Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden ff ego hier ga straks jullie berichtjes lezen maar de echo was goed hier!! Uk is nu 3,5 cm perfect op schema helemaal happy!

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Super Oz!
    En ook een leuke vakantie gehad?

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bumbaa goed nieuws!

Nijn, herken wat je zegt met elke keer die zorgen en uitgerekende datums en herinneringen aan hoe het had kunnen/moeten zijn. Het is gewoon zo K**!

Nuage fijn dat het weer iets beter gaat met je. Ga je nog naar ander ziekenhuis om te bespreken voor de medicatie dat die eerder gestart kan worden volgende keer?

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gefeliciteerd OZ en ook Bumbaaa! Hartstikke fijn nieuws.

Knuffel Nijntje, kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt!

Hier toch weer begonnen met bloeden maar het is gelukkig niet veel. Die arts daar hoor ik niks meer van, ik reken er niet op. Ik doe binnenkort nog even een zwangerschapstest om mola uit te sluiten (normaal prikken ze dit bij me maar ik heb er geen zin in) en dan vind ik het best allemaal. Gisteren naar mijn moeders verjaardag. De eerste visite die binnenkomt vertelt direct dat ze bijna 12 weken zwanger zijn en zo fijn lekker "uit de gevarenzone". Mijn man keek meteen naar me en ik moest echt even weglopen. Zit je dan met je goede gedrag. Bah. Natuurlijk mocht hij blij zijn dat hij vader zou worden, alle recht toe. Maar voor ons was het even verkeerde timing.

Heb net Zilveren Kruis gemaild of ze Gent vergoeden. Ben benieuwd.

5. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Knuffel wat rot al die blije mededelingen... :(

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Voor jullie ben ik juist heel blij! Dat geeft mij ook hoop en kracht juist :)

Heb trouwens besloten, en dit is voor mij echt bijzonder, om een ronde over te slaan. Ik word heel moeilijk zwanger maar mijn eerste ronde aspirine was meteen raak. Dus wie weet zou het weer zo zijn. Maar ik doe het niet. Vorig jaar was ik ook pril zwanger rond Kerst (hebben zelfs posi test aan m'n moeder gegeven onder de boom) en dat was stressen met iedere dag testen en met oud en nieuw niet drinken en toen in februari gewoon weer een gestopt hartje. Ben er klaar mee. We gaan 15 dec een week naar Euro Disney en ik ga gewoon niet zwanger zijn dan zodat ik overal in kan en ook wat kan drinken. En oud en nieuw hetzelfde verhaal. We zien het in 2015 wel weer. Voelt best bevrijdend :D

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    nuage snap het best ff niks aan je hoofd het is toch elke keer weer spannend, testen, weer wel of niet en hoe gaat het dan. Even rust en even genieten van het gewone leven is ook wel fijn soms maar ik vond het altijd zo moeilijk om het echt los te laten je wil toch zo graag. Heb je de uitslagen al zelf thuis? Omdat het zo onduidelijk was toch of het nu AFS was of toch iets anders? misschien kan je er zelf beter wijs uit dan de artsen ;)

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage, jij ook een knuffel. Wat rot even he die mededelingen.
    Snap helemaal dat je even een ronde overslaat. Doe ik ook wel eens en geeft je zo een bevrijdend gevoel idd.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh nee die uitslag krijg ik nog wel. Op 4 december moet ik daarvoor nog naar het ziekenhuis, maar dat is naar de internist. Mijn gynaecoloog had AFS vastgesteld en de behandeling daarop (slecht) afgestemd. Ik heb doorgezeurd dat ik naar de internist wilde. Die deed nog wat testen en zei vorige keer dat ik geen AFS heb maar iets anders. Nu heeft ze me getest op een aantal andere dingen. Die uitslag krijg ik dus nog. Van mijn gyn heb ik nooit meer iets gehoord en ik verwacht er ook niets meer van te horen. Kan morgen mijn dossier ophalen ben heel erg benieuwd wat erin staat.

Ik geloof dat de behandeling niet anders is mocht ik Factor V Leiden hebben ofzo, dus dat ik wegga maakt daarvoor dan niks uit.

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Fijn Bumbaaa en OZ!! Geniet ervan..

Misschien best lekker om een ronde over te slaan Nuage! Je brengt me op ideeën.. Ik ben een paar dagen geleden weer ongesteld geworden, veelte vroeg en het is een rare menstruatie pijnlijk en veel.. Ben er ook even helemaal klaar mee! Ben het weekend uit mijn slof geschoten op een feestje! Je hebt soms van die mensen die alles er maar klakkeloos uitgooien en dat was afgelopen weekend weer zover! ''Ben je nu nog niet zwanger''? We zijn in hetzelfde jaar getrouwd en ik heb al 2 kinderen! Ik ben erin gebrand, doe ik nooit maar ik was er klaar mee..Dus heel mijn ellende om haar oren gegooid en ze zat er lijkbleek bij.. Dan heb ik daarna weer spijt he :)

Heb er weinig moeite mee als een ander zwanger is, zij kunnen er ook niks aan doen dat het voor ons moeilijk is, maar van die debiele opmerkingen daar kan ik dan weer niks mee!

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijn vakantie was super ff bijkomen :) wel veel met onze gedachten bij vandaag, bang dat het weer fout was dus dat hing er wel overheen maar gelukkig nu alles goed.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed dat je dat hebt gedaan juist Silverwings! Hahaha ik had ook zoiets hoor. Zat er eentje op die verjaardag weer eens te vertellen dat een vriendin van haar al zooooolang bezig was en nou toen had ze het losgelaten en wat denk je? Jahoor was zo zomaar spontaan zwanger! - stilte- ik zeg ja leuk maar weet je dat ik echt SUPERKWAAD word van dit soort opmerkingen? Je moet echt oppassen wat je zegt. Want eigenlijk zeg je nu van joh doe ff niet zo hysterisch laat het los en dan komt het wel goed. Terwijl ik nog in mijn laatste miskraam zit en we al sinds 2007 bezig zijn met kinderen krijgen. Dus je kan niet zo makkelijk iets roepen en ik zou er maar mee ophouden want ik ga straks uit mijn dak.

Nou... zo agressief ben ik dus echt niet normaal gesproken hahaha wat erg. Maar het luchtte op!! Ga het voortaan altijd doen :D

Heb geen moeite met andermans geluk, alleen de ene keer kan ik het prima opbrengen om vrolijk mee te doen, de andere keer niet. Deze keer duidelijk niet, was even te snel.

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Oooow ja loslaten is ook zo'n heerlijke dooddoener.. En het is ook zo, soms is het best lekker om er eens iets van te zeggen! Maar toen ik daarna dat beteuterde gezichtje zag dacht ik wel dat het iets minder had gekund haha! Maar goed, ze zal niet weer van die opmerkingen maken :D

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage ,vind het niet gek dat het teveel is. Iedere keer die teleurstelling en nu middenin in een miskraam. Dat is niet niks .
    Klinkt als een goed besluit ..een ronde overslaan. Soms zijn de beste keuzes niet de makkelijkste.
    Wel heerlijk zeg ,naar Disney. Dat het maar een mooie maand mag gaan worden !

Nijntje ,moeilijke dagen zo zeg. Bah..je wil het zo graag anders zien. Dikke knuffel voor jou !

Oz ,wat een hoed nieuws ! Super fijn !

Jordan , ik geniet zeker ! Eigenlijk sinds ik de baby dagelijks voel. Dat doet mijn onzekerheid heel veel goed.
    Morgen weer een echo ,dan heb ik wel altijd zo'n zenuwachtig gevoel. Denk dat dat wel blijft.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nijntje, kan me voorstellen dat je je zo voelt :( Het is ook echt onvoorstelbaar hoe de dingen gaan. Eerder schreef je dat na 4 weken terecht kon op het hh. mk spreekuur. Wanneer is die datum? Hopelijk duurt het niet te lang meer! En die feestdagen. Ik ken je gevoel alleen waren mijn miskramen dan met de kerst. Daardoor heeft het een dubbele lading. Maar SK is helemaal dubbel omdat het een kinderfeest is. Maar als je niet gaat is dat wel heel begrijpelijk toch? Of ga je sowieso? Dikke knuffel met die rot dagen die er aan zitten te komen! En hier gaat het goed. Zenuwen voor morgen en dan hoor ik ook meteen over de datum. Om 8 uur in het zhuis zijn en rond half 5 ben ik weer klaar. Gezellig dagje :)

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    FF snel: want nog steeds ziek :( hoewel het wel ietsjes beter gaat

@oz: :D:D:D Super dit moet het toch gaan worden. Ik blijf voor je duimen want het blijft nog steeds niet vanzelfsprekend

@nuage: knuffel en ben benieuwd met wat voor een uitslagen ze komen.

@silverwings: gewoon van je laten horen hoor. Ik was ook klaar met met name vreemden of vage kennissen die dan vragen 'oh is hij alleen..', 'Wanneer komt de tweede...' Dan ga ik tegenwoordig maar voor de shockreactie in de hoop dat ze leren dit nooit meer zo als vanzelfsprekend te achten en te vragen. Ik zeg dan we willen heel graag, inmiddels al 8x zwanger geweest, gelukkig hebben we er 1 kind aan over gehouden. Dan gaan de rateltjes in het hoofd draaien, verschieten ze van kleur en bieden ze hun excuus aan.

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Jordan, spanned morgen!

Marjol, hopelijk snel beter!

Vanochtend in het zkh ook zo'n miep, denk 4-5 mnd zwanger loopt te hijgen en kreunen, goh wat is het zwaar, moest dr vent een nek massage geven want ze had zo'n last en haar borsten was toch minimal 5kg elke kant... ik kon het mens wel op dr kop slaan met dr gezeur en aandacht trekkerij. Ze moest eens weten wat sommige ervoor moeten doen.... Gelukkig durft hier denk ik bijna niemand het te vragen na het verlies van S*. Denk wel dat ze weten dat het dus niet zo makkelijk gaat dus krijg niet rechtstreeks vragen maar alle domme opmerkingen in de buitenwereld arggg.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zucht...op veel gereageerd....weg Chrome. :(

Marjol, beterschap!

Jordan, veel succes morgen!

Nijntje, het is ook mooi beroerd allemaal. :(

Bumbaaa, gefeliciteerd en veel plezier morgen!

OZ, jij ook gefeliciteerd en hopelijk een fijne vakantie gehad?

Over dat geklaag: dat is een moeilijke, want hoewel ons pad erg moeilijk is geweest, mogen we dan gelijk niet meer klagen? En wie weet wat haar pad is geweest en waarvan ze last heeft?
    Ik herken het helemaal, maar na mijn eerste zws ben ik er iets gematigder in geworden. Ook ik wil wel een keertje lekker klagen, maar mag dat niet omdat ik dan nu eindelijk zwanger ben??? Dat zou ook niet fair zijn. ;)

Dooddoeners zijn wel zo ongelooflijk ziekmakend. Kan er ook niet aardig op antwoorden. Ik zeg altijd "alsof eraan denken sperma tegenhoudt om een ei te bevruchten en het ei tegenhoudt om in te nestelen...." Nee, dus. En als op vakantie gaan hielp, dan had ik al tig kinderen gehad.;)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oz, super spannend. Ben normaal wel nuchter maar ben gewoon echt zenuwachtig. Maar waarvoor...? Geen idee. Hahaha.

En irritant he, die klagende figuren. Had er 1 op FB die had mij heel veel vragen gesteld m.b.t. ICSI behandelingen omdat zij die zouden krijgen (haar moeder kent mijn moeder, zodoende wist zij van onze situatie). Ik heb toen best veel tijd gestoken in al haar vragen beantwoorden enzo. Prima overigens, vind ik ook wel leuk om te doen. Maar na de eerste tp kwam ze erachter dat haar man haar belazerde met 2 of 3 andere vrouwen. Best shocking dus. De tp was mislukt dus dat scheelde maar ja, aardig heftig. Zijn gescheiden en 2 maanden later had ze een ander waarvan ze 1 maand later al meteen zwanger was. Dat was bizar maar de hele zwangerschap alleen maar zeuren op FB. Pijntje hier, pijntje daar, zucht, steun, zo moe... Argh! Ik dacht, laat dat kind er ajb uitkomen dan zijn we verlost van dat drama. Toen was uk geboren en toen was het 1 miljoen foto's posten. De 1 na de ander. En toen heb ik haar meldingen maar uit gezet op mijn tijdlijn. Maar het is inderdaad bloed irritant :D

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Mykelti, thanks! :D En m.b.t. klagen, er is natuurlijk een groot verschil tussen klagen en klagen. Zeggen dat je heel moe bent of je niet lekker voelt is oke. Maar sommigen klagen over ieder dingetje en dan dag in dag uit vertellen hoe slecht ze het niet hebben. Alsof het een straf is om zwanger te zijn. Meer op die manier denk ik :D (Al kan het soms een beetje een straf zijn, mijn vriendin is nu zwanger, 8+ maanden en nog steeds dagelijks misselijk tot overgeven toe en dan is het oprecht heel naar.) En domme opmerkingen, ik denk dat we er samen boeken voel over kunnen schrijven, hihi.

Deel Deze Pagina