Nuage...de KV testen zijn echt waardeloos tegenwoordig, ik had precies hetzelfde hoor! En de laatste is echt heel duidelijk! STOP MET TESTEN!!!! Bumbaa ik spoot ook enorm veel (56 eenheden per keer!!!) maaaar 3 uur na mijn KS was ik van de diabetes af!! Oh en mijn muffin was helemaal niet groot hoor! ( hebben ze mij de hele zwangerschap bang voor lopen maken ) Fijn mykel dat het zo goed gaat! En natuurlijk is het anders omdat je veel drukker bent met Hugo nu. Jordan, hoe gaat het met jou? Hier gaat het ( eindelijk) goed, sinds een paar dagen merk ik dat de nexium goed aan slaat en ik heb gewoon een heel ander kind gekregen, altijd lachen en veel minder onrustig. Dus als baby happy is dan is mama ook happy
Ik moet vanmiddag weer naar t zkh. Hoop dat t er uit ziet zoals t eruit moet zien. De curettage heb ik niet prettig ervaren want ik wou het niet, Heb heel veel bloed verloren waardoor het wel moest. Ik had het liever zelf willen doen. Nuage je testen zien er goed uit! Ik zal indd ook niet meer testen. Wacht tot de 19e af. Probeer afleiding te zoeken... k weet t, t lijkt allemaal een eeuwigheid te duren als je ergens op wacht..
Jullie stellen me wel gerust, heel lief dankjewel! Mrlsj heel veel sterkte vanmiddag en ik ga duimen dat het mooi schoon is zodat je dit een plekje kunt gaan geven en hopelijk snel een mooie plakbeeb hebt!
Nuage, ze lopen best op toch!! Bengeltje, fijn dat het beter gaat met de nexium! Ik heb de gyn in NL gebeld en kan pas over 4 weken terecht... Ik moet naar het miskraamspreekuur, omdat ik anders een nieuwe verwijsbrief nodig heb, en dat is maar om de week op mijn vrije dag. Nou hopelijk gaan ze naar mijn klachten kijken bij het miskraamspreekuur... En heb de huisarts gebeld voor bevolkingsonderzoek en dat gaat over 2 weken gebeuren. Zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden, dus zal goed uitkomen voor nieuwe eisprong.
Nuage ,dat het maar snel de 19e is hè . Deze tijd is zo zwaar ,heel herkenbaar iig ! Nijntje...ah nog 4 weken. Tijd moeten we vooruit kunnen spoelen hè . Mrlsj ,succes vanmiddag. Hoop dat alles oké is . Sterkte ! Het spuiten valt me niet zwaar eigenlijk. Leuk us anders ,dat wel. Heb ook hoge bloeddruk en zware bi. Die laatste 2 zijn pittig nu. Komt goed ..ik sta gewoon op slow motion hihi Bengeltje , hier wel hele grote baby's ..Dus daarom is de verwachting dat deze ook vrij groot zal zijn. Ik heb de hoop dat het wat meevalt omdat het een meisje is hihi Fijn dat jou meisje lekkerder in haar vel zit nu ! Idd ,dat maakt je echt blij hihi Heerlijk !
Nuage ik kan me voorstellen dat je onzeker bent en het testen je misschien onzeker maakt. Zoals ik het zie ziet het er nu goed uit. Het is inderdaad een vervelende tijd maar helaas kan je niets doen dan goed voor jezelf zorgen. Probeer moed te houden en wat afleiding.
Bumba, wat fijn dat je haar regelmatig voelt. Geeft ook wel rust denk ik? En heb je Type I? Pittig. Nuage, hopelijk vliegt de week voorbij. En je testen zien er waanzinnig uit. Maar kan me je onzekerheid goed voorstellen zeker als die sh*t testen dan nog eens raar aan lopen doen ook! Bengeltje, echt een vrolijk ukkie heb je nu dus thuis? Gelukkig dat ze nu dan de juiste medicatie heeft. Mrlsj, hoe ging het in het ziekenhuis? Nijn, heh 4 weken wachten weer. Wat een geduld moeten we toch hebben. Ik ben net gebeld door mijn super arts (zo gelukkig met die man). Ik ben vrijdag echt ongesteld geworden. Ik krijg 3 of 10 december (definitieve datum hoor ik de 18e) de uitslag en hun bevindingen cq advies. De 5e verwacht ik weer ongesteld te worden. Na 10 dagen altijd mijn eerste echo (ovulatietesten zijn niet aan mij besteed) dus dat is dan de 14e (als mijn menstruatie op de juiste datum komt) en dus ná het advies n.a.v. Zorgpad. Als dat advies is dat ik gewoon door mag en de SLE dus rustig is dan kan ik dus al in december een tp (volgen jullie het nog?). Ik heb dit dus gevraagd aan mijn arts en die is het er helemaal mee eens. Dus als het allemaal goed is heb eindelijk, na 10 maanden, in december weer een tp. Spannend!!!
Het was gelukkig wel oké in t zkh. T ziet er nu uit zoals t er wel uit moet zien. nog bloed in mijn baarmoeder en verdikt slijmvlies, maar dit komt Door de operatie en de zwangerschap. Nu hopelijk gauw ontzwangeren... dan kunnen we weer verder..
Jordan wat spannend!! Hopelijk dit jaar dus nog een tp! Mrlsj fijn dat het mooi schoon is. Hopelijk nu verder richting de toekomst met een mooie plakbeeb
Wat spannend idd Jordan! Zou hartstikke mooi zijn! Mrlsj, gelukkig! En hier.. Pffff ik heb goede hoop, zit 8 a 9 DPO en heb borsten als landkaarten! Dat heb ik eigenlijk alleen gezien de keren dat ik zwanger was, ze doen ook hartstikke zeer, maar daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van dus dat zegt niks! Nog even geduld.. Nog heeeeeeeeeeeeeeel even! En misschien is het niks but hope keeps you going..
Ik ga duimen Silverwings. Hier ben ik de hoop eigenlijk kwijt. Kan alleen nog maar janken. Heb net CB test gedaan met indicator en die gaf nog steeds 1-2 aan. En ik heb nog steeds licht bruin bij afvegen maar zag nu ook een druppeltje in mijn onderbroek. Ik weet dat het allemaal nog goed kan zitten. Deed die test met avondurine en had eerst nog een kv2v5 gedaan en die was ook lichter dan vanochtend. En bruin kan goed komen van mijn bmm die toch al zo snel bloed. En dat gevoel alsof ik ongesteld moet worden kan ook komen van een groeiende baarmoeder. Maar toch heb ik geen hoop... mijn ervaring is dat als er dingen gek lopen of niet kloppen het altijd mis is. Ik haat dit zo hard en ik wou dat het nou eens ophield. Ik wil echt graag nog kinderen maar ik trek het niet meer dit. Verdomme..
Mijn bericht wordt gewoon gecensureerd! Wist niet dat dat hier gebeurde. Ik zei zeker geen potverdrie haha Blegh ik voel me helemaal blegh
Nuage ik vind je testen mooi oplopen hoor. Maar ik snap je onzekerheid e ik herkn het ook van mn laatste zwangerchap. Ook geklooi met testen kv2v5. Durde idd ff vor het strepje zichtbaar werd. En ook ik had de laatste zwangerschap bruinverlies. Tog wel n par wekengehad! Maar is toch goed gegaan! Eerste weken zijn killing helaas.. Bumba balen dat je steeds meer moet spuiten. Ik vond t spuiten vreswlijk pff... Gelukkig hier suiker meteen over na de bevalling en kleine woog 3056 dus absoluut geen groot kindje haha. Super dat je je kleintje nu dagelijks voelt. Mrlsj fijn dat alles schoon was. Sterkte en hopelijk kun je het goed verwerken.
Knuffel Nuage. De eerste weken zijn een hel. Kv2v5 zijn echt slecht geworden. Bij B.* werden ze telkens lichter dan weer donkerder. Had er toen een topic over geopend.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/457640-kv2v5-echt-verandert-ter-geruststelling.html Niet dat het uiteindelijk geholpen heeft maar dat was pas maanden later
Ben nu 5 weken zwanger. Dus al ver voorbij dpo. Ben precies net zo ver als Lolababy, en die had wel al 2-3 op haar test staan. Maar ja het gaat nu gelukkig wel weer. De kv testen zijn gelukkig niet lichter aan het worden, alleen ze zijn gewoon enorm traag. Ik zat meer met die digi in mijn maag. Het bruinverlies was nu weer weg. Het is ook super minimaal hoor. Bij mijn vorige zwangerschap (MA) had ik het vele malen erger. Echt bloed ook toen. Nu is het een beetje bruinig bij afvegen en ja vandaag dan een heel klein vlekje in m'n onderbroek. Maar ja ik heb ook een snel bloedende baarmoedermond. Ik moet gewoon normaal doen. Mezelf weer even tot de orde geroepen. Gelukkig belde mijn moeder en heb ik bijna 2 uur met haar gepraat. Was goed voor me. Heb ook helemaal geen vriendinnen dus zit veel te vaak alleen met mijn gedachten en dat werkt niet heel positief geloof ik. Ik heb nog 2 kv testen. Die doe ik nog wel deze week denk ik. En dan einde van de week misschien weer een digi. Als het me lukt om zolang te wachten. *raapt zichzelf op* Heel erg bedankt voor alle liefde hier! Echt een warm bad xxx
Jordan spannend eindelijk weer vooruitgang! Nijn bah 4 weken wachten nog maar wel goed dat je kan komen nuage dikke knuffel voor jou!