UMC was voor je immuunreacties? Fijn dat ze zo mee willen werken. Hopelijk komt er nu iets uit waar je wat mee kunt. Vreemd, van de donor.
Nuage, V III is een aparte test. De lijst van herhaaldemiskramen.nl heb je wel he? Utrogestan moet je bij miskramen wel degelijk al vanaf ei starten. Want als je zelf te weinig progesteron aanmaakt is positest al veel te laat.
@marjol. Pff ik heb altijd gedacht dat dat bij de standaard bloedtesten hoort. Ik kreeg ook nooit te horeb waar er op geprikt was, enkel dat de uitslagen goed waren. Nu weet ik niet wat ik er mee gaan doen. Voor ons is t nu wel goed zo. Voor ons gevoel zijn wij nu compleet!
@moesch je zou kunnen overwegen om een afspraak te maken met een internist. Mocht je toch trombose hebben kun je dit wellicht in de toekomst voorkomen. Ook kun je advies krijgen over bijv. Vliegen.
@marjol: succes in gent! @Tammy: fijn dat je verhaal serieus genomen is! hopelijk werkt men in het noorden ook mee! @BS: super fijn dat jullie nu samen thuis zijn.
Oz, had ze idd al gevonden bij die site. Wat een prijsverschil met die ik nu heb zeg. Ik las dat je ze 's ochtends vroeg al mag gebruiken, terwijl dat met de mijne niet mag. Lijkt mij wel een fijn tijdstip, meteen na het slapen. Wanneer deed jij het? Denk dat ik ze wel ga bestellen. Moet nog lukken deze cyclus, zit pas op dag 12, dus voorlopig nog geen ei voor mij. Jouw echo gaat trouwens opschieten! Nog een paar dagen! Tammy, fijn dat ze geïnteresseerd geluisterd hebben. Veel succes maandag!
Nijn ja dan valt het enigszins mee met de prijs 😉 idd ik deed ze altijd meteen in de ochtend super fijn. 1x per dag was bij mij ok om piek te pakken had ook altijd de goedkope dipsticks als ik twijfelde deed die soms avond en als nodig dan nog clearblue. Hoop dat het lukt deze ronde 😉. Woe echo spannend voor nu alles rustig beetje misselijk, gevoelige borsten maar ja het zegt allemaal niks....
Oz, nee het valt niet mee met de prijs Ik heb nu van die hele goedkope dipsticks Ik duim voor een mooie echo woensdag, gaat vast lukken nu je de juiste medicatie hebt! Heb je er zelf ook vertrouwen in?
@oz: bedankt voor de tip. Heb nu ook die digitale besteld. Heb een aantal dagen waarop ik werk en dan is het wel fijn als ik gewoon met ochtendurine kan testen. Vandaag weer een witte ovutest..merk dat ik er gestressed van raak. Zit nu op CD 19. Het zou kunnen dat hij afgelopen maandag is geweest (CD 14 zoals de afgelopen 3 cycli). Town heb ik wel direct uit het werk getest maar die urine was zeer slecht geconcentreerd. Het leek meer water. Is het raar als ik in Gent vraag of ze ook willen kijken waar ik in mijn cyclus zit?
Ik heb ze ook besteld, ze komen dinsdag Marjol, het is zeker niet raar om te vragen of ze daar ook naar kijken! Bij mij maakte de assistent uit zichzelf een echo voor het gesprek met de S. en keken ook hoe groot het eitje was en wanneer eisprong zou zijn. Ik test eigenlijk meestal direct na werk en heb dan ook gewoon gedronken. Ze worden wel gewoon positief als ik vruchtbaar ben.
Hoe is het met iedereen? Hier alles nog goed. Nog geen bloedinkjes gehad, dus wel fijn. Verder alleen wat moe en een paar andere kleine dingetjes, maar geen schokkende dingen gelukkig.
Ja, ik ook! En ook naar die van mij zaterdag. Het kan dat het hartje dan klopt, maar het hoeft niet. Ik hoop stiekem van wel. Zo niet, dan bekostigen we zelf later die week nog een echo. Ga dan niet 2 weken wachten ofzo.
Dag allemaal, Wij zijn vorige week in Gent geweest en hebben een intake en een hysteroscopie gehad. Gelukkig zag mijn baarmoeder er goed uit van binnen! We hebben een lijst meegekregen voor het bloed prikken en het meegenomen om het in Nederland te laten prikken, dit in verband met de hoge kosten. Die misschien wel niet verzekerd worden..Ze gaven aan dat het wel 1200 euro kan gaan kosten. Is er iemand die de prik papieren ook heeft meegenomen en het bloed prikken in Nederland heeft gedaan? Ze gaven aan dat niet elk ziekenhuis in Nederland mijn lijstje zomaar zal prikken. Zijn jullie hier ook tegen aangelopen? Lieve groet
Antitrombine activiteit Proteyne C activiteit Proteyne S antigen APC resistentie F VIII: C stolactiviteit Lupus anticoagulans FII G20210A mutatie