Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussion in 'Miskraam' started by Alf, Jul 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoJo

JoJo Actief lid

May 15, 2014
    153
    0
    0
    Oz en Nuage gefeliciteerd!! Wat een spannende en mooie tijd voor jullie.

Nog bedankt voor jullie reacties ik voel mij nu een stuk minder schuldig. Sorry dat ik zo laat reageer maar zat helemaal in mijn werk. Dat is een fijne afleiding

2. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ik hoop dat jij een vooruitziende blik hebt joekjuh want er is nog niks om mij mee te feliciteren helaas ;)

3. JoJo

JoJo Actief lid

May 15, 2014
    153
    0
    0
    Ohh sorry, ik dacht dat ik las dat je een positieve test had en ging van een zwangerschapstest uit.

4. JoJo

JoJo Actief lid

May 15, 2014
    153
    0
    0
    Zie nu de ovi staan ;). Hopenlijk zijn mijn gedachtes helderziend en kan ik het over twee weken nog eens zeggen.

5. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Dan stuur ik je een bos bloemen hoor meid :) Hoop het ook heel erg!

6. JoJo

JoJo Actief lid

May 15, 2014
    153
    0
    0
    Ik ga voor je duimen en natuurlijk ook voor iedereen! Heeft iemand trouwens ervaring met de cyclus na een curratage en welke ovi testen gebruiken jullie?

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

Jan 25, 2014
    1,180
    24
    38
    #2727 OZ2014, Oct 24, 2014
    Last edited: Oct 24, 2014
    Nuage, wie weet is het een voorspellende gedachte van Joejuh zou mooi zijnn:)

Mykel, success morgen!

8. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Cyclus na curettage weet ik niet meer precies, even in mijn app kijken.... Oké tussen mijn curettage en 1e keer weer ongi zat 43 dagen. Dus langer dan normaal.

Ik gebruik de ovu testen van Zwanger en Kids gewoon de dipsticks

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Geen ervaring met een currettage, maar ik gebruik ook altijd de ovulatietesten van Zwanger en Kids, ook de dipsticks! Daar vind ik mijn ei altijd mee als ik ze gebruikt.. Gebruik ze niet elke maand..

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    OZ, dat klinkt heel goed en wat een super mooie banner. Benieuwd naar de echo van maandag maar jij bent waarschijnlijk nog veeeeeel meer benieuwd dan ik ;)

Nijn, balen dat je moet wachten tot februari, word je geduld toch wel flink op de proef gesteld :(

Ego, morgen heeft mijn vriendin haar babyshower. En ik ga niet. Voel me er best rot over maar ik weet ook dat het voor mij de juiste keuze is. De hele dag tussen baby gedoetjes zitten is momenteel niet aan mij besteed. Heb het er gewoon echt moeilijk mee. Ik wil ZO graag dat geluk van een kindje. ZO ZO graag. Ik wil niet egoïstisch zijn maar het is even niet anders. Ik heb mijn lieve dinnetje een kaartje gestuurd met mijn excuus al weet ik dat ze het begrijpt en ik geloof dat ik het er moeilijker mee heb dan zij dat zal hebben. Morgen zal wel ff een matige dag worden maar mijn lieve man kwam al met allemaal leuke afleidingsmanoeuvres dus het MOET goed komen.

Fijn weekend meiden.

En Mykelti, succes morgen!!! (Het was morgen toch?)

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

Jan 25, 2014
    1,180
    24
    38
    Jordan, snap het zo goed dat je niet gaat! Vind het knap dat je voor jezelf kiest. Het is gewoon helemaal niet leuk de hele dag in die gezelligheid die je zelf zo graag wil. Ik doe het ook niet meer, voelde me er schuldig over maar nu ik niet ga naar dat soort dingen lucht het wel op. Het blijft gewoon klote dat wij hier zo'n moelijke weg moeten bewandelen..... Knuffel!

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mykelti, heel veel succes en plezier morgen!

Jordan, dikke knuffel! Goed dat je voor jezelf kiest! Het is ook gewoon niet leuk!

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Jordan, echt heel begrijpelijk! Ik sla ook steeds vaker zulke dingen over, het is gewoon zo moeilijk.

Mykelti, heel veel succes morgen!!!!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Thanks voor jullie woorden, jullie zijn lief!!!!! Het klinkt misschien stom maar jullie woorden doen me goed. Geeft me het besef dat ik niet per see egoïstisch ben door deze keuze. Zo voelt het ook een beetje namelijk. Wat dat betreft ben ik blij dat ik met jullie kan praten hierover en dat jullie me begrijpen al had ik liever gezien dat jullie deze rottigheid niet hoefden te doorstaan!

Mykelti, lekker slapen hopelijk, je mag vroeg toch? Ben benieuwd naar je echo!!!

15. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Knuffel Jordan...snap helemaal wat je voelt. Ik 'moet' eigenlijk op 2 kraamvisites, maar heb er echt geen zin in. Mijn man wil wel alleen gaan dus dat is fijn.

Mykelti succes morgen!

16. steerke

steerke Nieuw lid

Oct 24, 2014
    4
    0
    0
    Administratief medewerkster
    maastricht
    Goede avond..

Ik heb 15 Oktober een miskraam gehad ik was 7 weken zwanger..

Wij waren niet bezig met zwanger worden ik slik de pil maar mijn wens is wel nog een 2e kindje..

Ik had wat last van buik krampen toen ik naar het toilet ging verloor ik opeens hevig helder rood bloed ik dacht eerst aan een tussen bloeding al was het erg veel bloed voor een tussen bloeding.. maar goed als je de pil slikt denk je niet meteen aan miskraam...

Toen ik na een uurtje weer naar het toilet ging was het bloeden wat minder toen ik me af veegde had ik opeens een grote prop aan mijn toilet papier ik had eigenlijk al meteen door dat dit niet normaal was... Het eerste wat in mij opkwam heb ik nou een miskraam? Toen ik het in mijn handen pakte en het goed bekeek werd mijn vermoeden steeds sterker.. ik heb er foto's van genomen en heb s'morgens om 8:00 uur meteen mijn huisarts gebeld.. zij maakte meteen tijd voor me vrij.. toen ik de foto liet zien wist ze eigenlijk al genoeg toch nog verdere onderzoeken gehad en mijn vermoeden bleek dus waar te zijn... toen mijn huisarts me vertelde dat ik me niet schuldig moest voelen barstte ik in tranen uit... ik voelde me opeens zo leeg... ook al wist ik niet dat zwanger was... ja achteraf gezien had ik genoeg kwaaltjes die ik herken van mijn 1e zwanger schap van mijn dochtertje...

Mijn buik pijn / krampen hebben toch nog wel een aantal dagen aangehouden.. sinds maandag vloei ik niet meer.. woensdag terug op controle geweest en ik ben helemaal schoon... dat was een opluchting maar voelt ook heel dubbel mijn vlindertje is nu definitief weg....

Ik moet zeggen dat ik het er heel zwaar mee heb... als ik naar mijn dochtertje van 3 kijk besef ik me nog meer dat ze een wonder is... en dat het egt niet vanzelf sprekend is... ook flits mij telkens de eerste echo van mijn dochter door mijn hoofd... ons vlindertje was even groot als mijn dochter op deze eerste echo waar ze vrolijk met haar armpjes en beentjes door mijn buik zwom...

En nogmaals ik wist niet dat ik zwanger was maar dat maakt de schrik en het gemis er niet minder op... ik had een kindje in mijn buik een nieuw leven... een broertje of zusje voor mijn kleine prinses :(

Ik ben er kapot van... als ik alleen ben komen de tranen.. overdag probeer ik mij sterk te houden voor mijn dochter...

Mensen die dit nog nooit meegemaakt hebben blijven maar roepen "er was iets mis met dit kindje het had zo moeten zijn" ja dat weet ik ook maar maakt dat het minder erg?

Liefs.

17. JoJo

JoJo Actief lid

May 15, 2014
    153
    0
    0
    Jordan ik snap je helemaal! Knap dat je voor jezelf kiest. Ik moet van het weekend een vriendin afbellen en ben het steeds aan het uitstellen. Fijn weekend en geniet van de afleiding

18. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Steerke heel erg veel sterkte. Ik adviseer je om alles op te schrijven wat je nu voelt en denkt. Heb ik ook gedaan bij mijn eerste mk en dit heeft mij erg geholpen bij de verwerking.

Babyshowers en op kraamvisite ik weet er alles van. Maar ik zeg je heel eerlijk dat ik het nooit heb afgezegd. Wat ik wel deed was niet te lang blijven, maar ik kwam wel altijd. Ik deed het omdat ik me ervan bewust was dat zij een wonder kregen wat ik zo graag wilde, dus voor hen moest dit toch ook super bijzonder zijn? Het zijn mijn vriendinnen dus ik wil dit met hen vieren, ook al vond ik het moeilijk dat het ons niet gegund was (op dat moment nog kinderloos na jaren proberen). Op een babyshower bleef ik dan een uurtje bijvoorbeeld en deed ik niet mee aan spelletjes ofzo. Maar kwam wel een cadeautje brengen. Vaak gewoon een cadeaubon want spulletjes uitzoeken was te confronterend. Op kraamvisite wilde ik het kindje meestal niet vasthouden en ook daar liever een bon geven. Maar ik bedacht altijd dat als ik ooit een kindje zou krijgen ik toch ook verwachtte dat zij allemaal op mijn babyshower zouden komen en bij mij op kraamvisite zouden komen. En dat kon ik voor mezelf niet verklaren, dat ik dan wel zou eisen dat ze bij mij komen (want wat een mega wonder!) maar bij hun kom ik dan niet. Omdat het bij hun wel makkelijk lukt? Nee ik kon het niet.

19. Alf

Alf Niet meer actief

Knuffel voor jullie allen. Kraamvisite kan zó K zijn.. Kies altijd oprecht, maar voor jezelf. Een ander doet het niet.

Mykelti Succes straks!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hey meiden, alles was goed bij de echo! Hartje klopt, maar alles was moeilijk te zien omdat mijn bm heel erg naar achteren gekanteld ligt. :)

8 November weer een echo.

Share This Page