Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Die bedoel ik inderdaad.

Nee, wij zijn nog niet bezig voor een tweede. Ik zie nog een beetje beren op de weg. Julian combineren met zo'n heel traject in Duistland en mogelijk toch weer miskramen (behandeling geeft natuurlijk ook geen garantie) Bovendien in september begonnen met een nieuwe baan, wat ook de nodige energie kost. In februari wordt Julian 2 ik heb voor mezelf een beetje in mijn hoofd dat ik eer die tijd wil weten of ik nog voor een tweede wil gaan of niet.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat ontzettend naar! Hopelijk wordt je goed geholpen en is er inmiddels iets gaande. Mochten ze op curettage over gaan vraag dan om de beschermende gel. Sterkte!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Nuage: YOU GO GIRL!! Hopelijk heb je inmiddels al een betere datum op zak!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welnee ik wacht nog tot iemand me terugbelt

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hebben ze daar geen functieafdeling die de afspraken maakt? Dat moet toch gelijk kunnen?!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jawel maar die maakt niet zomaar de afspraak eerder voor me, dat moet de afdeling zelf eerst goed vinden... zucht

Ben nu op mijn werk dus vind het helemaal niet handig dat ze terug bellen. Had in mijn pauze gebeld buiten maar uiteraard hadden ze toen zelf ook pauze.

Maar morgen wil ik zekerheid. Morgen ben ik vrij dus ga ik direct bellen in de ochtend mocht ik nog niks gehoord hebben en ik moet er in de middag toch naartoe dus kan ik meteen mijn dossier ophalen zou je denken.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ze belden net terug! Mag nu 19 november en daarna consult bij weer een andere gyn. Dus ik ben op zich blij. Nu nog vrij regelen want het kon helaas niet op één van mijn vrije dagen.

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Haha smeerpijp nu Ga je een dag voor me joh.
    Fijn dat het gelukt is hoor wel jammer dat je zo moet drammen he, bel ff terug dat het de 20ste word samen met mij hahaha.
    Geintje hoor meid hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet net als ik de 20ste. Moet gewoon he

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hahaha oh sorry! Hihi echt te grappig dat we gewoon echt precies net zo ver zijn. Ik ga ook een banner maken fuck it gewoon ;)

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Jeujjjjjjjj! Dat lijkt er meer op..

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja maar zullen we ook tegelijk bevallen??
    Hier was mijn oudste op de tiende uitgerekend begon op de tiende met weeen en de elfde is ze geboren.
    Mijn zoontje daarin tegen uitgerekend op 4 april ik begon 5:30 eerste wee en 8:45!is die geboren op de uitgerekende dag
    Ben benieuwd wat deze uk ga doen haha

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik mag vrijwel zeker niet over datum, dus de kans is heel klein dat ik 13 juli ga halen.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Goed geregeld Nuage. En mooie banner hebben jullie. Staat jullie goed :D

14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Als het maar goed gaat das het belangrijkste toch

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zie niks liever dan dat jij, en de andere lieve meiden hier, heel snel ook zo'n banner hebben lieve Jordan!!

Ben wel stiekem een beetje benieuwd of ik dan nu "echt" zou bevallen of dat het weer een ks zou worden. Ik laat me in ieder geval niet inleiden. Begint het vanzelf, dan wil ik het proberen. Maar als ik geen diabetes krijg dan mag ik denk ik wel over datum, al is de kans dat dat me lukt vrij klein geloof ik. Maar weeg wel 20 kg minder dan in mijn vorige zwangerschap.

Hoor mij, praat alsof ik echt zwanger ga zijn de komende 8 maanden! Eerst zien...

16. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    T is er nog steeds niet uit..:(
    Moet blijven in t zkh... k heb nu zelfs ook geen bloed verlies meer gehad, ook niet na de 2e dosis :(
    Wel heeeel lichtelijk krampen.. Hoop zo dat t er vannacht nog uit gaat komen!
    Anders moet ik morgen wss voor een curretage.. ben zo bang voor de complicaties daar van... :(

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jeetje Mrlsj, het zit echt erg tegen he. Ik kan daar niet over meepraten, zou je graag gerust willen stellen. Hoop dat de pillen toch hun werk gaan doen voor morgen. Héél veel sterkte!!!!!!

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel Nuage, super lief al hoop ik maar nergens meer op ;) Wel zo veilig. Ik hoop dat je snel bevestiging én medicatie hebt!!!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik begrijp het meid, dat is ook eng. Ik heb een curettage gehad en dat is goed gegaan. Als het er niet goed uitkomt is dat toch de beste optie. Gelukkig zijn complicaties heel erg zeldzaam en je bent dan wel direct schoon. Hele dikke knuffel! Nu ook nog in het zkh moeten blijven is echt bagger!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jordan heb je nu na de diagnose lupus al wel een ronde gehad waarin jullie ook de juiste medicatie kregen? Of is dat heel de tijd uitgesteld ivm het uitstrijkje?

Deel Deze Pagina