Dat doe je goed! Ik had haar wel gevraagd naar behandelaars in NL, maar zij kent er geen. Zij ging haar cursusleidster vragen waar de nederlanders vandaan kwamen die in haar cursus meegedaan hebben. Geef dat anders ook nog even extra aan en waar jou grens ligt. Mss is Antwerpen bv voor jou ook haalbaar?
Ja dat is goed. Voor mij is haalbaar alles wat een beetje in het westen ligt en met de trein bereikbaar. Bedankt voor het informeren!
Hoi meiden. Even inbreken! Ben afgelopen dinsdag om 12.46u bevallen van een mooi meisje. Moesten wel nachtje in het zkhs blijven omdat de suikers in het begin wat laag waren. Woensdag mochten we gelukkig alweer naar huis! Mykelti super mooie test! Moet goed gaan gewoon! Alf wat balen van de reflux! Zo zielig voor jullie kleintje! Hopelijk gaat t snel wat beter!
Gefeliciteerd Moesch ! Fijn dat jullie zo snel naar huis mochten ! Veel geluk gewenst Mykelti ,dit gaat gewoon goed. Heerlijk ,ben echt blij voor je ! Meiden ..mss kunnen jullie helpen ? Op advies van de internist moet ik magnesium gaan slikken. 1000 mg per dag. Wordt niet vergoed. Net naar de apotheek geweest .. advies gevraagd . Doosje meegenomen. Ik twijfelde al ..staat op "samenstelling per dagelijkse aanvangdosering = 3 capsules". De apotheker assistente zegt dat het echt zeker de dosering per capsule is. Kijk het thuis op mn gemak... Nee is echt per dagelijkse dosering. Hoe dan ook. Dan moet ik 5 tabletten per dag pakken. In 1 doosje zitten en 60 stuks . Was 10.95 euro. Dat kan toch vast goedkoper mag ik hopen ? Ik dacht mss weten jullie het ,omdat een aantal zich in supplementen verdiept hebben.
Gefeliciteerd MoesCH! Geniet lekker van elkaar. Bumbaa, waarom moet je zo'n hoge dosering slikken? Mss even googelen op welke magnesium het beste is. Hier staat wat: Welke vorm van magnesiumsupplementen wordt het beste opgenomen door het lichaam? - Goeie Vraag Je hebt deze: NOW Magnesium Malate 1000mg - Drogisterij artikelen online | BESLIST.nl | Ruim assortiment, laagste prijs en deze Detail: Solgar Vitamins Allebei goede merken
Mykelti,de internist heeft het als hoofdzaak voorgeschreven voor hartkloppingen en kuitkrampen. Daarnaast vertelde hij dat het voor mij een gunstige werking kan hebben op mijn (te hoge) bloeddruk. Ook kan het een gunstige invloed hebben op het voorkomen van zwangerschapsvergiftiging (ik heb verhoogd risico). Waarom dan specifiek deze dosering weet ik niet. Ben terug naar de apotheek gegaan ivm de hoeveelheid per capsule.En eigenlijk ben ik nog niet overtuigd Zijn er hier niet apothekers assistentes die mee willen kijken? Bedankt voor de links iig.Die van 1000mg is wel ideaal ,gelijk 1 pilletje maar. Heb ook gekeken bij Hema en Kruidvat,die verkopen het ook.Is dat wat?
Gaan we weer... Ben al 4 dagen ongi. Vandaag pijnlijke borsten en verder zo moe en chagrijnig. Na mijn ervaring vorige keer (zwanger na ongi) toch getest net met hele lichte urine en...je ziet het. Kan nooit goed zijn neem ik aan. Zal morgenochtend nog eens testen maar wat is dat toch steeds voor iets raars?! Stom lijf...
MoesCH, gefeliciteerd wat leuk!! Mykelti, prachtige test! Bumbaaa, ben apothekersassistente, maar wij hebben alleen magnesiumhydroxide 500 mg en dat is niet wat jij bedoelt denk ik. Die wordt gebruikt voor maagzuur en obstipatie. Niet het soort magnesium wat jij zoekt dus. Verder heb ik helaas geen verstand van mineralen. Wat jij zegt over de samenstelling, klinkt als samenstelling per 3 en niet per stuk. Denk dat je het prima bij kv om hema kan kopen, doe ik met bepaalde vitamines/mineralen. Nuage, wat een ellende pfff. Ongesteld en een licht streepje lijkt me niet zo goed.... Had je niet getest voor je ongi was?
Er staat toch op het doosje hoeveel er per capsule in zit? Ok, daar zou het inderdaad voor kunnen helpen. Kan iig geen kwaad. Andere merken zijn ook wel goed, maar meer waarschijnlijk is dat magnesiumstearaat. Die is minder opneembaar.
Jawel, voor mijn NOD ook getest en was toen negatief. 1 keer wel een heeeeeel licht streepje gezien dacht ik maar die kreeg ik niet eens op de foto. Dit streepje stond er binnen de afleestijd. Maar ik had dit dus ook bij mijn vorige zwangerschap, alleen was het streepje toen volgens mij wel dikker. Uiteindelijk hebben we toen nog week 8 gehaald en zelfs een kloppend hartje gezien. En toen was ik dus ook echt ongesteld geweest, of dat dacht ik. Ik ben wel echt zwaar ongesteld, net als altijd. Maar dat was die vorige keer dus ook, alleen wat wel anders is is dat ik geen krampen heb gehad, dat mijn borsten zeer doen, dat ik dus zo moe ben en dat ik een paar keer trekkende banden heb gehad. Maar dat snap ik nu dan wel want er zit toch iets hcg in mijn bloed. Maar ik ga er vanuit dat het niks is. Ben wel benieuwd wat er met ochtendurine gebeurt. Maar zie het niet al te positief in.
Ik zie hem ook Nuage . Moeilijk om er iets van te zeggen ,ik duim iig voor je. Nijntje ,ik vind het zo raar. Ze hebben er met 3 dames naar gekeken en zeggen dat het de dosering per capsule is. Ik vind het jammer om zomaar een maand te verspillen doordat ik dan mss te weinig neem . Maar wil evengoed niet teveel nemen ook.
Nou jaaaaaa nuage, ik zie het streepje ook echt wel! Wat bijzonder weer zeg! Bumbaa geen ervaring mee, dus kan je niet helpen Ik ben vandaag officieel "ontslagen" uit het ziekenhuis, suiker is totaal verdwenen, schildklier staat goed ingesteld. Alleen mijn bloeddruk blijft een dingetje en zit aan de zwaardere medicatie ( inclusief plastabletten) Sinds ruim èèn week slik ik ook weer de pil, en dat is toch raar om sinds jaaaaren weer aan de anticonceptie te zitten... Ondanks mijn leeftijd kan ik nog geen knoop doorhakken m.b.t de kinderwens
@Nuage: als ik het zo zie, dan ben je gewoon zwanger. Binnen afleestijd is voor mij goed en als je het ook nog eens niet met ochtendurine hebt gedaan, verwacht ik wel een duidelijker streepje. @Bengel: lijkt me ook moeilijk en een heel proces. Knuff