Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

het gaat niet lukken om naar gent te gaan...dus we wachten af tot maandag. Maar ik wilde wel graag even bloed prikken.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoop, jeetje, dat er ook nog bij :( Jammer dat het niet gaat lukken om naar Gent te gaan en dat je het weekend nog moet doorkomen. Wat vervelend dat je zo in onwetendheid zit en dat je alleen maar kunt afwachten. Sterkte meid.

@Butterfly: ja klopt, wat een wonder he!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @hoop: Jeetje meid wat een ellende, dat bruine verlies erbij is altijd een ellende! Jammer dat Gent niet gaat lukken, heel veel sterkte met wachten tot maandag!!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Werd vanmiddag om tien voor 5 teruggebeld voor bloedprikken.(lekker op tijd).
    Assistente vertelde me dat dr T mijn dossier erbij gepakt had en het allemaal bekeken had. Hij begreep heel goed dat ik me zorgen maakte als er sprake was van een mola zwangerschap. Maar(nu komt het).....hij zag niks bijzonders aan mijn dossier en ik hoefde me echt geen zorgen te maken want het zag eruit als een normale zwangerschap:( Nou als jullie het allemaal nog snappen.....ik dus niet meer. Ik hoefde dus niet te komen om bloed te prikken.
    Ik vroeg waarom van de week dan al die ophef was....ja,dat wisten ze niet,want ze waren er niet bij. Het spijt me zeer,maar ik vind het een heel onprofessioneel gedoe.Ik ben er echt klaar mee.Hoe kunnen ze zo met mensen omgaan?
    Ik verlies overigens weer bruin bloed. Tis echt heel minimaal. Maar ik geloof echt dat het een verloren zaak is.Ik heb ook geen gespannen borsten meer.
    Ik voel me echt naar.....aan mijn lot overgelaten enz

sorry meiden dat ik zo loop te mopperen:(

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jeetje Hoop, wat een gedoe.
    Ik zou echt ergens anders naartoe gaan hoor...

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik durf nergens meer naartoe te bellen.:(

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Kun je de huisarts morgenochtend niet bellen en zeggen dat je het formulier morgenochtend nodig hebt omdat je niet kunt wachten tot volgende week? Wat een klerezooi zeg!

Hopelijk betekent het allemaal niets. Ik heb overigens nooit kwaaltjes gehad tijdens de zwangerschap van Hugo, dus dat is geen noodzaak.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mykelti; ik ga mijn best doen alhoewel ik er niet in geloof dat ik nog wat voor elkaar krijg.

Wat ik me afvraag nu met dat beetje bruinverlies: als je HCG 5000 is dan wijst dat toch ook niet echt op een naderende miskraam of zal dat in een paar dagen tijd heel erg kunnen zakken?

9. stierin

stierin Lid

12 aug 2009
    70
    0
    0
    Hallo hoop,ik breek even in...

Ik heb je verhaal gelezen,pittig die onzekerheid nu.Ik herken dat,heb beide zwangerschappen(1 na 2,5 jaar mmm en 1x na ruim 4,5 jaar en ook 1 miskraam tussendoor)veel bruin bloedverlies gehad,bij de laatste zwangerschap liep het bloed zelfs stromend langs mn benen,met stolsels.Ik moest het rustig aandoen en afwachten(vreselijk).Ik wil je even een hart onder de riem steken,bij kij is het dus 2x goed gegaan ondanks veel bruin en bloed verlies.Volgens mijn gyn komt dat vaker voor..sterkte meid!

Groetjes Stierin

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hallo Stierin,

Dank je wel voor je lieve berichtje! Wat fijn dat jou zwangerschappen toch goed verlipen zijn! Vanmorgen toen ik wakker werd had ik geen bruinverlies. Tot nu toe nog niks te zien. Ik doe ook heel rustig aan. Ik hoop intens dat het niks betekend en dat wemaandag alsnog een mooie echo hebben! Dank je wel voor je berichtje:)

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Hoop, Ik zou gewoon naar de eerste hulp gaan. Bij mijn laatste miskraam mocht ik van het zkh niet langskomen idd bloed zegt ook niet alles en ik wilde het zeker weten. Gelukkig heeft mijn HA gebeld en gezegd ze KOMT NU. De andere x ben ik gewoon naar de eerste hulp gegaan en gezegd ik verlief bloed en ik ben zwanger. Beide keren gewoon geholpen terwijl de polikniek niet wilde helpen.

zelfs bij mijn 2de bbz wilde ze me niet opnemen, dezelfde avond had ik pijn en bloedverlies toen ben ik naar de eerste hulp gegaan en dezelfde nacht nog opgenomen.

Ik zou niet meer bellen maar gewoon langsgaan, kan iemand met je mee die het woord kan voeren

12. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik vind dat butterfly helemaal gelijk heeft.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @hoop: Jeetje wat een spanning, en om dan nu te horen dat alles er goed uit ziet. Wat denken die lui wel niet, dat ze je eerst kunnen voorbereiden op een mk en dan nu losjes zeggen dat het er goed uit ziet, en je geen echo aanbieden zodat je het zelf kunt zien.
    Echt waardeloos!

Wat ik me nog bedacht qua termijn zit je ook in een tijd dat de VK ook wel kloppende echo's kan maken. Heb je van vorige zwangerschappen nog een bekende VK waar je contact mee op kan nemen. Zij zwichten over het algemeen wel als je duidelijk maakt hoe veel last je van deze situatie hebt.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly,bdotsie en Y30:
    Ik vind inderdaad de ik schandalig behandeld ben,ik moet vanmiddag nog bij de huisarts zijn voor mijn zoon en ga het hele verhaal even aan haar vertellen. Zij is een heel lief mens en misschien kan zij iets betekenen. En anders probeer ik deze dagen wel door te komen.
    Ik gewoonweg de moed niet meer om te bellen. Mijn man is in dit soort dingen ook niet zo mondig. Maar ik had uiteraard liever vandaag gegaan. Misschien is de kans wel groter om toch een kloppend hartje te zien als ik een week verder ben dan de afgelopen echo en dat is volgende week.
    Ik weet het ook ff niet meer.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: ik ken geen verloskundigen in deze regio. Ik woonde in een heel andere woonplaats in de tijd van de zwangerschappen van mijn zoons en dochter...en ook toen heb ik grotendeels in Dordt gelopen.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik krijg net nog een mail van de S.utter. Ze schrijft: sterkte en hou me op de hoogte. Wat lief he :)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heel lief....ik wil anders voor je bellen;)

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: heel lief van je meis....echt super!
    Maar ik ga me erbij neerleggen. Misschien krijg ik vanmiddag nog wat gedaan bij de huisarts en anders maar niet. Had het ook graag anders gezien

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoop.. Als je maasstad belt mag je denk ik wel zeker langskomen.. Als je telefoniste aan de lijn krijgt moet je naar de afdeling triage vragen van de gyneacologie... Dat is op de 4e verdieping bij de verloskamers.. Ik mag daar altijd langskomen..

Bloedingen hier ook altijd gehad ;) ook bij beide goede zwangerschappen..

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een verwarrende tijd zeg! Ik snap helemaal dat je je in de steek gelaten voelt! Ik moet ook zeggen dat ik met mijn eerste zwangerschap twee keer op de triage ben geweest van het Maasstad. Was wel helder! De tweede keer was ik zelfs op eerste Paasdag daar.
    Ik belde het algemene nummer en vroeg naar de Triage van de afdeling gynaecologie. Dat was nog wel in het oude ziekenhuis.

Enne het is wettelijk vastgelegd dat als je op het terrein van een ziekenhuis bent met een probleem, het ziekenhuis je MOET helpen. Dat is verplicht. Dus je kunt altijd naar de eerste hulp gaan. Zeker met deze klachten. Ze mogen je niet wegsturen!
    Ik denk aan je en wens dat alles straks verkeerd gezien is en dat je volgende week een kloppend hartje zult zien en misschien horen.
    Dikke, dikke knuffel!!!!!

Deel Deze Pagina