@Bengel: Het is echt zo vaag...volgens mij zitten ze hier vast in protocollen en durft niemand meer wat. Daarnaast is denk ik de macht van de zorgverzekeraar ook zo gigantisch en draait alles om de kosten. Ik vraag me wel af of dit beleid nu echt kosten besparend is. We geven niets uit aan medicatie en men krijgt miskraam na miskraam (kost geld) of we doen het in 1 (of 2x) goed en besparen ook een hoop leed (de redenatie van landen om ons heen). Of ze hopen wellicht dat we gewoon afhaken :x
Jordan ik heb geen idee wat voor een bloedwaarde ze moeten prikken. Ook in mijn dossiers worden geen waardes genoemd alleen negatief, positief of dubious positief.
Jordan, dit heb ik een keer gevonden op internet: De twee belangrijkste antifosfolipiden antistoffen die gevonden kunnen worden zijn het lupus anticoagulans (LA) en anticardiolipine antistoffen (aCL). Daarnaast kunnen anti-beta-2-glycoproteïne antistoffen gevonden worden, deze zijn niet gericht tegen de fosfolipiden zelf, maar tegen plasma eiwitten die binden aan negatief geladen fosfolipiden. Deze antistoffen die men in drie verschillende testen kan aantonen zijn overlappend, maar niet altijd identiek. Antifosfolipiden syndroom
Vanmorgen echo gehad en alles was goed! Nu 8+4 volgens de meting, maar die leek me vrij ruim, maar goed, dus tussen de 8+0 en 8+4. Ook deze beeb lag ontzettend stil, net als Hugo altijd. Hopelijk over 2 weken een keer beweging. Dat lijkt me zo super leuk om te zien! Hartje was super krachtig zei de echoschopiste, dus dat is een prettig idee.
Tammy, ik hoop dat ook alles goed met je gaat. MRJSL, hoe gaat het met jou? Bedankt voor de felicitaties! Voor de liefhebber staat er een foto in mijn album.
Mykelti, wat super fijn!!! Hier ff een dipje. Gisteren op 10 dpo getest en omo wit helaas Ben meteen gestopt met de medicatie, had toch al het gevoel dat er niets was.