Jeetje Marjol! Wat heb jij het al voor je kiezen gehad zeg! Ik hoop dat ze 7 oktober een uitslag hebben waar je iets mee kan. Iets waar een oplossing voor is. Dan kun je wellicht met vertrouwen weer verder. Ik duim voor je.
Marjol, balen geen streepje . Heb hetzelfde als jou bij de goede test ik altijd vroeg positief. Bij S niets gevonden hij had ook geen afwijkingen alleen groeiachterstand verder was alles in order. ~Door de veel te kleine placenta vol met infarcten gaan ze ervan uit dat dat de oorzaak is geweest. Tammy, succes vandaag!!
Tammy , good good luck !!! Nuage ,Whaaa duim kei hard ! Marjol ,wat vreselijk balen dat de test negatief was. En wat heftig wat jullie mee hebben gemaakt. Oz ook...vreselijk verdrietig...
@Oz: ik vind het ook echt knap hoe jullie je er doorheen slepen. Wij hebben P. die voor ons hoop geeft en die ons ook door die hele zware periode van B.* heeft gesleept. Door en ook voor hem kon ik door en moest ik wel opstaan. Heb jij de eerste geboortedag al gehad van S.* of moet die nog komen? Weet het even niet meer zeker dacht dat het juli was. Hoe zijn jullie deze dag doorgekomen en hebben anderen er nog aan gedacht? Ik zie nu de datum langzaamaan dichterbij komt er toch wel tegen op.
Tammy, gelukt vanmorgen? Nuage, spannend! Wanneer ga je weer testen? Marjol, wat erg...dikke knuff Hier vandaag eindelijk tempstijging. Ben benieuwd. Mijn lichaam doet zo maf. Dacht bijna stiekem zwanger te zijn. Was eigenlijk niet mogelijk, maar zulke maffe symptomen, waaronder al een week mega zere tepels. Mss door de therapie toch een reactie in mijn lichaam? Volgens de therapeute blijft ons wiegje niet leeg, maar ziet ze nog wel een paadje ernaartoe. Dus nog niet deze maand. We gaan het zien. Ze heeft nog nooit iemand behandeld met meerdere miskramen, maar wel veel dames die al jaren in de MMM liepen en maar niet zwanger werden. Iedereen is volgens haar binnen enkele maanden zwanger geworden. Ben benieuwd. Deze ronde om de dag geklust, dus eergisteren en vandaag nog. Ik duim voor mezelf.
Mykelti, wow, dat klinkt bemoedigend die therapie en haar benadering! Kun je me haar gegevens PBen dan kan ik wellicht ook contact opnemen. Ik ben gisteren geweest. Supermoment, dikke afscheiding. Ik had helaas de mindere dokter. Gespannen, gehaast (grote spreider die ze gelukkig wel verwisselde voor de kleinste) en helemaal niet blij dat ik pas gisterochtend had gebeld. Ja, moet ik dan bellen vrijdagavond om 22.30 uur? Lijkt me niet zo handig. In België was dat nooit een probleem en waren de artsen altijd behulpzaam. Deze arts niet echt. Ik was al overgestapt op de nieuwe fijne arts maar die had geen dienst gisteren. Nou goed het zit erin. Nu 's ochtends de Neopogen, 's middags de Progesteron en 's avonds de Clexane. En er wordt geen broek of toilet geloerd! Verder een heel rustig saai leventje nu. Ik ga niets riskeren. Ook niet nou ik weer aan de predmed zit (50mg). Succes medebankzitters! Het wordt tijd voor een nieuwe golf zwangeren om de bevallen dames af te lossen!
Ik duim voor je. Balen van de dokter. Heb je tegen haar ook gezegd wat ze dan liever had? Wat een gezeur. Dan zouden ze je morgen insemineren en dan was je helemaal te laat. Dat gezeur... Ik zal je even een PB sturen. Ze zit wel in BE, net bij mij over de grens.
Gisteren weer getest en zelfde verhaal. Vandaag kv2v5 test gedaan en zie geloof ik niks. Hoop is alweer weg.
Marjol, 5 juli was het 1 jaar geleden... moeilijk elke dag. Al bijna 15 maanden met lege handen nu. We zijn die week weg geweest een weekje wilde echt niet thuis zijn in de confrontatie . Sommige mensen die dichtbij staan denken eraan voor anderen is het al ver weg helaas. Tammy fijn die behulpzame artsen . Alsof jij je eisprong kan plannen zodat het fijn in hun agenda past... hoop dat deze poging het "gouden" ei heeft en dat het lukt! Nuage balen geen posi test Jordan hoe gaat het met je? BS & bengel alles goed met jullie? Mykel hoop voor jou ook een goede ronde deze keer ps wil je mij ook pb sturen van jou energetisch therapeut?
Op naar een nieuwe babyboom in de zomer van 2015. Hier nog geen menstruatie. Positieve ovutest was zaterdag twee weken geleden...denk dat het morgen komt.
Nuage, weet je het heel zeker, balen, balen meid! Mykelti, jaaa gezellig samen op de bank. Mijn ei stond trouwens op springen met de IUI. De dokter zei dat het niet meer mooi rond was, ikke he? Dat blijkt te betekenen dat het aan het springen was dus een perfecte timing. Zondag was te laat geweest. De dokter was daarna erg aardig. Lastig zo'n scherpe eisprong piek terwijl het bij anderen langer duurt.
Tammy, spannend weer, succes op het wachtbankje! Nuage, balen dat er niets te zien was op de test. Hier denk ik alweer (ehhh... pas...) 5 dpo en ik word alweer ongeduldig. Moet van mezelf nog 1 week wachten met testen. Hopelijk lukt dat. Was ook in de tuin bezig vanmiddag en heb veel op m'n hurken gezeten. Hopelijk is dat niet slecht. Heb altijd het gevoel dat ik dan alles plet van binnen.
Nou ja heel zeker, zit nu pas op 7 DPO eigenlijk. Dus niks is zeker. Maar ja heb overmorgen wel die onderzoeken bij de gyn. Ik vraag het anders wel aan hem wat hij ervan vindt. Ik had zo'n goede hoop maar dat is eigenlijk opeens weg.
Nuage, pas 7 DPO? Dat is dan toch mega vroeg? Dan kun je volgens mij weinig zeggen. Ik duim voor je. Iemand nog iets van Nanda gehoord? Tammy, lijkt me gezellig, maar hoorde net dat het nogal ver is tussen jou en mij. Maria, hoe is het met jou? Al wat minder bezorgd?
Ja klopt, ongeveer 7 of 8 DPO. Dat is ook veel te vroeg maar ja ik heb dinsdag die onderzoeken bij de gyn dus ik dacht ik probeer het gewoon. Weet niet precies wanneer m'n eisprong was en voor hetzelfde geld krijg je een licht streepje en dan kan ik alles afzeggen. Nou heb ik morgen ook een belafspraak met hem staan dus op zich kan ik het dan ook vragen of de timing niet slecht is en of het zou uitmaken, maar ik zit op mijn werk dus weet niet of ik dan zulke dingen kan vragen. Ligt eraan hoe laat hij belt Ik weet iig dat ze bij de huisarts het uitstrijkje toen uit hebben gesteld omdat ik een paar dagen voor nod zat. Maar tegelijkertijd denk ik tja hoe groot is nou eigenlijk de kans dat het nu wel zou lukken en ik wil graag zsm de uitslag horen van dat uitstrijkje en biopt. Twijfel, twijfel. Totdat ik weer bedenk dat ik eerder zo heb gedacht en toen dus per ongeluk zwanger onder narcose ben gegaan. Ik word een beetje gek geloof ik haha ik zie wel hoe het loopt. Doe sowieso dinsdagochtend nog een testje.
Even jullie mening meiden. Als je in mijn temp kaartje kijkt, zie je dat ik op dag 16 mijn meest positieve ovutest had. Daarna direct heel erg licht. Waarschijnlijk dus erg korte piek deze ronde. Nu zou je ei moeten springen binnen 24-48 uur en dat doet hij meestal ook, maar nu pas op dag 19 volgens mij (heb hem dus handmatig op dag 19 gezet). FF zegt echter dag 16, maar dat klopt volgens mij niet. Op dag 19 was ik ook erg duizelig 's middags en 's avonds.