Nou dan ben ik even niet geweest en zijn er weer ontzettend veel ontwikkelingen! Tammy, dikke knuffel, en natuurlijk ga je door lieverd!
Dank je wel, maar hou nog een megaaaa dikke slag om de arm met mijn geschiedenis en ik zit nog voor NOD.
Mykelti ,Whaaa ... ik snap je voorzichtigheid... maar ohhh. Gefeliciteerd ! Duimen voor een plakbeeb! Dreamflower,welkom hier. Ik herken veel van je verhaal. Wij heb 3 pracht kids. Daarna nog een hevige wens voor een 4e. Nu 18 weken zwanger . Hier gingen wel 7 miskramen aan vooraf. Net als jou heb ik me Zovaak afgevraagd of het doorzetten van onze wens niet vragen om moeilijkheden was. En nu denk ik dat nog wel eens. Toch zijn we door gegaan en nu dan zwanger ,erg dankbaar en blij en ook mega spannend nog steeds.
Dank je wel meiden, erg spannend. Ben pas gerust(er) als er een knaller staat, ruim binnen afleestijd. Maar vooralsnog ziet het er leuk uit.
Ik ook, maar goed, ik kan ook 11 DPO zijn als FF gelijk heeft. Als hij maar donkerder wordt. Thuis heb ik alleen nog maar testen van de Wibra, dus die pak ik vanaf morgen. Best leuk, 3 voor 1,99. Kan ik nog eens toegeven aan mijn testverslaving.
Mykelti, wat een mooie test. Spannend! Maria, ja ik temp ook maar die klopt de laatste tijd ook niet meer. Normaal kwam temp overeen met ovutest maar laatste tijd niet meer. Oz, nog een test gedaan?
Wat gebeurt er dan? Stijgt de temp veel later? Mik je daar ook op? Ik zou het zeker met DS overleggen.