Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Jaaaa Bumba wat een goed bericht! Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat het niet zo droog bleef als jij het nu verteld hahaha.

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dit dus

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom moet de aspirine 6 weken? Ik slik het vanaf eisprong.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hier voor de 2e dag een positieve ovutest en CB smiley. Vanavond maar weer gezellig maken dan... Al lees ik ook wel eens dat 2 dagen achter elkaar niet goed is... Wat deden jullie in de rondes dat jullie zwanger werden?

Y30, succes alvast maandag bij de gyn.

Silverwings, wat spannend zeg om je vader na zo'n tijd weer te zien.

Moesch, als je 't niet vertrouwd met die klier, gewoon terug gaan hoor! In het ziekenhuis kunnen ze een punctie doen en dan weet je zeker dat het niets is.
    Heb ook zo'n beweegbaar ding gehad, maar dan in m'n borst en die is er na een paar jaar zelfs uit gehaald. Arts voelde ook iets in m'n oksel, maar dat voel ik nu niet meer, is vanzelf weg gegaan. Hopelijk gaat ie bij jou gewoon vanzelf weg.

Bengeltje, sterkte met je meisje. Hopelijk is de koorts snel weer weg. Wel fijn dat het met haar nieuwe voeding beter gaat.

Nuage, pffff dat ziekenhuis!!

Bumbaaa, super dat je 20 weken echo goed was en wat leuk een meisje. Zijn je andere kids ook meisjes?

Tess, ik gebruik aspirine vanaf m'n eisprong en stop weer als ik ongesteld word.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oja ik heb al een paar uur een heel irritant gevoel, het lijkt wel in m'n eierstok. Maar beetje gek om vandaag een smiley te hebben en ook een eisprong, of niet?

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, ik voel zelf altijd de aanloop naar mijn ei. Niet het springen op zich zeg maar.
    Wij deden het dagelijks. . Bang om een kans te missen :)

Wij hebben nu 1 meid en 2 jongens. Goed verdeeld straks :D

7. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Ik kom (helaas) meekletsen.. Mijn verhaal heb ik vandaag geplaatst bij de vlinderclubs. Wij hebben net de 3e miskraam moeten verwerken. Volgende maand heb ik een afspraak in het ziekenhuis maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten.

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bumba, misschien is dit dan ook de aanloop wat ik voel.
    En wat een mooie verdeling 2 meisjes en 2 jongens!

Liyana, ik heb je verhaal even gelezen. Wat moeilijk zeg dat het zo laat nog mis is gegaan. Heel veel sterkte!

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nijn, wij deden het elke dag rond de positieve ovutest, en als de test af nam dan deden we het als bonus twee dagen later nog een keer. Omdat je ei ook wat later kan springen.

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bengel, vervelend allemaal gelukkig voelt ze zich nu weer fijn goed! Lijkt me zo zielig zo'n ukkie met veel pijn.

Nijn, lijkt alsof je een lange aanloop hebt maar altijd als ik pijn voelde had ik wel het idee dat dat eisprong was. En idd gezellig maken de komende dagen ;)

Bumbaa, fijn goed nieuws!!!

Lyana, ik zag je verhaal in de vlinder hoek, vreselijk. Zoals je ziet zitten hier helaas meer meiden met een complexe en verdrietige geschiedenis, hoop dat je er steun aan kan vinden

Y30, succes maandag

hier spannend weer tot vrijdag, vind het zooo eng allemaal.

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ps nijn die 2 dagen achter elkaar wordt niet aangeraden als je man slechte zwemmers heeft. Als dat allemaal normaal is kan het geen kwaad.

tess, die asperine kan ik niet plaatsen. Hier ook vanuit Gent vanaf eisprong slikken.

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik zal t eens navragen volgende keer.. erg raar dan 6 weken!!! Maar eerst nog tp in eigen cyclus en als dat weer niet lukt die aspirine en hysteroscopie. Is dat pijnlijk? Krijg dan naproxen voorschreven.

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liyana ,heel veel sterkte gewenst !

Tess , ik vond de hysteroscopie vervelend en ongemakkelijk . Niet zozeer pijnlijk. Heb ook naproxen geslikt vooraf.

Oz ,zo herkenbaar die spanning. Dat het maar gauw vrijdag is hè. Knuf voor jou.

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Moesch wat vervelend die onzekerheid! Gewoon je gevoel volgen en achter de dokters aan 😉

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Liyana, is de laatste keer wel een oorzaak gevonden? Hebben ze het kindje onderzocht? Of je placenta?

16. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ozz, natuurlijk is het spannend! Maar wij allemaal slepen je hier doorheen hoor!

Y30 succes maandag lieverd!

Tammy, hoe gaat het met jou?

17. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi...

Ik heb me net aangemeld voor deze site dus moet nog een beetje uitvogelen hoe t allemaal werkt. Ik weet ook niet of ik dit hier mag plaatsen;

Mijn vriend en ik zijn nu al ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te worden.... Dit is ons 2x gelukt met behulp van IUI, het was beide keren gelijk raak.
    Helaas zijn allebei de zwangerschappen in een miskraam geëindigd :(.
    Bij de 1e kregen we het al te horen met de 6 wkn echo.. t hartje heeft waarschijnlijk nooit geklopt.
    K werd na 1 x ongesteld te zijn geweest weer zwanger Door behulp van iui.

We hebben 2 hele mooie echo's gehad met een kloppend hartje en een goed groeiend embryotje.
    Ik had een niet pluis gevoel en mocht tussendoor komen voor een echo. .. Toen zagen ze een schil met vocht om de baby heen zitten.. Dit kon wijzen op van alles, een miskraam of hartafwijking of zelfs een kindje met het syndroom van Down.
    Helaas hebben we gister te horen gekregen dat t hartje niet meer klopt :(, we zijn er kapot van.
    Heeft iemand dit ook meegemaakt?
    We gaan nu waarschijnlijk een chromosoom onderzoek krijgen...

Ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt.. ben zo bang dat we geen gezond kindje kunnen krijgen...

18. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @OZ: het kindje is niet onderzocht omdat alles er goed uitzag. Het kon wel maar ze vonden het niet nodig dus we hebben er voor gekozen om het dan ook niet te doen. Zelf worden wij binnenkort onderzocht denk ik. In het ziekenhuis is al bloed geprikt om te kijken of ik infecties heb. Verder weet ik nog niet wat ik kan verwachten.

@Mrisj: hoe ver was je? Vreselijk om dat mee te maken. Ik heb zelf net een miskraam achter de rug terwijl we 2 goede echo's hadden. Veel sterkte!!

19. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 10 weken... k zie er zo tegen op... bij de 1e MK was t met 6 wkn al niet goed, en kwam er met 9 weken uit.. een soort ei...k had daar al zo'n last van
    Maar nu is t al een mini baby'tje... Wil liever wel dat t er zelf uit komt, morgen weer naar t zkh dan horen we Hoe nu verder
    T is verschikkelijk om mee te maken :(

Was t jou 1e MK?

Ik hoop dat ze het bij ons wel willen onderzoeken (de foetus) vooral ook omdat t vocht er om heen zat dat wijst op een alarmsignaal....en omdat t me 2e MK al is.... plus ik ben nog onder de 25....dan verwacht je dit toch niet?!
    Hoe ver was jij?

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mrlsj hele dikke knuffel! Volg je gevoel! Ik wilde bij m'n laatste mk ook het echt zelf verliezen zonder medicatie en zo is het ook gegaan. Dat was heel belangrijk voor m'n verwerking.

Deel Deze Pagina