Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik liep in Leiden bij B. Zij kent ook de s in Gent. Ik kreeg van b fraxiparine en jaja ascal

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BS, krijg ik nu inderdaad ook van B. En de Fraxi spuiten vanaf de tp en niet pas vanaf positieve test. Hoe gaat het nu met jullie?

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Jordan, fraxi spuiten gaat nu best goed. Vond het eng in het begin maar nu gaan ze en zonder problemen in :). Soms een bloeduitstorting soms alleen prik puntje.

4. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Bedankt voor je pm Nuage! Ik ga ze vanavond mailen!

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan ,ik heb ovulatie bloedingen sinds mijn keizersnede. Waarschijnlijk door de niche (holte waar bloed resten achter blijven).

Hier duurde het een paar dagen . Ik hoor het wel vaker ,ook bij vrouwen zonder niche. Doe je ook ovu testen nu ?

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    OZ, lijkt mij ook wel een beetje eng maar de artsen zeggen onafhankelijk van elkaar dat het safe is dus dan focus ik me daar maar op hahaha. Maar prik jij alleen in je buik of ook in je benen en wissel je het af?

Bumba, ik doe geen ovulatietesten. Helaas (en vreemd genoeg) werken die dingen niet bij mij. Ze blijven negatief als ze positief moeten worden en geven positief als mijn eisprong in geen velden of wegen te bekennen is. Heel apart. Ik heb ze nooit eerder gehad en ineens zijn ze er. Althans, dat denk ik gezien het tijdstip.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat gek Jordan, dus dan heb jij dat hormoon niet in je bloed wat die dingen meten als je een eisprong hebt?

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd als ze er ineens zijn,die bloedingen. Hmm en je testen. .. is het raar gedacht dat ovu testen nu mss wel goed werken omdat er blijkbaar iets veranderd is in je lijf gezien de bloedingen ?

Mss een logica van niks ,maar spreek mn gedachte gewoon even hardop uit ;)

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Van die testen is echt héél raar. Toen ik nog bij MCK zat en voor de eerste cryo ging begon ik dus met testen. Maar omdat op dag 15 nog steeds negatief waren (eerste keer van die met streepjes gebruikt) maar gebeld, kreeg ik een echo, was hij nét geweest. De cyclus daarop met digitale testen, zelfde verhaal. De maand erop wel een echo afgesproken op dag 12, had ik op dag 10 positieve test, bleek mijn eisprong helemaal niet in de buurt te zitten. Echt super raar. Sindsdien gebruik ik die dingen dus niet meer. Maar ik zou het er weer eens op kunnen wagen. Heb nog van die digitale dingen liggen maar vertrouw het niet echt meer. :D Raar lijf heb ik.

10. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Jorden wat raar van de ovu testen wist niet dat het kon. Het is altijd het proberen waard ;)

Bien wat verschrikkelijk zeker omdat je goede hoop en echo had. Sterkte aankomende tijd.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Jordan, nee, geen vage onverklaarbare klachten.
    En wat vreemd die bloedingen, heb er zelf geen ervaring mee.

Bien, heel veel sterkte!

Ik heb morgen mijn 1e uitstrijkje voor het bevolkingsonderzoek. BAH!!!!! Zie er zo tegenop :(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes Nijntje. Ik vind het altijd meevallen, behalve de laatste keer, toen lag mijn bm mond helemaal gekanteld naar achteren. Dat was minder.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Succes Nijntje, mijn ervaring is ook dat het meevalt. Ik voel er eigenlijk niet zo heel veel van! Zet 'm op!!!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden voor het mee denken qua bloedingen. Als ik volgende maand om wat voor reden dan ook en uiteraard onverhoopt geen tp krijg zal ik weer eens aan de ovulatietesten gaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt :)

Een groot deel van mijn bloeduitslagen staan inmiddels in het systeem van LUMC. Van wat ik kan zien ziet alles er goed uit, alleen van wat nierwaardes was een afwijking maar van wat ik er van weet (ben uiteraard geen medisch geschoolde ;)) geen extreme afwijkingen. Mijn cholestrol is perfect, mijn goede cholestrol is torenhoog wat ook hartstikke goed is, bloedsuiker helemaal top... Ik ben gewoon best gezond op die gebieden :D De waardes rondom auto-immuun en AFS waren nog niet binnen, daar ben ik het meest benieuwd naar.

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Het was verschrikkelijk. Was niet echt zenuwachtig van te voren en probeerde te ontspannen. Maar wat deed het pijn! Alsof er een mes in me zat. Ze weet dus ook niet zeker of ze genoeg cellen heeft kunnen pakken.
    En ik was meer bang voor het ongemakkelijke, niet zo zeer voor de pijn.
    Dit was de eerste en laatste keer dat ik meedoe aan dit onderzoek.

Jordan, mijn ervaring is dat niet alle waardes op Internet komen te staan. Toen ik mijn dossier op papier kreeg stond er meer op dan wat online staat.
    Fijn dat het meeste er goed uit ziet in ieder geval. Wat is er niet goed aan je nierwaardes? En hoe komt dat? Weet je je nierfunctie?

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    He gets Nijn, nu durf ik ook niet meer! Ik moet volgende week.. We zullen het zien.. Vind het toch belangrijk aangezien je zo vaak hoort dat er wel afwijkende dingen uit komen..

Nou dames.. Ik ben vanmorgen bij de psycholoog geweest! Was meer even een voorgesprek zeg maar, in grote lijnen de dingen verteld en dan gaan we vanaf volgende week los! Prettig gesprekje en ik voelde me op mijn gemak en voel me al 10 kilo lichter en daar gaat het om..

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    #3437 Jordan, 25 nov 2014
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
    Nijntje, balen zeg dat het toch zo is tegengevallen :( Hopelijk hebben ze wel genoeg om in ieder geval het onderzoek te doen. In het systeem staat inderdaad niet alles. Laatst waardes voor pfeiffer laten meeprikken en die zijn niet zichtbaar. Maar ANF staat er van de vorige keer ook nog in dus ik heb goede hoop dat deze er bij komt. M.b.t. nieren, er werd de laatste 3x steeds een verhoogd aantal eiwitten en bloed in mijn urine aangetroffen. Nu is mijn eGFR waarde verhoogd (dat zegt niet altijd wat maar i.c.m. die eiwitten en bloed misschien), mijn kreatinine is aardig verhoogd wat vaker voorkomt bij auto immuunziekten maar ook bij nierontstekingen. Natrium is laag in urine. Mijn anorganisch fosfaat is te laag wat kan duiden op voedingsmiddelen tekort maar ook op een overproductie van FGF-23 wat kan duiden op nierschade. Dus het zit wel een beetje in de nieren hoek.

Silverwings, fijn dat het een goed gesprek was en dat het je ook oplucht. Het moet klikken dus als dat al zo is dan is dat al een hele sprong.

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijn, balen zeg dat je er zo'n last van hebt gehad! Hopelijk hebben ze wel genoeg weefsel zodat het niet nog een keer hoeft.

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @nijn: ik vond het ook pijnlijk. Ik moet volgend jaar weer. Wat ik wel gedaan had was goed pijnstillers ingenomen van te voren. Ik denk dat de pijnstillers wel geholpen hadden.

@jordan: ik heb vorige maand voor het eerst 4 dagen licht gevloeid. Het begon op donderdag en op zondag was het over en exact 14 dagen later werd ik ongesteld. Het was zo ie zo raar want mijn normale cyclus is 30-32 dagen en die maand duurde mijn cyclus ineens 49 dagen.

@hier: gisteren weer bij de huisarts geweest, was inmiddels dag 11 met koorts. Ze heeft me toen toch antibiotica meegegeven, omdat het wellicht toch een bacteriele infectie zou zijn en ik ben gisteren begonnen met de kuur en voel me vandaag al een stuk beter dus denk dat ik dan inderdaad een bacterie te pakken had. Ook nog geen koorts gezien vandaag. Enige voordeel is dat ik afgelopen week gewoon 2 kg ben afgevallen zonder al teveel moeite.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als ik het zo hoor heb ik geluk bij mij is het uitstrijkje totaal niet pijnlijk. Ik kan het goed ontspannen daar. Maar weet wel dat het pijn kan doen want toen ik 39 weken zwanger was en een eendenbek kreeg heb ik bijna geschreeuwd zo'n zeer deed het.

Deel Deze Pagina