Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hihi bang voor een eendenbek maar wel willen bevallen :p Joh die eendenbek is echt niet eng hoor, tegenwoordig doen ze dat allemaal hartstikke netjes. Warm gemaakt en zachtjes. Dat ding is zeker niet groter dan een piemel :p ;) Maar ga alsjeblieft want helaas kan ik erover meepraten dat je soms toch wel iets hebt en als ze daar dan niks aan doen dan ben je echt nog veel verder van huis. Dus gewoon uitstrijkje doen dames :D *einde preek*

Fijn dat er nu wat concreet voor je ligt Jordan!

Maaike heb ik zelf al even gesproken. Ik heb er bijna geen woorden voor, 9 miskramen... en dan nog zeggen dat het pech is. Dat verzin je toch niet?

Even over mezelf. Voel weer van alles deze maand uiteraard. Maar goed dat heb ik nou bijna iedere maand wel dus ik wacht gewoon af. Alleen vraagje: mijn eisprong was deze maand 4 dagen eerder dan de afgelopen keren. Mijn vruchtbaarheidsapp heeft mijn gemiddelde cyclus uitgerekend en houd nu als NOD een datum aan die 18 dagen na mijn eisprong ligt, zodat hij alsnog op mijn "gemiddelde cyclus" uitkomt. Maar ik verwacht dat mijn NOD eigenlijk 4 dagen eerder is, want ik wordt vrijwel altijd 14 dagen na ei ongi. Dus zal ik dan gewoon 4 november aanhouden als NOD en dus niet 8 november?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nuage, ik zou 14 dagen na je eisprong aanhouden.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage, nou de laatste keer dat de gyn een eendenbek in wilde brengen, lukte het niet vanwege de pijn. Zie er dus echt onwijs tegenop, ik heb nogal snel pijn daar ;) (en ja, ook in bed...)
    Als jouw eisprong 4 dagen eerder was, is je nod ook 4 dagen eerder :) Spannend!!

Jordan, wat fijn dat je eindelijk een datum hebt! Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Maar nog ff geduld dus helaas, maar toch een datum, dus vooruitgang idd.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Dat ik gisteren vruchtbaar dacht te zijn klopte gelukkig niet. Dacht het vanmiddag weer en heb beide testen gedaan.
    Dipstick en CB zijn het gelukkig met elkaar eens, dat is het begin! Ben nu benieuwd hoeveel dagen de CB positief blijft, hopelijk niet zo lang als de dipstick afgelopen half jaar. Dipstick is inmiddels nog donkerder opgedroogd, maar kan geen nieuwe foto maken, smiley is alweer weg :cool:

Bijgevoegde bestanden:

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    JEAH dus vanavond en de komende dagen aan de bak jullie!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dit uitstrijkje doet de assistente van de huisarts als het goed is. Mijn ervaring is dat die echt veel liever zijn dan zo'n botte gyn. Je kunt ook net de verkeerde treffen met gyn's. Ik weet nog dat ik toen ik ingeleid moest worden ook een eendenbek kreeg en het toen uitgegild heb van de pijn terwijl het normaal nooit pijn deed, maar die gyn was gewoon een sadist. Merkte ik later ook met andere dingen.

Hoe dan ook, leg zeker uit wat je angst is. Dan zullen ze daar rekening mee houden. En eventueel alvast pcm innemen of Naproxen kan ook helpen. Succes!

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @nijn zou je voor mij een foto kunnen maken van de dipstick streepjes die in de clearblue gaan? Ik wil ze toch even zien hoe donker het dan moet zijn om een smiley te krijgen.
    Ik denk trouwens dat ik in de middag geconcentreerdere urine heb als in de ochtend. Ik vind het nadelig in de middag te testen omdat ik dan inderdaad zoals iemand al zei met een test op het werk moet gaan rommelen en dat vind ik niet zo prettig (2 dagen in de week). Zit je daar 3 minuten op de wc te wachten. We hebben ook nogal wat dames op het werk dus een drukbezocht toilet.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nijntje, succes en veel plezier straks!

Over die pijn: is je bekkenbodem wel ontspannen? Een tip hiervoor (en ook voor bed) is iets persen/je onderbuik uitzetten bij het inbrengen. Dat ontspant je bekkenbodem en maakt binnenkomen minder pijnlijk.

Hier tijdens en na de zws van Hugo heel veel pijn gehad. Pas beter geworden na bekkenbodemtraining.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage, klopt idd, de assistente doet het. En mijn gyn is heel voorzichtig en lief, maar deed er geen glijmiddel op. Dat zal 't ook wel zijn.

Mykelti, bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen. Denk dat ik het vanzelf aanspan als ik iets pijnlijks voel.

Marjol, ik zal de foto toevoegen. Waren jouw streepjes even donker? In de bijsluiter staat wel dat je daar niet naar mag kijken.
    Kan je het trouwens niet na het werken doen? Ik doe het normaal altijd om 18 uur meteen als ik thuis ben.

Bijgevoegde bestanden:

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik denk het eerder andersom. Dat je bekkenbodem al vooraf te gespannen is. Daarom gaat het pijn doen.

Sex was hier ook echt niet meer mogelijk, zo zeer deed het op een gegeven moment. Zat echt in een vicieuze cirkel.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik test ook uit m'n werk vaak

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Jordan, fijn eindelijk een datum! Ben erg benieuwd wat het advies gaat worden!

Hier alles goed, in spanning afwachten voor vrijdag, dan weer echo in mijn lokale ziekenhuis :) heb ze lekker vol gepland wel verdiend vond ik zo haha. Beetje vertrouwen weer opbouwen.

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    ik wordt altijd vrolijk van die smiley :) :) :) :)

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bedankt voor de foto dan weet ik een beetje hoe het er uit moet zien. Ze waren bij mij denk ik net niet donker genoeg. Ik had dus toch met de avond urine moeten doen. Is misschien ook nog een idee om direct uit het werk te testen.

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oz, fijn dat je zo snel alweer een echo krijgt. Hoe doe je dat met je werk? Of werk je niet full time?
    Hier mag je ook elke week komen, vond het erg lastig met mijn werk.

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Werk full-time maar kan vaak thuis werken dus dan valt het niet zo op ;). Probeer ze aan begin of eind van de dag te plannen of de vrijdag dan werkt meestal iedereen thuis en valt het helemaal niet op. Nu met Gent is het wel lastiger, zat om 6.00 al in de auto en pas om 10.30 terug maar goed niemand heeft wat opgemerkt.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @oz: super dat alles goed was! op naar de volgende goede echo, natuurlijk ook voor Mykelti!! Fijn al dat goede nieuws!!

@Nijn: veel klus plezier

Hier: maandag naar de gyn, i.v.m. de onregelmatige cyclus en cystes, ben benieuwd of er wat te zien zal zijn.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes maandag Y30!

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha Nuage, ja ik weet het slaat nergens op! En ja ik ga heus ook wel heen, maar het is niet mijn hobby..

Hier een spannende week, ben op van de zenuwen! Ik ga zondag naar mijn vader, ik heb die beste man al in geen 18 jaar gezien en daarvoor had ik hem ook al jaren niet gezien.. Nah ja heel verhaal, maar hij heeft een beroerte gehad en hij had eerder dit jaar contact met me opgezocht en nu 2 weken geleden weer en hij wil me toch graag nog een keer zien! Ik kan niet bedenken wat de beste keuze hierin is, dus ik doe eens gek en ga er dus zondag heen.. Ennuh dat vind ik RETEspannend..

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel succes! En goed dat je het doet. Nu kan het nog...

Deel Deze Pagina