Alf, wat balen dat je meisje overdwars ligt. Hopelijk gaat ze nog iets beter liggen! BS, dat is schrikken! Doe rustig aan, sterkte! Tammy, ik kan je niet helpen, maar fijn dat ze in ieder geval iets willen doen. Helaas niet de hsg, maar ik weet ook niet of ze daar hetzelfde op zien. Ik zit nu op cyclusdag 21 en heb al vanaf zaterdag positieve ovulatietesten... Op zondag en maandag was de streep veel donkerder dan de controlestreep en de andere dagen even donker en nu vandaag weer iets donkerder... Pfff ik word er zo moe van! Ik doe al bijna een jaar die testen en dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Jullie? Normaal zijn ze 1 of 2 dagen positief. Had wel 2 eitjes vorige week dinsdag op de echo die aan het groeien waren, weet niet of het daardoor komt. Laat dat eitje/die eitjes nou gewoon springen!!! Ik heb vandaag wel gevraagd aan Gent hoe het met je menstruatie en hysteroscopie zit, maar het mag wel op de laatste dagen gebeuren. Ik hoop zo dat het door gaat! Ik durf nu niet meer zwanger te worden zonder die onderzoeken.
Hi nijn, balen zeg! ik ben opgehouden met die streepjes en naar de smileys gegaan van clearblue, wel duurder maar wel duidelijk. Ze zijn vaak wel goedkoper op internet rond 2 EUR p/stuk. Sterkte hoop dat je ei snel springt! Goed nieuws over de hysteroscopie dat die toch door kan gaan tijdens menstruatie. Tammy, helaas kan ik je niet helpen geen van beide gehad maar als ik op internet google dat lijkt het alsof de schuim versie de nieuwste mogelijkheid is maar dat het eigenlijk beide hetzelfde doet. Succes hoop dat het lukt!
Nijn, ik heb dat laatste cyclus ook gehad. Vanaf die zaterdag tweede streepje zichtbaar maar nog niet genoeg om de smiley te laten verschijnen. Ik testte in de morgen met eerste urine, in de middag rond 13.30 uur, in de avond rond 19.00 uur en weer voor ik naar bed ging. Pas op maandagmiddag kreeg ik dan een smiley. Ik heb de IUI op dag 22 gehad. Echt laat. CB is echt goed betrouwbaar en met de smiley is de test ook gewoon duidelijk. Ik bewaarde de staafjes wel en vergeleek ze. Dus gewoon door testen hoor! Bedankt voor jullie reactie dames! Ik ben er nog niet uit wat te doen. Gelukkig heb ik nog een maand om er over na te denken. Ik vind het wel een beetje eng. Qua stimulatie weet ik het helemaal niet. Dat vind ik heel erg eng/griezelig met al die steroïden en nu ook de Neupogen.
Misschien dat ik die van CB eens probeer als die andere op zijn (nog 50 in voorraad..), maar wordt wel een dure hobby met mijn onregelmatige cyclussen Normaal werken die dipsticks dus ook gewoon prima. Tammy, denk er goed over na! Ik hou persoonlijk ook niet echt van die hormonen. Maar kan er ook niet echt over meepraten, want heb het nooit nodig gehad.
Kan het niet zijn dat beide eitjes springen alleen niet tegelijk? Dat verklaard waarom je test positief blijft. Ik zeg twee-eiige tweeling
Dat zegt mijn vriend ook dat het daardoor komt. Helaas wordt het geen tweeling want heb deze ronde overgeslagen
mogge dames. Gisteren samen met mijn 2 beste vriendinnen, moeder en zus naar mijn kleine meisje gekeken middels 4 d Madam liet zich prima zien, alleen ligt ze nog steeds met haar hoofd onder mijn maag en beentjes tegen mijn blaas Zo en nu eerst maar deze dag weer door zien te komen....
Zwangeren sterkte deze warme dagen! Bengeltje, leuk dan heb je vast een leuke DVD en foto's! Nijn, echt die CB zijn geweldig. Misschien kun je ze gebruiken als je denkt dat je echt heel dichtbij je eisprong zit. Om zo de CB testen en dus de kosten te beperken. Hier, heb ik er een nachtje over geslapen. Die stimulatie ga ik echt NIET doen. Ik herinner me dat dr. Peny van Serum mij dat vorig jaar expliciet verbood dat ooit nog te doen. Mijn eisprong was drama, mijn ongesteldheid was drama. Dus daar zie ik echt vanaf. De schuimecho zal ik zeker ook weer zelf moeten betalen realiseerde ik me ook nog. Dus afhankelijk van wat dat dan weer kost kijk ik of ik dat doe of niet.
Tammy, waarom moet je de schuimecho betalen? is dat niet gewoon verzekering werk? Nijn, idd doe hetzelfde als Tammy, wel redelijk stabiele cyclus maar ook dipsticks en daarna op CB om het zeker te weten
Ik heb vanochtend gebeld en het valt gelukkig onder het bedrag dat ik moet betalen voor de IUI. Ik ben iets boven de verzekeringsleeftijd vandaar dat ik het zelf moet betalen. Trouwens de CB koop ik via drogisterijplein. Daar gaat er een korting vanaf en is het niet zo duur als in de winkel.
Tammy goed nieuws ah wist niet dat het dan voor eigen rekening kwam. Die CB ik ook via drogistplein of amazon.co.uk