Er zijn verder geen klinieken in Nederland die boven de 43 behandelen. Dus dan moet ik naar Denemarken ofzo of thuis. Dus ik ga daar zeker nog een gesprek voeren naderhand. Zeker nu het tij gekeerd lijkt te zijn! Hopelijk is dat niet meer nodig straks. Ik heb geen buikpijn meer dus hoop maar dat alles nu rustig is daarbinnen. Straks Omegaven infuus. Wel een tweede streepje maar het is nog niet zover. De tempratuur is ook nog maar 36,5 dus ik denk dat hij morgenmiddag uitslaat. Dat bekent IUI op zondag.
@tammy: bedankt voor de info over de aspirine. Wel gek hoor dat ze boven de 43 niet behandelen. Ik ben dan benieuwd waar een (ex)collega van mij is geweest. Zij heeft via IVF op haar 45e nog een kind gekregen. Helaas heb ik geen contact meer met haar anders had ik het gevraagd voor je. Doen ze dit wellicht in Frankrijk wel en is dat nog een optie? Daar is toch iets makkelijker te komen als Denemarken. Echt verschrikkelijk dat die klok zo aan het tikken is. Ik voel hem al en ik ben bijna 34 dus waar heb ik het over.
Meiden, veel geschreven weer hier Marjol, spannend ben benieuwd morgen! Kreeg trouwens even echt kippevel van je verhaal over B* het lijkt zo veel op het verlies van onze S*. Ook 3-4 weken groei achterstand, ok met vruchtwaterpunctie maar toen bleek het mijn placenta te zijn en kreeg ik HELLP syndroom dus moest S* geboren worden . Veel te vroeg en veel te klein natuurlijk. Ik denk ook aan stolling (maar in NL kwam er niets uit) en nu dus Factor VIII in Gent. Mijn placenta was ook veel te klein bij 23 weken. Maar daarnaast denk ik ook immuun misschien weet het niet. Nu iniedergeval alle "wapens" in de strijd met pred, asperine, heparine en utro. Alleen nu nog even die plakker.... hier nu 6DPO ofzo dus nog even geduld. Jordan hier best ok, vind het wachten echt lastig maar dat herkennen we allemaal en vooral de angst of het ooit wel goed gaat komen. Maar goed we keep believing ! Hoe is het met jou? Begrafenis morgen? Sterkte! Tammy ben benieuwd deze ronde! Belachelijk dat ze niet meer willen helpen maar wie weet brengt het buitenland andere inzichten en oplossingen maar we duimen natuurlijk dat dat niet nodig is ! Nijn hoe gaat het bij jou op het wachtbankje?
Gent is een fantastische plek om zwanger te worden. Ik ben er ooit begonnen. Wel in het streekziekenhuis, AZ Sint Lucas maar die werken samen met het UZ Gent. Daar lagen mijn rietjes ook opgeslagen. Ik ben er begin dit jaar met tranen weggegaan, zo'n fantastisch toegewijd team daar. Puur om de reden dat ze nu alleen maar anonieme donatie toestaan. Voor mij maakt het niet uit maar ik vind het heel belangrijk voor een kind dat het later toch in ieder geval 1 keer de donor kan ontmoeten en wat meer informatie heeft. Maar wellicht omdat het nu zoveel beter gaat met de IUI nadat de troep opgeruimd wordt, denken ze er misschien anders over. Ik ga er zeker een gesprek over voeren. Mocht dat nodig zijn. Hopelijk niet.
Mijn borsten zijn toch weer erg gevoelig en beetje onprettig gevoel alsof ze gespannen staan. Zit nu op 5 dpo ongeveer denk ik. Ben benieuwd of het iets betekent of niet.
Ff ego maar zojuist negatieve test (eisprong was 15 september). Wij gaan er dan nu ook vanuit dat menstruatie komt. Alle andere keren nu al wel een positieve test.
Heb alleen dinsdag uitstrijkje en colposcopie... Maar ga het niet verzetten. Doe voor de zekerheid die ochtend wel een test maar is nog heel vroeg dan. Marjol hoeveel dagen voor nod zit je nu?
Balen Marjol. Nuage hoeveel dpo ben je dan? Misschien kan je maandag een bloedtest doen. Als ze dat snel doen heb je dinsdag een uitslag. Dan kun je in ieder geval zien of er iets 'bezig' is.
Verwacht NOD maandag, maar heb tot nu toe altijd een positieve test gehad als het wel zo was. Morgen twee weken geleden was mijn ovu test positief.
Nuage, jij ook op het wachtbankje, spannend hoor. Ik ben ook een keer echt ziek geweest tijdens eisprong en ben toen wel zwanger geworden. En beterschap natuurlijk. Marjol, wat een moeilijke datum en dan ook precies die herdenkingsbijeenkomst dan. En wat een heftig verhaal zeg, poeh hee Verschrikkelijk om dat mee te moeten maken. Wat ontzettend k*t dat je test vandaag negatief was! Oz, ook zo verschrikkelijk wat jij hebt meegemaakt Hoop echt dat jullie snel een plakker hebben hoor. Ik zit nog heel rustig op het wachtbankje, pas 3 dpo denk ik, want voelde dinsdagavond wat steekjes en vanaf gisteren is temp langzaam aan het stijgen. Normaal slaap ik slecht als ik kan tempen, maar nu ben ik er heel rustig onder. En jij? Ben je er ook nog rustig onder? Ik hoop zo dat het raak is voor ons allemaal. Tammy, wat naar dat het met je leeftijd te maken heeft. Je betaald er toch voor, wat doen ze dan moeilijk.
Ik ben dan ongeveer 8 dpo maar heb deze ronde geen ovutesten gedaan dus weet het niet zeker. Bloedtest doen ze hier echt niet zomaar als ik het vraag, weet ik zeker. Marjol bij mijn laatste zwangerschap testte ik 2 dagen voor nod gewoon keihard negatief. Daarna werd ik soort van ongesteld en pas daarna testte ik positief. Maar dat was natuurlijk wel uitzonderlijk, toch weet je het nooit. Heb net even 2 testen gedaan. Een ovutest, om uit te sluiten dat ik nu opeens een late ovulatie heb. Want ik heb ook heel veel afscheiding nu. Lijkt wel alsof ik ovulatie heb. Maar die was dus echt hartstikke negatief. De zwangerschapstest sloeg natuurlijk nergens op haha maar die moest ik gewoon doen. Maar ik zie dus een heeeeeeeeeel licht streepje op de test. Optisch bedrog of niet? We zullen het gaan merken.
Nuage, wow, wat spannnnnnneeeeennnnnndddddd!!!!!!!! Duimduimduim voor iedereen en mezelf voor een positieve test morgenmiddag want dan kan ik alles wat relaxter plannen.
Gelukkig heb ik maandag nog een belafspraak met de gyn dus ik ga voor die tijd zeker nog even testen Enig nadeel is dat ik die belafspraak op mijn werk heb haha dus kan dan niet echt vrij praten. Moet ik nog even iets voor bedenken. Nou ja, niet op de feiten vooruit lopen. Maar als het nu wel raak is weet ik gelijk zeker dat het een immuun probleem is. Volgende probleem is dan de gyn hiervan te overtuigen voordat het mis gaat. Ach mijn man ziet niks zeg hij dus misschien is het ook niks. Mijn kop knalt nu uit elkaar van de koppijn. Keelontsteking begint over te gaan in voorhoofdsholteontsteking. Straks toch maar een pcm nemen ook al gebruik ik dat liever nooit. Ik ga duimen voor je Tammy!!!
Net getest, positief! Wat nou plannen? Morgen zonder afspraak naar het Noorden. Nu Pregnyl zetten en de Neopogen injectie. Morgen 07.30 uur weg. Onderweg maar bellen dan. Beetje op de Belgische manier. Dat deed ik in het Lucas ook altijd. Dan belde ik om 09.00 uur (bij de grensovergang) vanuit de trein dat ik eraan kwam. Mijn eisprong duurt nog geen 24 uur. Dus ik neem geen enkel risico.
@tammy: heel veel succes vandaag en een goede reis. @nuage: wat spannend. @oz: verschrikkelijk ook jullie verhaal. Hebben ze bij S.* nog iets afwijkends gevonden behalve de groeiachterstand?