Super Mykelti !!! En Oz , bij jou ook goed nieuws. Kei fijn meiden ! Jordan , voor jou een hele dikke knuf ! Steerke ,sterkte voor jou. Tuurlijk is het erg verdrietig . Ik ben een beetje stilletjes hier. Het gaat gelukkig heel goed hier allemaal ,maar kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om te lezen. Ik lees gewoon regelmatig mee en duim voor iedereen die het kan gebruiken. Knuf !
Mykelti wat goed!! Gefeliciteerd! Bumbaa ik vind het alleen maar fijn om te horen van iemand die een zelfde soort geschiedenis heeft. Is voor mij heel anders dan een zwangerschap van bij wijze van de buurvrouw! Het geeft juist hoop 20 weken alweer te gek joh!
Jeah mykelti!! Top nieuws ! En wat helpt is beide vuistje onder je billen ( mijn BM ligt ook naar achteren gekanteld namelijk) Bumbaa fijn dat het goed gaat!
Hihihi, ik had al een flinke stapel handdoekjes onder de billen, maar zo erg ligt hij dus naar achteren.
Gefeliciteerd Mykelti!! En ik vind het fijn om in dit topic over de zwangerschappen te lezen. Dit geeft hoop en moed om door te gaan. Mijn ovutesten nog steeds niet positief. Ze worden nu wel iets donkerder..hoop dat hij morgen positief is dan heb ik wel ineens een cyclus van 42 dagen na 4 maanden een mooie cyclus van 30 te hebben gehad
Mykelti, wauw goed nieuws, gefeliciteerd en hopelijk lukt het een beetje te genieten! Bumbaaa, hier dito, leuk om te lezen of het goed gaat met jullie!
Fijn dat jullie er geen probleem mee hebben. Jullie zijn ook zo lief ! Ik strooi wat hcg en wens jullie een goede zondag
Gisteravond kreeg ik een berichtje van het liefste vriendinnetje in de wereld Ze had mijn kaartje gekregen en door mijn woorden was ik er toch ook echt bij vond ze. Ze wilde absoluut niet dat ik excuses maakte omdat ze het heel goed begreep en dat ze het goed vond dat ik deze keuze heb kunnen maken. Lief toch? Wel opgelucht al vind ik het nog steeds jammer dat ik niet heb kunnen meedelen in háár middag!
Hier goed nieuws, na een hele lange file toch in Gent aangekomen . De echo was goed zelfs 1 dagje verder 7.2 weken nu helemaal happy! Zal de foto in mijn album zetten voor de liefhebber