Nijn, je hoeft als het goed is over 5 jaar pas weer, maar ik zou het zeker bijhouden hoor! Hoe vervelend je het ook hebt ervaren, je hebt er meer baat bij om vroeg te weten als er foute cellen zijn. Marjol, fijn dat je je beter voelt. Hier vanmorgen urine naar de ha gebracht. Raar gevoel en pijn in mijn onderbuik en -rug, druk etc. Wel bloed, maar geen ontsteking? Een paar dagen aankijken en dan eventueel weer terug. Zal het morgen ook even voorleggen aan de VK. Volgens mij hebben ze het nl ook niet op kweek gezet en dat is wel de richtlijn bij zwangeren.
Een zwangere vriendin van me had ook gedoe met blaasontstekingsklachten. Ze wilde graag antibiotica voorkomen en dus heeft ze iets op natuurlijke basis gebruikt en na een week was het weg. Wil het wel voor je navragen wat het was.
Nijn wat naar zeg je zag er al zo tegenop. Hopelijk is het goed gelukt en ben je het ongemak over vijf jaar weer een beetje vergeten. Silverswing fijn dat jij je tien kilo lichter voelt en er een klik met de psycholoog is, erg belangrijk als jij je open moet stellen. Vandaag ongesteld geworden. Doet erg veel pijn en moet elk uur verwisselen. Heb gelezen dat dit vaker voorkomt. Merk alleen dat het emotioneel erg zwaar allemaal wordt en moest vandaag zelfs huilen op mijn werk. Heb maar vrij genomen op mijn uitgerekende datum.
Silverwings, dat klinkt als een heel goed begin. Fijn dat je je ook bij hem/haar op je gemak voelt, dat is erg belangrijk. Enne niet bang zijn hoor voor volgende week, bij de meeste mensen doet het geen pijn. Maar ik heb altijd snel pijn daar. Is de laatste tijd erger geworden heb ik 't idee. Jordan, ben benieuwd wat de arts straks van je nierwaardes zegt als je alles gaat bespreken. Ik wist ook niet dat het door auto immuunziekten kon komen. Marjol, wat goed dat je nu AB hebt gekregen. Fijn dat het zo snel lijkt te werken!
Als je wilt? Moest nu veel drinken en vit C. Dus maar nog meer drinken en aan de appelsap. Dat kon als vervanging voor cranberriesap...had ik al in huis.
Mykelti, verstandig om het idd even met je VK te overleggen. Enne wauw... alweer 11 weken! Joekjuh, je menstruatie kan idd heftiger zijn na een miskraam. Misschien zaten er nog wat restjes. Bij mij is het heftig gebleven sinds mijn laatste miskraam en ineens ook steeds een dagje erge krampen die me aan een miskraam doen denken.
Sterkte Joekjuh... Nijn, ja, gaat super snel nu! Volgende week vrijdag combinatietest. Hopelijk een fijn cadeau in de vorm van een goede nekplooi. Door mijn leeftijd (36) zal de totale uitslag een vrij grote kans geven (gemiddeld gezien dan), maar dat weten we.
Het heet D-mannose en je moet er minimaal 2000 Mg per dag van nemen. Met een dikke week moeten je klachten weg zijn. Kun je bij de drogist kopen, zij had het van de DA. Helpt bij besmetting met e-coli.
Mykelti inderdaad laten kweken op gbs. En mocht je positief testen wél aanpakken hoor. Met AB. Bloedlinke streptokok!
Ik kijk het nog even aan. Lijkt iets beter te gaan, zo lang ik maar heel veel drink. Kweek zal al moeilijk worden, maar de VK heeft het liever ook, maar AB ga je al helemaal niet krijgen zonder ontsteking. Dat kan ik wel schudden. Vandaag naar de VK geweest, die samenwerken met het ziekenhuis (eoa onderzoek). Hadden doorgegeven dat ik nog neurologische klachten had van de B12, dus daar wilde de gyn met me over praten. Dus heb aangegeven dat ik dit niet ga doen. Heb zo lang gevochten voor het spuiten en ga daar geen discussies over aan met iemand die er geen verstand van heeft. Ze wilde dan wel weten of het geen kwaad kon voor de beeb en ik gaf aan dat je juist meer moet spuiten tijdens je zws. Er is een stagiaire, een lieve meid, maar niet het witte garen uitgevonden, zeg maar...die gaf aan dat ze het had uitgezocht en je kon niet overdoseren. Joehoe! Puntje voor haar. Maar ik moet dus wel aan de suikertest en extra groeiecho...welja, laten we even geld over de balk smijten. Als ze dat nou doen als er reden voor is, maar nee, je hebt overgewicht, dus mag gelijk opdraven.
Marjol, goed idee van Brussel in dat artikel Mykelti, hou 't maar goed in de gaten en anders gewoon aan de bel trekken. Wat apart dat je meteen die suikertest krijgt (maar heb er eigenlijk geen verstand van wanneer je dat normaal krijgt hoor). Ze houden je goed in de gaten in ieder geval.
Even over je blaas, hou het goed in de gaten. Als je meer buikpijn of harde buiken krijgt dan echt laten kweken. Als daar gbs uitkomt moet je zeker wel ab krijgen!! Die richtlijnen zijn veranderd, mede dankzij mijn lieve gyn na onze vroeggeboorte tgv een onbehandelde gbs infectie in de blaas. Dus ook bij alleen kolonisatie hoor je ab te krijgen, mits je klachten hebt. Als je klachten vrij bent hoeft het idd niet. Haha ach leuk toch een extra echo . Beter teveel in de gaten houden dan te weinig zou ik maar denken! Hier vandaag de eerste acupunctuur gehad. Voelt wel goed, liep erg ontspannen de deur uit. Hopelijk doet het wat goeds!
Ik moest ook suiker testen met 12 weken ofzoiets. Maar dat is geen dure test volgens mij en toch wel belangrijk.
Grrrr, zwaar teleurgesteld en boos...ml is vergeten de nekplooimeting door te geven op zijn werk en heeft dan dus een meeting die hij ws niet kan verzetten. :x Of ik dan niet alleen kan gaan...nou, nee, eigenlijk niet. Het was al verzet van 8 dec naar de 5e. Met hem vooraf overlegd en dat kon. Is hij dus vergeten verder in zijn agenda te zetten. Mijn moeder komt speciaal om op Hugo te passen en die mag natuurlijk niet mee, omdat het een medisch echo is. Ben echt pislink...:x