@bs: sterkte met oma. Wel fijn dat je bloeddruk weer o.k is. @tammy: mooi dat je er voor jezelf uit bent wat je wel en niet wilt. Lijkt me pittige beslissing! @bengeltje: kan de foto's niet zien, blijkbaar nog geen vriendjes. Hier: we worden gecontroleerd door de belastingdienst aangifte 2012. Dus nu moet ik alle rekeningen en reiskosten van de behandeling in Dusseldorf kopieëren en opsturen, gelukkig alles wel bij elkaar liggen. Dus meiden tip: alles van de behandelingen in Gent en Ddorf meerdere jaren goed bewaren.
Bengeltje, ik kan je foto's niet zien, maar wat leuk dat je haar weer hebt gezien! Tammy en Oz, bedankt voor de tip van de CB, ik ga het onthouden voor de volgende ronde. BS, heel veel sterkte! Wat verdrietig! Was het onverwachts? Bumbaaa, hoe is het met jou? Weet je al wanneer je echo is?
Eigenlijk wel we dachten haar copd maar haar slikker weekje niet meer langzaam zou ze stikken Morfine gekregen en wij wilde dat ze in slaap werd gehouden. Zou nog een paar dagen duren maar duurde 2 uur
Hier verjaardag van mijn nichtje. Ze wilden nooit een 2e en nu dus ineens wel en vertelde ze dat ze zwanger is. Had het even te kwaad...
Knuffel Mykelti, ik ken het gevoel maar al te goed. Echt klote.. Hier nog steeds geen ei te bekennen. Echt raar.
Had nog een leuke link voor je gevonden trouwens Bumbaa Beta hCG Doubling Calculator | Countdown to Pregnancy
Nou ik denk dat m'n Engels niet zo best is ofzo hihi.. Maar volgens mij is de uitslag dat mijn hcg in 38 uur verdubbeld is ipv na 48 uur