Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf , dat is niet handig nee. Beterschap ermee !

Nuage ,hoe gaat het vandaag ? In gedachte bij je ...

Tammy ,hoop ook gauw iets te horen .

Mykelti , ik vond je banner zo mooi. Heb 'm ook gemaakt :) :D
    Heb niet echt een idee hoe groot de baby nu zou zijn enz. Vind het wel mooi om zo te zien .

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hij is leuk hè?! Ik zag hem bij iemand en kwam zo op het topic. Een lid heeft hem zelf samengesteld uit andere tickers.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Marjol heel veel sterkte vandaag. Ik kan me niet eens voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Dikke knuffel.

Hier gaat het best goed met mijn lijf. Vind het nog steeds niet veel. Dus of het komt nog, of ik begrijp er niks van. Maar heb net privé ook een zware tegenslag te horen gekregen dus ben even stom geslagen. Een week geleden zou alles nog doorgaan en was ik nog zwanger, en nu is opeens alles weg. Moet echt even slikken en heel goed kijken waar ik nu het positieve puntje vandaan ga halen van dit alles.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nuage, het zit je dus echt flink tegen allemaal. En ook raar dat je lichaam niet echt duidelijkheid geeft. Doe je rustig aan met jezelf?

Meiden, mooie banner hoor!!!

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Helaas mag ik me hier ook melden.. 3 jr geleden een mk gehad en nu wisten we sinds vorige week dat ik zwanger was.. dinsdag begon bruin bloedverlies en zojuist op de wc flinke stolsels waarvan in 1 ons kleintje met 6w5dg

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Priscilla, helaas welkom en sterkte.

Nuage, hopelijk kun je toch nog ergens een lichtpuntje vinden...

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hier niet naar de herdenking maar met griep/koorts in bed :(
    Denk dat de emotionele kant er op 1 of andere manier ook fysiek uitkomt.

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Beterschap en sterkte marjol

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Dank je mykelti

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Beterschap Marjol!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @marjol: wat naar dat je nu niet naar de herdenking kan, beterschap!

M.b.t Tammy: niets gehoord op PB, wel geruststellend om te horen dat ze de 9e nog op ZP was.

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh nuage wat een rot bericht, knuffel!

Marjol, ach meis! Heel veel beterschap x

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bengeltje ik lees net je berichtje in een ander topic. Joh ik wist niet dat jij direct suiker hebt bij positieve test. Weet je nog wat voor waardes je dan prikte?

Reden waarom ik dit vraag is omdat ik bij mijn vorige zwangerschap vrijwel direct een te hoge nuchtere waarde prikte. Heb dit toen aangegeven in het ziekenhuis en ik verwachtte wel meteen actie (en de diabetesverpleegkundige dacht dit ook, had haar gelijk gemaild want kende haar nog van vorige zwangerschap en ze zei ik zal je binnenkort wel spreken) maar de gyn en de vk van het zkh vonden het niet boeiend, niet hoog genoeg (prikte net over de 6 nuchter) en volgens hen kon het voor de 20 weken (zoiets) nog geen zwangerschapsdiabetes zijn. Dus ik sta te kijken van jouw verhaal.

Begin toch steeds meer te neigen naar Gent.

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm Nuage , ik ben Bengeltje niet maar reageer toch even. Hier ook snelle piek in mijn suikerwaarde als ik zwanger ben.
    Bij de jongste hoefde ik pas met 8 weken te gaan spuiten.
    Nu werd ivm de herhaalde miskramen begonnen met spuiten nog voor ik zwanger werd ,mijn waardes waren niet extreem volgens mij...zou ik wel na kunnen kijken.

Hoe dan ook ,nadat ik begonnen met spuiten ben ik snel zwanger gebleven . Of er nog een miskraam tussen zit weet ik niet...

M'n geheugen is duidelijk niet optimaal. Maar dacht ik deel je even mijn ervaring. Als je wil kan ik het verder nakijken ?

Hoe gaat het nu met je ? Trek je het een beetje ?

Priscilla ,welkom hier..Helaas. En veel sterkte.

Marjol ,Beterschap. .. dikke knuffel !

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mijn nuchtere waarde was 9, en dat was voor mijn huisarts reden om mij met spoed door te verwijzen naar een internist.
    In mijn vorige foutgelopen zwangerschappen hebben we hier nooit op getest, de reden dat we dit nu wel deden was omdat ik prednison slikte, en prednison KAN je glucose level verstoren.

16. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Marjol, Beterschap en wat een moeilijke dag gisteren. Sterkte!

17. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Hoe gaat het vandaag met je Marjol? wat verdrietig allemaal

18. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Wat verdrietig Nuage. Veel sterkte aankomende tijd. Bah word er gewoon verdrietig van als ik het lees

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Voordat ik ging slapen 39,7 koorts. Vannacht 2 paracetamols genomen en werd vanochtend wakker met 38,1. Voel me wel iets beter maar nog steeds wiebelig. Hoop dat het morgen beter gaat want mijn man vertrekt dan voor een week naar het buitenland voor het werk en dan moet ik voor P. Zorgen, hoewel mijn moeder ook dichtbij woont en zeker wil helpen.

Hoe is het nu met je Nuage?

20. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Ik had dinsdag een positieve ovulatietest erg fijn omdat mijn lichaam dus weer aan het werk is na de MK. Weten jullie vanaf wanneer ik kan testen?

Deel Deze Pagina