Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    En van de kruidvat testen kreeg ik ook koppijn die zijn echt veranderd. Zelfs cb indicator kan alle kanten op, misschien goed urine sparen en nog 1 cb doen? Die 2-3 wkn komt bij hcg boven 200 ong en 3+ boven 2000

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hoe is het Nuage, beetje geslapen? Dacht dat ik dat net ook al had geplaatst, maar nog niet goed wakker geloof ik..

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Mrlsj, gelukkig dat het goed uit ziet!

Silverwings, zeker waar, hope keeps you going, ik ga voor je duimen dat die landkaarten de route naar een super zwangerschap zijn :D

Nuage, berichten worden inderdaad gecensureerd op ZP. Ik heb het al eerder gehad dat ik zelfs aan mezelf begon te twijfelen of ík DAT had geschreven? Echt bloed irritant maar ja. Maare, hele dikke knuffel meis. Hopelijk stellen de laatste testjes je nog gerust, ik blijf ook tot in de eeuwigheid testen, gewoon om de bevestiging te zoeken. Over een week (plus een dag maar die tellen we ff niet mee) heb je de echo!

En m.b.t. de dingen die op de planning staan, écht mega spannend. Wil zoooooo graag weer door. Als ik in december mag is dat alweer 11 maanden na mijn laatste tp. Dus ben er wel weer aan toe ;) Heb er zelfs zin in. Nou, dat ik zin had in een tp is wel heel lang geleden. Ben er hyper van wat energie geeft en energie is altijd welkom hahaha.

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage ,een hele dikke knuffel voor jou ! Het is ook niet makkelijk ..sterker nog niet te doen ..om rustig te blijven.
    Is een bloedtest geen idee ? Vandaag en donderdag ofzo ?

Mrlsj ,fijn dat het er goed uitzag. Rustig aan hoor..Neem de tijd die je nodig hebt.

Moesch ,dat is een mooi gewicht hihi.. Ben zo benieuwd bij de volgende echo . M'n buik is nu niet zo groot als bij de jongste.. maar ja.. dan nog is hij behoorlijk groot.

Jordan ,wat spannend ! December...yehoee..dat is het al bijna ! Ik begin vast met duimen oké :D

Ik heb type 2 diabetes. 3 jaar ongeveer. Als ik niet zwanger ben hou ik het met een dieet goed onder controle. Maar zwanger dus gelijk spuiten.
    Bij de jongste zakte mn insuline behoefte al wat voor de bevalling. Tijdens de ks een flinke hypo en sindsdien geen insuline meer nodig gehad.
    Hoop dat ik er nu ook weer gauw vanaf kom .

5. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @Nuage: pff wat een onzekerheid.. Ik snap heel goed hoe je je voelt. De eerste weken zijn het ergst! Dikke knuffel!

@Mrlsj: gelukkig zag alles er goed uit. Knuffel!

@Jordan: spannend!

@Silverwings: mijn duimen draaien voor je!

@hier: sinds 2 dagen ben ik weer soort van ongesteld ofzo. Het is nu 2 weken na de miskraam en het bloeden was na 1,5 week gestopt. Ik snap er niks meer van. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb volgende week trouwens een afspraak met de gyn en dan gaan ze kijken of alles 'schoon' is,

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb zitten denken om te bellen voor een bloedtesten maar ik moet dan zo gaan zeuren dat ik er geen zin in heb. En het verandert toch niks helaas.

Bruinverlies is ietsje meer geworden. Ik hou er maar rekening mee dat het opeens doorzet..

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Liyana ja dat herken ik wel, kan een laatste restje zijn wat opgeruimd wordt.

8. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage met welke urine heb je de cb test gedaan? Ik zal het dan met ochtend urine proberen..

Beste is nu gewoon om het af te wachten, meer kun je niet doen...

Knuf

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Met middagurine. Had eerst een kv test ermee gedaan en die werd ongv net zo di als die met ochtendurine dus toen dacht ik dat het wel kon. Ik ga er inderdaad nog eentje met ochtendurine doen dit weekend als het dan nog niet mis gegaan is

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Nuage: wat een ontzettende rot weken zijn dit toch! Zo herkenbaar!! Bij ieder veegje beige zakt de moed je in de schoenen. Helemaal omdat je inmiddels echt wel weet hoe het voelt als het niet goed gaat.
    Heel veel sterkte meid, en ik duim mee voor een wondertje.

M.b.t. de censuur...ik moest al een beetje lachen bij het woord potverdrie, dacht nog " die heeft een keurige woordkeuze gezien de omstandigheden":D

@Jordan: fijn dat je dit jaar nog een TP mag!!

@Mrlsj: Fijn dat je schoon bent, dat geeft meestal ruimte om te beginnen met verwerken.

@Tammy: nog steeds geen bericht van jou zie ik. Je hebt natuurlijk het volste recht om je even terug te trekken van ZP. Maar merk dat ik me toch wat zorgen maak. Hopelijk kom je snel ff zwaaien.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Jordan, dat zou super zijn zeg als je in december weer een tp krijgt!

Silverwings, spannend!!!

Liyana, ik heb wel ervaring met bloed en bruin na een miskraam. Na mijn 4e mk heeft dat 2 cyclussen geduurd voordat het over was.
    Was op de echo ook niet schoon na de mk. Na 1 menstruatie was het wel schoon, maar bleef er zo nu en dan bloed komen. Kon geen kwaad volgens de gyn en 't is gelukkig over gegaan.

Nuage, pff wat een onzekerheid zeg. Hopelijk betekent het niets, maar snap helemaal dat je er zo onzeker van wordt.

Mijn temp is vanochtend gezakt, dus zal vandaag wel ongesteld worden :( Hopelijk gaat die pijn in m'n borsten ook snel weg, niet normaal deze keer. Komt echt niet van de utro, had het al voordat ik eraan begon en ben er nu al een paar dagen mee gestopt. Lijkt me echt niet goed hoor, dat ik hier laatste tijd last van heb. Pfff over 4 weken pas naar de gyn.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Tja ik weet alleen dus niet hoe dat voelt eigenlijk. Heb 1x een hele vroege mk gehad echt binnen een paar dagen na een positieve test, en mijn andere miskramen waren missed abortions en dan kwamen we er pas echter bij de echo.

Ik ben zo boos ook. Als dit misgaat dan wil ik niet meer door met dit ziekenhuis en ik geef hen de schuld, hoe oneerlijk dat ook is. Ik spreek net iemand met AFS die dus vanaf positieve test direct moest spuiten en pas bij hartslag aspirine. Nogal een verschil. En dat in het ziekenhuis in Leiden. Ik wist al dat Leiden en Rotterdam het anders deden. En dan dat enge wijf van mijn zkh dat doodleuk zegt "ja maar ja wij werken daar niet" en daarna krijg ik weer een miskraam?!?! Nee.... ik ben boos.

Maar eerst maar rustig doen en hopen en bidden dat dit nog goed komt.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Even snel tussendoor, Nuage, ik had van de week mijn arts aan de lijn en toen hadden we het ook over de bloedverdunners maar inderdaad zei hij echt dat het normaal is dat je ze krijgt bij een positieve test. Kan me heeeeel goed voorstellen dat je boos bent.

Straks meer. 't Is een beetje druk @ work!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou het is wel duidelijk nu ook wat bloed. Zal vandaag of morgen wel losbarsten.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zo! En nu sta ik op standje BLUH! Ik kijk net in het afsprakenoverzicht of het 3 of 10 december zou worden (het krijgen van de uitslag van de onderzoeken)....staat er de 17e! :( 1. Ik zou de uitslag na max. 3 weken krijgen en nu moet ik dus nog een week langer wachten. 2. Dan moet ik dus ook WEER een maand langer wachten voor ik door kan. Maandje meer of minder lijkt misschien peanuts maar ik wil gewoon weer eens verder kunnen. AAAAAAAAARGH! Dus nu word ik zo gebeld door de persoon die het organiseert en die ga ik dan wel héél vriendelijk verzoeken om het naar die derde of tiende te verkassen omdat ik anders in de clinch kom met een terugplaatsing planning. Ben het wachten nu toch wel HEEL zat.

Sorry, voor het geklaag maar deze klaag sessie is echt ff nodig!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Update: Ik heb gesproken met de dame die het regelt. Ze had er alle begrip voor. Ze probeert de afspraak naar voren te trekken en anders gaan we het zo proberen in te zetten dat ik eerder word gebeld met het bericht of ik überhaupt door mag en zo ja met welke medicatie en dat ik dan de 17e het volledige gesprek heb. Dus fingers crossed anders wordt het tp in januari.....

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Nuage wat behoorlijk k u t zeg! Sterkte!!
    Jordan fijn dat er toch iets geregeld kan worden voor je!

18. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage wat onwijs balen is dit zeg..
    Is t veel bloed verlies ?

K voel me weer zo onzeker..
    Na 2 miskramen zakt de moet toch in je schoenen..
    Bij me 1e MK heeft t hartje wss nooit geklopt, maar bij de 2e waren we al zo ver.. en toen zat er ineens een schilletje met vocht om de baby heen.. dat er op wijst dat dit geen gezond kindje zou worden .. nu ben ik zo bang dat t weer mis gaat bij de volgende...
    Pff..

19. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer het van me af te schrijven;...

Zo klein..
    Je hartje klopte,
    Wat was dat fijn

Nog 10 dagen,
    Dan konden we je weer zien.
    Wat duurde dat lang...

Mama had een liedje voor jou,
    Ik zong het elke dag;
    "Groei maar, groei maar, groei maar goed, dat doet papa & mama heel veel goed"
    dit gaf mij weer wat meer moed.

10 dagen waren voorbij,
    Woow!! Wat was jij gegroeid!
    Papa & mama waren heel blij.

We hebben zelfs je hartje horen kloppen,
    Ons geluk kon nu niet meer stoppen!

Nu al, zoveel liefde voor jou
    Maar dan ineens,
    Van zo veel warmte,
    Naar kou.

Je bent er nog wel,
    Lieve kleine frummel
    Maar er is iets mis....

Je bent gegroeid, beweegt je en je hartje doet 't goed,
    Maar er zit een schilletje met vocht....
    En nu.....?
    Wordt jij een gedrocht? !

Zoveel vragen en verdriet
    2 dagen later voelde het voor mama niet in het vergiet.
    Dit bevestigde de echo,
    Je hartje klopt niet meer.

O, lief klein droompje..
    Dit doet papa & mama zo'n zeer!

Je was zo gewenst,
    We hadden je met zo veel liefde willen ontvangen
    Helaas....
    Zwerf jij nu ergens in 1 van onze gangen?

Nu ben je samen met je andere broertje of zusje, een sterretje aan de hemel.

Papa & mama zien jullie als de 2 mooiste sterren aan de hemel.
    Wat hadden we jullie graag willen ontmoeten....

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee niet veel, alleen bij afvegen. Maar het komt wel hoor. Zit nu in dubio wat ik morgen moet doen met m'n werk. Weinig zin in dat het daar loskomt.

Heel mooi geschreven trouwens. Ik heb 3 blogs geschreven hier, heeft me toen ook veel geholpen.

Deel Deze Pagina