Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @mykelti: Ik kan je helaas niet helpen, want ik temp niet. Ik vertrouw volledig op de ovulatietestjes.

@nuage: wat een spanning. Je zou dinsdagochtend nog een keer kunnen testen en anders misschien toch door laten gaan. Snap dat je ook graag snel de uitslag van het uitstrijkje wil.

@hier: nog geen menstruatie..ook nog geen bruinverlies. Vind afwachten erg irritant. Ik wil door. Ook zo stom ik kan me nu al druk maken over het feit dat manlief in November een hele week op zakenreis is en hoogstwaarschijlijk middenin deze week mijn eisprong valt.

Hoe is het met alle babies?

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nuage, 8DPO is ook nog wel vroeg, vervelend dat je zo dicht bij het onderzoek zit :( Hoe was de test vandaag?

Alf, helemaal vergeten te vragen gisteren hoe is het met jullie?

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage, lastige situatie. Maar 7 a 8 dpo is wel erg vroeg. Vrolijk doortesten is mijn motto! Succes meis!

Mykelti, lastig dat temperaturen. Ik doe dat niet omdat de medicijnen mijn lichaamstemperatuur beïnvloeden dus kan ik er niets mee. Wel weet ik dus van mezelf dat mijn eisprong kort is. En dus ook op verschillende tijden komt. De ene keer 's ochtends een positieve test, de andere keer in de middag en nu zelfs in de avond.
    Maar ik heb ook van iemand gehoord die ging 2 dagen na positieve test voor de IUI en was toen direct zwanger (het was de eerste keer).

Ik hoop maar dat het goed uitpakt voor je!

Hier heb ik het gevoel dat ik mezelf lekker een beetje terugtrek en er positief insta. Heel rustig aan. Ik moet zeggen dat de Predmed nu ook anders aanvoelt. Beter. De Neopogen injecties geven me ook een goed en zeker gevoel. Ik zit een beetje in een happy cocoontje. Ik hoop zo dat het zo blijft.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vandaag geen test gedaan, had geen tijd vanochtend. Altijd hectisch hier als ik naar mijn werk moet en m'n dochter naar de opvang. Maar ik voel ook niks meer eigenlijk dus ga er vanuit dat het toch gewoon een indroogstreepje was of het syndroom-van-teveel-tests-gedaan-hebben-in-je-leven-en-daardoor-streepjes-hallucineren.

Maar we zullen zien!

Vandaag belt de gyn me. Ben heel benieuwd waar hij mee gaat komen.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Hier alles goed. Kleine dame vind het alleen nodig om overdag te slapen en de luiken om 23 uur te openen, dus ik slaap ook vreemd. Langzaam aan ritme verleggen. Verder doet ze het prima. 3 weken terug alweer..

Marjol Wat een naar toeval, de datum van de bijeenkomst en jullie kindje. Ik heb zelf wel wat aan de eerste bijeenkomst na P* gehad. Het niet alleen staan gaf op een rare manier rust en vertrouwen.
    Sterkte, naar; zo'n eerste verjaardag.. knuffel!

Nuage Spannend zeg. Hoop dat je morgen toch positief verrast wordt. En dat de afspraak met gyn vanmiddag weer stappen vooruit betekenen.

Tammy Je klinkt positief! Hou vast en chillen! Wat een onzin is die leeftijdsgrens. Je regelt en betaald alles zelf, wat heeft een ander daar dan nog van te vinden? STOM!

Mykelti Jee.. wat bijzonder dat consult. Hoop dat het paadje niet al té lang zal zijn.

Jordan Gecondoleerd met het verlies van je oma. Hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad.

BS Hoe gaat het?

All Dikke knuffel

6. Alf

Alf Niet meer actief

OZ lief van je.
    Wil niet te veel over mezelf posten. Voelt niet goed ofzo

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom wil je dat niet Alf?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry, ik heb iets gemist. Wat was er gisteren Alf? Enne, over jezelf praten mag (en moet ;) ) hier. :D

9. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Menstruatie is gestart op naar de volgende ronde, maar ja dat wisten we al. Gelukkig is hij wel doorgebroken en zit ik nu al 2 maanden op een hele nette cyclus van 30 dagen.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    He jammer Marjol. Wel fijn dat je op een goede cyclus zit, maar een posi test was leuker geweest. Wanneer krijg je nou de uitslag van je bloedtest?

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Marjol, wat balen :( Net zitten terug lezen. Klonk hoopvol maar helaas toch een andere afloop dan waar ik tijdens het lezen op zat te hopen. Wel prettig dat je cyclus zo regelmatig is, al mag hij in november dan natuurlijk een beetje afwijken ;)

Nuage, ga je morgen nog een x testen? En ben je al gebeld door de gyn?

Als, dank je wel! Lief. Het was een mooie uitvaart als je dat zo kunt noemen. Op de weg terug naar huis sloeg ineens even in wat er eigenlijk allemaal was gebeurt, dat ik bij haar was toen ze overleed en dat ze nu echt weg is maar het is goed zo. :)

Oz, gaat wel weer goed. Leuk weekend gehad :) Hoe gaat het met jou?

Maria, heb je de arts nog gebeld?

Tammy, hoe gaat het met jou?

Was een beetje een raar weekend en vandaag heel druk op het werk vandaar de radio stilte :) Ik heb weer iets achterlijks (zal weer eens niet zo zijn hahaha). Donderdag had ik ineens wat meer bloedverlies dan ik gewend ben van de afgelopen maanden, maar moet pas a.s. donderdag ongesteld worden. Dus ik schrok ff maar eind van de dag was het weg. Dacht ik.... Want in de avond was het er weer. Vrijdag de hele dag, steeds oud bloed en wel wat meer dan hier en daar een veegje. Inlegkruisje was nét afdoende. Zaterdag ook steeds hetzelfde en gisteravond werd het ineens meer en zelfs vannacht bloed verloren. Nu is het echt duidelijk nog meer maar nog nét iets te weinig voor een menstruatie lijkt het. En het is nu ook vers bloed, het was donderdag t/m nu ouwe meuk. Snap er niks van. Ik ben altijd heel stipt 28 dagen maar loop nu al dagen met buikpijn. Niet dat jullie iets met deze info kunnen maar moet het ff kwijt ;)

12. Alf

Alf Niet meer actief

Was niks bijzonders gisteren ;)

Wil best praten over Sarah hoor! Maar ga niet spammen hier. Voelde bij mezelf ook nooit lekker voordat ik Jelle had. Vandaar.. :)
    Maar gaat dus prima. Hele kleine is er alweer af, gaat zo snel. Het is definitief mijn laatste baby dus probeer heel bewust alles op te slaan en te genieten.
    Het waren vijf roerige jaren, kan soms niet geloven dat het gelukt is..
    Volgende week naar Dr.E.
    How can i thank him enough???!!

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    hi Alf, snap het wel hoor maar jullie geven ook juist hoop voor ons :). Had nog wel een vraagje voor jou, wat was bij jou uiteindelijk wat geholpen heeft? Ben jij ook naar Gent of Dr. P gegaan?

All, hopen idd op een nieuwe babyboom hier voor alle andere nog, dat zou mooi zijn! :) :) :)

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ps vandaag moeilijk momentje, werk bij P..hil..ips en hadden presentatie dag, geen idee wat er ging komen maar de eerste was meteen voor medische apparatuur dus bij binnen komst was een baby hartje te horen... getver mijn hele dag weer verprutst daarna hoe ze in africa op afstand zorg aan zwangeren leven, mooie dikke buiken. Die en vooral het hartje (zo'n mooi geluid maar zo triest als je de echo hebt waarop het niet meer klopt) kwam even heel erg hard binnen.....

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    marjol kan je voor zekerheid geen hcg laten prikken om het echt uit te sluiten voordat je de ingreep moet doen?

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oz ,wat heftig voor je ... pff.. knuffel voor jou !

Marjol ,hè bah ... niet leuk :(

Nuage , poe ..wat zei de gyn vandaag ? Ik duim door voor je !

Jordan,ook een knuf voor jou. Emotionele en verdrietige tijden zo voor je .
    Wazig van je bloed verlies.

Alf ,heerlijk dat Sarah het zo goed doet. Gaat wel hard hè. Snap je gevoel om je er heel bewust van te zijn.

Ik stem voor ook voor de babyboom in 2015 !!!

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    OZ, wat mega-confronterend en verdrietig. En daar zit je dan, in je werksituatie. Met al je gevoel. Meid, ik hoop toch zo dat dit over een tijd vooral een nare herinnering is. Dikke zoen!

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    OZ, wat een ontzettende verdrietige dag! Wat confronterend. Dikke knuffel!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Sterkte OZ, dat is echt niet leuk zulke momenten. Knuffel!

Jordan wat een rare klachten! Bel je hierover nog wel net de dokter if gyn?

Mijn gyn is me vergeten vandaag. Of hij dacht laat maar ze komt morgen toch al op afspraak.

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks meiden!

Nuage, vervelend die gyn die je gewoon zo maar vergeet :( ben benieuwd morgen!

Jordan, vreemd bloedverlies zo... hoop dat het snel "normaal" gaat worden weer. Wanneer mogen jullie weer van start?

Deel Deze Pagina