Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bedankt voor je verhaal! Dat is ook heftig zeg... :(

Heb het ziekenhuis gebeld en de afspraak afgezegd. Werd verder niets gevraagd, best apart omdat ze officieel bij mij altijd testen na een mk ivm eerdere mola. Maar ik ben er klaar mee dus heb niks gezegd. Toen netjes nummer van het archief gehad en kan morgen m'n dossier al gratis ophalen! Nou... daarin zijn ze dan wel weer netjes!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is inderdaad apart dat ze helemaal nergens naar gevraagd hebben.
    Zou je zelf niet even navraag doen?
    Fijn dat ze in ieder geval wel snel meewerken met het dossier!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage, hoe gaat het nu met je? Sterkte!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Niet veel beter. Het zet niet goed door. Soms ontzettende steken en krampen, en wel bloedverlies maar het is nog steeds minder dan bij een gewone menstruatie. Ik hoop heel erg dat het morgen dan komt. Ga dus morgen ook maar niet werken dan. Heb daar wel moeite mee en weet ook nog niet goed wat ik als reden kan opgeven. Iemand hier een idee?

Voel me als een vaatdoek en vandaag was een rotdag. Mijn dochtertje is onwijs gevoelig voor mijn bui dus die spiegelde meteen en was behoorlijk vermoeiend vandaag. Mijn man had nachtdienst dus die kon niet helpen. Bij nader inzien hadden we haar vandaag naar de gastouder moeten brengen denk ik. Morgen gaat ze wel gelukkig. Voel me dan zo schuldig dat ik het zwaar heb met haar terwijl zij er juist is weet je, zij is ons wonderkindje waar we zo ongelooflijk dankbaar voor zijn en dan wil ik niet dat zij last heeft van het feit dat ik weer een miskraam heb. Pppff moeilijke dag dus. Mijn man kan ook heel slecht de zorg van het huishouden overnemen, zeg maar gewoon niet, dus dat botst ook tussen ons. Ik wil gewoon even op de bank liggen met mijn buikpijn en niks doen, maar hij neemt het niet over.

Praten hebben we ook nog geen tijd voor gehad. Als de kleine meid erbij is doe ik het niet want als ik emotioneel word gaat zij ook huilen. En zodra zij slaapt gaat hij ook nog even slapen voor hij weer moet werken. Dus we hebben weinig gepraat. Alleen net even snel gehad over Gent en het aanbod van Mykelti.

Tjonge het is een heel verhaal geworden geloof ik haha kan het ook nergens kwijt op dit moment dus wel even lekker om het te spuien hier :D

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nuage, als je het niet wilt vertellen, zou ik het op buikgriep houden. Sterkte!

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Balen dat het niet doorzet. Eigenlijk wil je er natuurlijk ook z.s.m. vanaf als het dan toch niet goed zit. Lastig met je werk, maar kan je je niet gewoon ziek melden? Koorts? Buikgriep?
    Ik ben er meestal wel eerlijk over tegen mijn werk (maar meestal gebeurt het, of plan ik het, als ik vrij ben), maar volgens mij werk jij er nog niet zo lang, dan is eerlijkheid misschien niet handig.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Klopt, ik werk er pas net en heb een tijdelijk contract. Ik had al een groot risico dat het niet verlengd zou worden als ik zwanger bleek, maar als ik nu eerlijk vertel wat er aan de hand is dan loop ik alsnog dat risico terwijl dat hele zwanger worden helemaal zo vanzelfsprekend niet is. Dus ik meld het liever niet. Dan maak ik er maar buikgriep ofzo van inderdaad, haat het om te moeten liegen. Maar denk wel dat het in dit geval beter is.

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nuage, dikke knuffel, en inderdaad maak er maar buikgriep van xxx

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nuage: wat naar dat het niet goed door zet. Het is allemaal al zo zwaar en je kunt vaak pas herstellen emotioneel als de mk een feit is.

M.b.t. Het ziekenhuis, goed dat je je dossier op haalt!! Tja...en m.b.t. Naar welk ziekenhuis nu, ik herken de drempel naar buitenland heel erg. Ik heb dat ook erg gehad, des te meer omdat manlief het onzin vond. Hem zo'n beetje mee moeten slepen die eerste afspraak in Duitsland, maar daarna was hij om, en hebben we iedereen enthousiast vertelt over de kundigheid en behulpzaamheid daar.
    Nog steeds de beste beslissing ooit, ik ben er van overtuigd dat we ons mannetje anders niet hadden gehad.
    Wij hebben niets vergoed gehad, alleen achteraf als aftrekpost voor de belastingdienst 40% (scheelt dus ook onwijs veel) maar desondanks zou ik het iedereen aanraden.

Maar goed, jij moet eerst nog door de ellende van deze mk heen, heel veel sterkte, en m.b.t. Dit besluit, neem de tijd!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    M.b.t. Tammy: het zit me niet lekker dus ik probeer ook een pb
    -tje.

11. Alf

Alf Niet meer actief

nuage Sterkte meis.. En wat een nare streek van het ziekenhuis :(

mbt Tammy Ik heb een sms gestuurd met de vraag om een teken van leven, maar ook nog niks gehoord.
    Zag wel dat ze 9 nov nog op zp is ingelogd.

Tammy Alle begrip als je afstand nodig hebt of door omstandigheden niet mee schrijft, maar laat even iets horen meis.. je wordt gemist!

12. Alf

Alf Niet meer actief

Hier Reflux op en af. Wel stukken beter dan drie weken terug. Verder zelf geblesseerd. Niet erg handige timing met twee smurfen. Komt wel weer goed.
    Tot die tijd.. zwaai en een dikke knuffel voor iedereen!

13. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Vandaag een jaar geleden ben ik ingeleid en is rond 14 uur s'middags B.* geboren. Vanavond hebben we een herdenkingsbijeenkomst in het ziekenhuis voor alle ouders die afgelopen jaar een kindje zijn verloren. Daar gaan we naar toe en dan staan we er bij stil. Raar dit toeval dat van alle data juist deze is gekozen voor deze bijeenkomst.
    Weet nog niet zo goed hoe ik vandaag ga doorkomen. Ik ga in ieder geval gewoon werken. Had een jaar geleden ook gehoopt dat we nu wat verder waren en toch alweer bijna een baby zouden hebben. Nog even geduld voor ons. Gelukkig geeft P. ons heel veel vreugde en kracht.

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Sterkte vandaag Marjol xxx

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mee eens! We missen je en zijn ongerust :(

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sterkte Marjol.

Jij ook Alf!

En Nuage, ik denk aan je.

17. Alf

Alf Niet meer actief

marjol Sterkte vandaag, denk aan je.. Hoop dat de bijeenkomst mooi zal zijn. X

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Sterkte vandaag marjol!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1