Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Quinn welkom en jammer om te horen dat je ook al zoveel op je bordje hebt gekregen meis. Knuffel!

Een test of hcg prikken zegt niet veel. Je licha denkt nog dat het zwanger is (ben je ook natuurlijk). Ik zou de dichtstbijzijnde echopraktijk bellen en voor eigen rekening een echo laten doen. Kost vaak rond de 25 euro en dan weet je het direct.

2. Quinn

Quinn Nieuw lid

24 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai, bedankt voor je reactie. Dan ga ik dat doen. Wordt gek van die onzekerheid.

3. Quinn

Quinn Nieuw lid

24 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb aanstaande maandag een afspraak bij een echopraktijk. Ik ga ervan uit geen hartje te zien, maar dan heb ik in ieder geval zekerheid en weet ik wat me te wachten staat.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Super meid dan weet je iig zeker waar je aan toe bent want die onzekerheid is echt niet goed voor je!

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Quinn, wat goed dat je maandag al voor een echo terecht kan. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Sterkte met die onzekerheid.

Oz, wanneer ga je testen? of heb je al getest?

6. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Nijn, weet nog niet denk zaterdag, heb ook bloedtest formulieren van Gent voor maandag maar voel eigenlijk helemaal niks.... dus heb er een hard hoofd in. En jij?

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Spannend hoor Nijn en Oz.

Alf wat zielig dat ze zo erge reflux heeft. Wel goed dat je serieus werd genomen en er meteen actie is ondernomen.

Hier vandaag brief gehad dat mijn belafspraak met de uitslagen van de laatste uitslagen van de bloedonderzoeken (in NL) is verzet...1 dag naar voren dus nu a.s. maandag. Een beetje onhandig want we zijn dan in de Efteling, maar ja laat het maar staan want wil z.s.m. duidelijkheid. Gisteren ook telefoon gehad van Gent. Ze pakken meteen goed door en hebben al een zaadonderzoek ingepland voor dezelfde dag. Dus manlief moet er (eindelijk) ook aan geloven :p Hij mag ook een polonaise aan zijn lijf (eventjes maar). Ook een hotel geboekt gisteren wat er tegenover ligt. Via een collega gehoord dat er een hotel is tegenover het UZ dat een speciaal tarief hanteert voor de patiënten van de vrouwenkliniek van Gent. Dat overnachten scheelt dan een hoop gestress s'ochtends want we moeten ons om 08.00 uur melden.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is interessant Marjol. Wil je eens laten weten wat de kosten zijn?

Tammy, hoe voel jij je?

BS, fijn dat het beter gaat, Hopelijk mag de kleine man volgende week naar huis!

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn alweer dikke tranen gevloeid. Vanaf dinsdag had ik veel last van mijn darmen en verstopping. Veel lage rugpijn, soms kon ik niet eens zitten maar moest in beweging blijven. Vandaag dag 7 veel helderrood bloedverlies bij nr. 2 en vannacht 2 uur geslapen.

Dus sta ik nu met lege handen. Dus maar weer terug naar het Noorden om ze proberen over te halen me nog een paar maanden te geven. Ik ga nu echt niet opgeven. De Neopogen werkt. En ik denk dat de Prednisolon die ik neem niet alleen de eerste twee weken van de cyclus versnelt maar ook de wachtweken. Dus dat mijn lichaam alles versnelt en nu een week gaat krampen tot de ongesteldheid echt doorbreekt.
    Over een week naar het UMCU, reumatoloog. Wat zou die kunnen doen? Ik wilde naar de immunoloog maar het wordt een reumatoloog. Nou ja alles is beter dan niets en wie weet.

Ik ga NIET opgeven er zijn gelukkig nog opties, wel veel huilen dat dan weer wel.
    Heb vanmiddag nieuwe orchideeën gekocht en oude planten eruit. Ik moest iets anders doen. Thuis zitten nu is niet echt leuk.

Bah ik moet ook de Prednisolon afbouwen daar baal ik van. Gaat wel een stuk sneller trouwens dan eigenlijk is toegestaan maar ben er zo klaar mee.

Moet ook met dr. P. spreken.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jemig :( Is dat zoals je altijd de klachten hebt of is het toch anders?

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, wat een ellende! maar is het niet te vroeg al om zeker te weten dat het niet gelukt is? Kan het niet innesteling zijn? Je zit pas rond 7/8 DPO? sterkte meid!

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @alf: wat fijn dat de artsen het goed opgepakt hebben en je er mooi op tijd bij bent. Hopelijk blijft het goed gaan nu. Moest wel beetje lachen, 's nachts dweilen;)

@tammy: wat ontzettend *#$< meid, jij weet het altijd precies als het mis is, dus je gevoel zal nu ook wel kloppen. Logisch dat je verdriet hebt, dit was je laatste geplande ronde en nu moet je weer op je knieën bij de artsen. Hopelijk zien ze in hoe diep je wens zit en werken ze mee.

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oz, ik denk ook morgen maar heb er ook een hard hoofd in hoor. Toch duim ik dat onze testen positief zijn.

Marjol, wat slim om een hotel te boeken tegenover Gent. Als wij nog een keer zo vroeg moeten zijn, ga ik je de naam vragen. Wij zijn ook een keer om 5 uur 's ochtends al van huis vertrokken, echt vroeg.
    Spanned, je gaat al bijna toch?

Tammy, wat een verdrietige gedachte, dat het nu weer niet gelukt is. Wat goed dat je niet op gaat geven! Sterkte met het verdriet nu in ieder geval.
    Orchideeën zijn mooie planten, heb er wel iets te veel van. Als ik mezelf 'zielig' vind, komt er weer zo'n plant bij.

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn intuïtie is altijd erg sterk en goed wat betreft de afstoting. Dus voor mij is dit een niet geslaagde poging.

Als er ergens een deur dichtgaat, gaat er ergens anders een raam open. Ik heb net de naam gekregen van een dokter Nathalie Ledee die het baarmoederslijmvlies onderzoekt in plaats van het bloed.

Aangezien mijn klachten tegenwoordig altijd zich beperken tot steken en krampen in de baarmoeder lijkt me dit wel wat. Ik ben al aan het googlen aan welk ziekenhuis zij verbonden is. Met de Thalys zit je in 4 uur in Parijs. Mijn deur tot deur reis naar het Noorden duurt langer.

Nijntje en OZ spannend dames! Ik duim!

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Helaas :(
    Gaat wel erg lang duren nu voor mijn doen. Ga gent wel mailen over mijn dagen lange positieve ovutesten. Er is zo veel veranderd in mijn lichaam sinds laatste mk. Voor mijn gevoel kan ik zo ook niet zwanger worden.

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Potverdorie, Nijntje. Misschien kunnen ze hormonen monitoren, of iui.

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijn :( ik had Gent idd gevraagd cyclus te monitoren, vond het fijn dan weet je zeker dat je eisprong hebt en daarna progesteron prikken en meten ze baarmoederslijmvlies. Gaf mij rust. Die poging was het niet gelukt maar weet iniedergeval dat het werkte zeg maar.

Tammy ik bewonder echt je doorzettingsvermogen! Go get them! hoop dat je in parijs antwoorden krijgt. In engeland doen ze die biopten ook overigens had ik gelezen. Soort van NK cel test in het baarmoederslijmvlies toch?

Hier, test is positief maar geloof er nog niks van... vorige 2 keer ook paar dagen positief en dan weer niks. Nu echter wel de clearblue die zwanger zegt, binnen 30 sec, dus er zou toch echt wel HCG moeten zitten. (vorige keer sloeg die nl niet uit) Die kruidvat die slaan nl al uit bij 10 ofzo... dus wie weet. Daarnaast is kruidvat ook geen knal test nu dus, ik ga morgen er een met indicator proberen en maandag bloed afname. Blijft spannend en ik verwacht helemaal niks meer.

Knuffel voor Nijn en Tammy!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wauw OZ dat klinkt toch wel heel positief hoor!

Hier vandaag verjaardag van m'n dochtertje die 2 jaar wordt dus druk druk

19. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oz wat onwijs spannend! Als die cb ook zwanger zegt moet het toch wel zo zijn. Hopelijk is het nu niet maar voor een paar dagen. Ik ga voor je duimen. Laat je morgen weten hoe die met indicator was!? Spannend!

Knuffel terug, hopelijk is het snel morgen en heb je een mooie test.

En waar moet je bloed laten afnemen? Kan dat in Nederland?

20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Maria, weet jij ook hoe ze dan weten wanneer je dat moet krijgen. Ovutest is niet echt betrouwbaar bij mij. Denk ik.

Deel Deze Pagina