Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Mykelti en oz. Super de goede echo's. Dit moet gwn goed gaan.
    Ik lees altijd nog altijd mee!

Hier lijkt t nog steeds tegen te zitten.
    Met de kleine gaat t nu met de flesvoeding gelukkig goed. Tis een tevreden kindje!
    Maar bij mezelf vorige week n dikke klier in de oksel gevoeld. Naar de huisarts gegaan en volgens haar voelde t niet als iets ergs. Waarachijnlijk n ontstok3n klier. Hij voelde glad aan en was beweegbaar. Naar huis gestuurd en over 4 weken terug om te kijken of ie er nog zit.
    Thuis weer zelf gevoeld en blijkt er niet 1 maar zkr 3 voelbare klieren te zitten
    Allemaal wel beweeglijk en glad maar kvind t zo eng.. Pffff

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Silverwings spannend en moedig zeg!!

Moesch als je echt bang bent dan gewoon terug gaan en verder onderzoek eisen!!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    MoesCH begrijp dat je dat eng vindt. Meestal is het gelukkig gewoon een lymfeklier daar. Zei je huisarts dat niet? Als je je teveel zorgen maakt gewoon teruggaan inderdaad.

4. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier trouwens een zeer "bewogen" periode achter de rug, mijn meiske haar buikkrampjes werden steeds erger, ze gilde het uit 1,5 uur na de fles, verder zat ze OF helemaal verstopt OF had ze diaree, en sliep ze vreselijk onrustig.
    Niets hielp, wat we ook deden ( inbakeren, massages, osteopaat etc)
    Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Hero Pep ( voeding bij KMA ) en ik heb een andere baby ervoor terug gekregen, wat een verschil zeg!!
    Alleen gisteren heeft ze haar eerste prikjes gehad en daar kreeg ze een heftige koorts reactie van :( wat een zorgen zeg pppf

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wauw Silverwings, dat is zeker een spannend dagje dan (incl. de dagen er naar toe leven). Succes!!!

MoesCH inderdaad gewoon terug gaan als je het niet vertrouwd. Better safe than sorry ;)

Bengeltje, zielig he na die prikjes. De een heeft niets en de ander is er zo ziek van. Zie dat bij de kids van mijn zusje. En gelukkig dat de krampjes haar nu wel met rust laten!

En ik ben super benieuwd en ook een tikkeltje nerveus. Maar ja, nu 3 weken geduld en daarna opnieuw 3 weken geduld hahaha.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bengeltje is ze niet getest op KMA? Misschien wel goed om naar te kijken of je haar kunt testen, ook met het oog op de overgang naar vast voedsel. Soms hebben kindjes de reactie ook op ei en kaas enzo geloof ik. Kan wel vragen aan iemand die ik ken met een kindje met KMA hoe ze het precies allemaal hebben laten testen. Volgens mij weet Missymaaike het ook.

Hier net een debiel gesprek gehad met het ziekenhuis. Gggrrr wat een debiel wijf sorry dat ik het zeg. Ik was 2 weken geleden bij de internist. Zij heeft toen bepaalde dingen laten prikken en daarnaast wilde ze ook alle uitslagen van eerdere bloedtesten opvragen. Nou prima, 6 nov uitslag. Word ik eergisteren door Sanquin gebeld. Dat ze een verzoek hadden gekregen om uitslagen van testen door te sturen, maar dat zij enkel uitslagen hadden van mensen die bloeddonor zijn en dat ik dat niet ben. Dus dat het zkh dat verkeerd had gestuurd want het moest dan naar het artsenlab en niet naar Sanquin. Of ik dat even aan het zkh kon doorgeven want zelf kon ze dat niet. Nou...oké dan. Had er al weinig zin in want mijn internist heeft me eigenlijk helemaal niks verteld over waar ze iets ging opvragen en nu moet ik het regelen. Vind ik stom.
    Maar goed, net zkh gebeld en die vrouw begreep er geen reet van. Nadat ik 3 keer dit verhaal vertel zegt ze: "oh je belt gewoon of de uitslag van die testen al binnen zijn?" NEEEEEEEEE doos daar bel ik helemaal niet voor. "Oh maar Sanquin doet wel andere testen hoor" Ja oké het zal wel maar ik ben alleen maar de messenger koppel het even terug naar de arts misschien of wil je nu dat ik Sanquin ga bellen?! "Nou je hoort het volgende week wel dan van de arts" Ja maar ik zou volgende week alle uitslagen hebben incl. die opgevraagde en dan konden we verder. Nu een week wachten tot ik kan vertellen dat het niet gelukt is dat is toch zonde tijd? Geef het gewoon nu even door aan de arts!!!! "Ja die is er nu niet" .............AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Zo die frustratie is eruit :D

Wat ik wel echt jammer vond en best confronterend was dat de mevrouw van Sanquin zei dat ik nu ook geen bloeddonor meer kon worden vanwege het antifosfolipidensyndroom. Die kwam even aan, weet niet waarom. Maakt het "echt".

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ja de arts zei idd waarschijnlijk een ontstoken klier. Maar omdat ik er 2 of 3 voel vond ik t wel eng. Maar goed ben altijd heel snel panisch bij dit soort dingen. Miss moet ik er niet elke dag aan zitten voelen en gwn ff n weekje of 2-3 afwachten omte kijken of t slinkt.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nuage, is toch weer een bevestiging van wat je hebt. En soms zijn ze echt hersenloos inderdaad. Klinkt héél onvriendelijk maar de 1 begrijpt direct wat je bedoelt en de ander snapt het na 10 x vertellen nog steeds niet alsof het hogere wiskunde is. Maar ja, tot 1000 tellen. Wat heb je nu afgesproken?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat zeker! Heb het zelf helaas ook maar dan in mijn borst. Mijn huisarts vind het totaal niet boeiend. Heb het eerder gehad, ook in mijn oksel, en toen ging het steeds meer pijn doen hoe meer ik eraan zat. Dus probeer het niet de hele tijd te checken, al weet ik hoe moeilijk dat is!

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Sjonge WAT een dozen heb je toch op de wereld zeg!!

En nuage, vrijdag ga ik naar de huisarts om het te bespreken ik laat haar zeker testen, maaaar eerst even rust in de tent, ze is ook nog zo klein :(

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Er staat me iets van bij dat sommige meiden het bij een osteopaat ofzo hebben laten testen. Ik vind het een beetje zweverig maar op zich is het voor het kindje wel fijn want testen bij de huisarts zijn volgens mij met bloed afnemen enzo? Dit was geloof ik doormeten ofzo? Kan het voor je navragen hoor als je wilt.

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik loop zelf al met M bij de osteopaat, en een bloedtest geeft vaak op deze leeftijd (nog) geen goed beeld.
    Als ik zie hoe ze nu is, totaal krampjes vrij, dat zegt al genoeg.

En lief dat je het na wilt vragen, alle info is welkom natuurlijk.

13. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @bengel: een vriendin van mij heeft 2 kinderen met KMA. Zodra ze overstapte op de speciale voeding ging het goed. Met alle ellende is er 1 bijkomend voordeel als het goed is, vergoedt de zorgverzekeraar deze voeding.

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bengel ,hier erg veel ervaring met allergieën ook kma.
    De oudste 2 zijn bij een bio resonantie therapeut getest. Geheel pijnloos. Daarnaast ook in het zkh .
    Maar wat je zegt , met andere voeding merk je het vaak wel.
    Als je het erover wil hebben gil maar ;)

Missymaaike ,wat een verdriet. Heel veel sterkte !

Nuage ,arghh dat is irritant. Stomme mensen zijn er toch..grmm.

Moesch ,hè getsie dat is schrikken. Niet teveel stressen hoor ,dan kun je beter ff extra laten checken.

Hier groei ik gestaag door. Heb alweer een behoorlijke buik. Zal ff een foto in mijn album zetten voor wie wil spieken.
    De 20 weken echo was helemaal goed. We krijgen er nog een meisje bij :)
    Stilletjes aan toch steeds meer vertrouwen , het heeft z'n tijd wel nodig zeg ;)

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wauw Bumbaaa gefeliciteerd! Wat vertel je dat droog joh! Helemaal geweldig!!

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Nuage.. dat komt denk ik omdat ik een soort van voorzichtig wil zijn hier. Zat ook te twijfelen of ik het zou vertellen...:)

Maar geloof me...we zijn door het dolle heen ...en droog bleef het zeker niet :D

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat een top nieuws zeg!! Een gezond meisje erbij:)

En dank voor je aanbod, kom ik zeker wel op terug!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super Bumbaaa! En idd, je mag van dit soort dingen ook hier genieten!

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel lieve meiden !

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Had hier laatst al geschreven na 3e vroege mk...
    Dit kreeg ik te horen en waren mijn opties.
    Iemand ervaring met aspirine?

Deze foto zijn de opties die ze me gaf, kopier het gesprek ff hoor.

Leuk en fijn gesprek gehad met mijn arts.
    Liefste starten met aspirine maar omdat dat 6 weken moet kan ik dit jaar geen terug plaatsing krijgen.
    Zij stelde net als ik voor om 1 terug plaatsing te doen bij volgende cyclus. En als ik daar niet zwanger van ben start ik direct met aspirine 6 weken en krijg ik die hysteroscopie(baarmoeder onderzoek) , dan in januari zoizo weer een terug plaatsing.
    Maar omdat mijn cyclus nu misschien weer langer duurt en m'n ei normaal dag 17 komt (is dag 14 nu) wou ik zelf ovulatie testen doen zodat ik zeker weten de terug plaatsing kan doen en niet rond kerst zit en het niet kan.. zij stelde meteen echo voor (ik hoopte het) en er lag genoeg klaar maar ze gokte dat eitje van 10mm het ging worden.. Ze stelde voor als ik woensdag geen posi ovulatie test had ik terug kom voor echo en anders kuurtje mee krijg voor t opwekken van menstruatie. Hoe fijn is dit om zo gehoord te worden. Ze ziet me kansen echt wel positief in zei ze.. We komen er samen heus wel uit zei ze.

Deel Deze Pagina