Denk dat tammy bedoeld ongesteld en toch zwanger. Heb dat ook gelezen eentje zelfs die elke maand bloedingen had was niet te verklaren en gezond kindje. Mijn buurvrouw kwam er pas achter met 7 maanden zwangerschap haha en elke maand ongesteld had wel een klein buikje ze droeg naar binnen. Vreemd maar het gebeurt wel
Ach Nuage! Ik had het zo gehoopt! Hier, Kopenhagen is niet zo ver hoor, 1,25 uur vliegen. Athene is verder al zou ik daar het liefst behandeld willen worden. Maar alles in Nederland is nog niet verloren. Ik moet volgende week bellen als ik ongesteld geworden ben en dan een afspraak maken. Enne hier gaat het ook raar. Geen krampen, wel af en toe rommel maar niet ongesteld. Zal wel morgen komen denk ik. Maar is raar. Ik voel me ook raar, beetje zweverig. Misschien moet ik verkouden worden. Beetje zo'n gevoel alsof je koorts hebt. Maar dat heb ik niet 36,8 vanochtend.
Is 36.8 normaal voor je als je ongesteld moet worden of is dat hoog? Zou anders toch morgenochtend even een testje doen. Zo voel ik me nl ook.
Blegh Nuage ...knuf ! Tammy..wow..Kopenhagen of Athene .. Maar uhh... zweverig... gevoel van koorts ? Wanneer heb je voor het laatst getest Tammy ?
@mykelti en oz: super mooie testjes en bloedwaarde. Mykelti ga jij ook HCG prikken? @ Tammy: ik kan me goed voorstellen dat je een " waarom ik" gevoel hebt. Je doet en laat er zo veel voor... Nu maar hopen op Kopenhagen dan. @moesch: gefeliciteerd met je meisje!!!! Super dat ze er is, lekker genieten.
De huisarts wil helaas niet meewerken Y30, dus HCG prikken zit er deze keer niet in. Maar ik probeer vertrouwen te hebben.
Hier voel ik me gewoon niet lekker. Nu ook beetje hoofdpijn. Nog wel getest maar die was omo wit.Ongesteldheid in geen velden of wegen te bekennen maar dat komt vast doordat het weer verkeerd loopt deze cyclus.
Pppfff ik heb dus zo'n last van m'n borsten. Jeuken niet normaal en branderig gevoel. Echt zo'n beetje zwangerig gevoel. Word er toch niet goed van! Vanmiddag ook een hele scherpe pijn heel plaatselijk in onderbuik heel laag. Ik denk zelf een eileider of iets wat ik voelde. Wel echt heel duidelijk iets in het kippenhok en geen darmen, ondertussen weet ik goed hoe die pijn voelt. Wat gebeurt er toch allemaal daar binnen? Het geeft me niet echt vertrouwen eerlijk gezegd voor mijn gevoel zit er iets niet goed en gaat het zo niet lukken.
@mykelti: wat een gezeur weer van zo'n huisarts. Je loopt niet meer bij de gyn, of wel? Ik regelde altijd rechtstreeks. @nuage: ik ben even kwijt in welke fase je zit, wachtbankje?? Hier: het geklooi van de cyclus van juli/augustus lijkt weer terug... Het is nu al dag 41 van mijn cyclus en nog geen menstruatie. Ik ben niet zwanger en vermoed gezien het zeurderige gevoel dat het weer een cyste is. Vorige cyclus was prima 33 dagen, het probleem lijkt zich dus tot mijn linker eierstok te beperken. Kan pas 3 november bij gyn terecht dus dat wordt weer mosterd na de maaltijd waarschijnlijk... Vorige keer kon men alleen nog een flinke krater zien van waar waarschijnlijk een cyste gezeten had en vocht in de BM. Ze gingen uit van cyste, maar heel duidelijk vond ik het niet. Vervelend is zo wel dat ik geen idee meer heb van mijn cyclus, nu is dat alleen maar lastig, maar in de toekomst zou het ook lastig kunnen zijn qua vruchtbaarheid...
Was gisteren nog ongesteld en had gistermiddag een positieve test (licht) maar vanochtend blanco. Dus welke fase ik zit... de uitzichtloze voor m'n gevoel...
Nuage, jeetje wat ontzettend raar en onzeker! Y30, bij dr. E. in het Spaarne (Heemstede) kun je binnen twee weken terecht met doorverwijzing van je huisarts. Zou ik zeker overwegen. Hier, nu buikpijn en her en der wat gezien maar het is er nog niet doorheen. Zal wel morgen of maandag worden. Zeker niet zwanger. Ik heb begrepen dat immuunmedicatie ook zorgt voor PMS en ontregelde cyclus. Lekker dus.
Nuage, Y30, Tammy, balen van jullie vreemde cyclus Ben benieuwd Tammy over jou vervolg en wat de reactie gaat zijn, sterkte & success alvast.