Wat een fijn nieuws OZZ! En ik weet uit eigen ervaring dat de echo in Gent veeeel duidelijker was! Mooi helder beeld, waarschijnlijk duurder apparaat ?? (Was gisteren alle foto's en zwangerschap gerelateerde dingen in een mooie doos aan het stoppen voor later, toen kwam ik ook de Gent echo weer tegen, en de hotel nota )
Hi meiden, lief jullie reacties! Bengel herken het van gent idd vorige keer veel betere echo ze kijken daar ook meer. Deze gyn die ik vandaag had is een beetje oude stempel. Hij keek wel en was zeer positief maar moest wel echt beetje sturen, zo van ja maar daar is toch het hartje, ja idd daar zit ie, knippert mooi ziet er goed uit
Ha, dank je wel. Sorry dat ik niet zoveel reageer, maar heb de concentratiespan van een mier momenteel en ben niet echt lekker, dus de prioriteiten liggen even anders. Maar ik lees zeker mee en ben heel blij met de goede berichten en verdrietig over de mindere berichten.
Oz, super!!!!!! Het gaat vast helemaal goed komen!! Is je echo maandag bij de S.? Wat kan je dan snel terecht daar. Mijn afspraak in Gent is half februari, kon niet eerder. Red dat dan precies met mijn medicijnen. Vind het wel raar hoor, dat je als patiënt die al eerder geweest is gewoon 4 maanden moet wachten. Zo lang moest ik ook wachten toen ik er voor het eerst kwam.
Maar hoe lang mocht jij die prednison dan gebruiken? Ik maar 6 rondes... Daarom mag ik het niet per mail herhalen, maar moeten we een ander plan maken.
Nijn, maandag bij Dr. P.e.ters. Echo kan altijd op korte termijn gepland worden zeggen ze maar niet bij Dr. S. Heb 4 nov wel al staan met Dr. S al gemaakt 3 maanden geleden dus hopelijk 2 keer daarheen en met mooie foto's terug. Goed dat je je afspraak gemaakt hebt voor feb alvast! Hoe gaat het met de smileys ? Ps bij mij wilde ze ook niet meer dan 3 ronde's het zo proberen met deze medicatie. Als het niet zou lukken zouden we ook gaan praten, dat was voor 4 nov gepland. Die afspraak had ik ook meteen gemaakt na de laatste zodat het vast stond. Nu is het hopelijk niet meer nodig maar krijg ik 4 nov gewoon een echo.
Oz, oh jij mocht maar 3 rondes. Nog minder dus! Slim dat je die afspraak al gemaakt had, daar had ik toen helemaal niet aan gedacht. De smileys heb ik nog niet gedaan, zit nu pas op dag 16 en die dipsticks zijn nog erg licht. Wacht even tot ze donker worden. Eisprong is meestal tussen dag 21 en 28.