Meer met de vraag of mijn ongerustheid terecht is of dat het ziekenhuis wel erg makkelijk is. Meestal krijg ik wel snel antwoord. Ze beantwoord haar mails zelfs snachts(kreeg een keer om half 1 zaterdagsnachts antwoord op een mail van haar!)
    Dus ben benieuwd wat zij schrijft.

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik hoop dat je snel een reactie krijgt, er gaan (helaas) de laatste tijd nogal wat dagen overheen.

m.b.t de vochtblaasjes, helaas weet je mijn geschiedenis.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is wel jammer dan dat ze het de laatste tijd zo druk heeft. dan zal het helaas wel ff duren.

Ja ik ken helaas je geschiedenis, daarom vroeg ik ook hoe het met je was:)

Share This Page