Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Gewoon alvast bellen. Verwijzing komt wel ;)
    (Ik ben echt slecht..)

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik heb al gebeld, en kan na verwijzing binnen een week terecht. Dat moet ik toch vol kunnen houden...

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou 2 weken wachten op de uitslag van het uitstrijkje. Baarmoeder was goed, baarmoedermond ook alleen hij zag meteen waar het bloeden van kwam. Het weefsel wat notma in de baarmoederingang zit zeg maar komt bij mij nu na de lisexcisie iets naar buiten. Gaat om de slijmlaag. En die bloedt veel sneller. Hij heeft geen contrastvloeistof of biopt gedaan, omdat meteen duidelijk was wat het was en het zag er verder goed uit zei hij. Bloedde ook als een rund inderdaad. Wonderlijk dat ik geen contactbloedingen heb...

Heb wel verwijzing naar de internist gekregen! Dankzij jou Alf!

Nu snel naar de huisarts, sorry ego

4. Alf

Alf Niet meer actief

nuage Euh? What did i do? :)

Fijn dat het meteen een duidelijke lastige doch in principe onschuldige oorzaak heeft! Nog even twee weken voor je duimen dus!
    Fijn dat je naar de internist kunt!

5. Alf

Alf Niet meer actief

Trots op je! :D

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Maria, succes met de verwijzing. Hopelijk snel je onderzoek en kun je wat geruster zijn. Dit is ook niets. :(

Alf, succes met de kleine meid! Ze zeggen vaak rechtop houden na de voeding, maar hier hielp juist plat houden. Heb je ook al nagedacht over een osteopaat? Kan je een goede aanraden in B'wijk. Soms kunnen zij een blokkade weghalen die zorgt voor reflux(achtige) klachten.

Nuage, fijn dat het niets ernstigs bleek. Succes bij de internist!

7. Alf

Alf Niet meer actief

Ga morgen naar osteopaat ;)

Hoe is het met jou? Al duidelijkheid over je ei? FF zit ook niet altijd goed.

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage, fijn dat het er goed uit zag en nu duimen voor een goede uitslag over 2 weken.

Bumbaa, fijn dat je echo weer goed was.

Heb verder al jullie verhalen gelezen (moest even terug lezen), wat een verdrietige dingen en lastige situaties.
    Reageer verder even niet op iedereen, voel me vandaag een beetje blehhhh. En ook heel suf. Van die utro denk ik, had ik vorige keer ook na een paar dagen.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ah dat is mooi. Welke ga je naartoe?

Geen idee, maar denk nu 3 DPO. Mijn temp voor het ei was nu zo anders dan anders...barst nu wel van de honger. Net een reep chocola gegeten...OEPS! :O

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Alf, je gaf me inspiratie om door te vragen en door te zetten :)

Gyn wil nu m'n bmm bevriezen... Als ik niet wil hoeft het niet maar dan blijft het bloeden. Ik ben niet erg enthousiast...

Ohja en ik mag met aspirine beginnen ook al heeft hij liever vanaf posi test. Bloedverdunners vanaf hartslag.

Nou zei ik heel dapper dat ik ze in de drogist kon halen, maar hier zit geloof ik toch iets anders in? Hij had het voor me opgeschreven maar op het doosje in de drogist stond iets anders. Een of ander zuur.

11. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Da's jammer, want op recept krijg je het 'gratis'. Het gaat om aspirine, acetylsalicylzuur dus. Maar je moet 100 mcg hebben in plaats van 500. En ik kreeg zelfs de 80 ipv de 500. Dus ik zou bellen voor een recept.

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Whahaha. Ik ben ooit volkomen onterecht voor hysterische moeder versleten en dat heeft zo z'n invloed. :x

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nuage je kunt het op amazon kopen (co.uk versie) of hier bij de apotheek kan ook volgens mij. Je krijgt dan 100mg en je moet idd acetylzuur versie hebben.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    #2134 Nuage, 30 sep 2014
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Nee die moet ik dus juist niet hebben volgens de gyn!
    Ik moet Ascal hebben met daarin CarbasalaatCalcium 70 of 80 Mg. Deze is alleen op recept te krijgen zei m'n huisarts. Dus moet sowieso receptje vragen aan de gyn.

Die op basis van acetylzuur kan ik gewoon bij de Etos kopen maar dit zijn dus niet de goede.

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Nuage vreemd. van mijn gyn kreeg ik acetylzuur
    Acetylsalicylzuur
    De werkzame stof in Acetylsalicylzuur is acetylsalicylzuur.

Acetylsalicylzuur is een ontstekingsremmende pijnstiller. Dit soort pijnstillers wordt ook wel NSAID’s genoemd. Het werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en koortsverlagend.
    Acetylsalicylzuur wordt ook gebruikt om te voorkomen dat bloed in de aderen samenklontert. Hiervoor is een lage dosering nodig, namelijk 30 tot 80 mg. Over deze toepassing leest u meer bij acetylsalicylzuur als antistollingsmiddel.

Maar ook jou middel doet dat: Carbasalaatcalcium in een dosering onder de 300 mg is een antistollingsmiddel. Het gaat de vorming van bloedstolsels in de bloedvaten tegen.

Nu weet ik het ook niet niet meer :(

Nijntje weet jij het? Wat heb jij uit gent meegekregen?

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Fijn he? haha volgens mijn huisarts was carbasalaatcalcium een variant doe ook wordt voorgeschreven aan hartpatiënten. In de richtlijn die de gyn volgt staat Ascal voorgeschreven, en dat is dit dus.

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Sorry hoor, maar dat is precies hetzelfde. In de afgelopen 6 jaar heb ik dit alleen al op dit forum volkomen uitwisselbaar uitgeschreven zien worden. En zelf ook meegemaakt.

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ja ben nog ff aan het lezen het lijkt hetzelfde te doen het 1 is een pilletje anders moet je oplossen in water ofzo. Maar Nijn werkt bij de apotheek volgens mij die kan ons vast helpen met deze vraag :)

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Maria, ja dacht ik dus ook ;) maar goed die artsen soms... haha. Jij had ook acetylzuur toch?

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Het 1 is poeder, het ander is een pilletje. Precies hetzelfde spul verder.

Deel Deze Pagina