Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames..

Pffff Nuage, om moedeloos van te worden..

Wij zitten in ons laatste maandje ''zelf proberen'' en dan weer door naar de gyn, maar stiekem hoop ik dat het nu dan toch raak is en dat dat allemaal niet meer hoeft! Zo stom..
    Zit er echt tegenaan te hikken dat ik straks weer een gyn. krijg die er niks van maakt, maar dan geef ik mezelf ook weer een schop onder mijn kont.. Erger dan de vorige kan het niet worden!
    En ook daar helpt de psycholoog me bij, tsjonge was ik daar maar veel eerder heen gegaan! Fijne vent, ben der blij mee..
    Ik dacht altijd dat ik wel aardig stevig in mijn schoenen stond, wat in mijn werk ook wel zo is, maar komen er dingen die betrekking hebben om mezelf dan cijfer ik mezelf dus weg.. Nou die tijd is afgelopen, daar gaan we mee aan de slag :D

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik hoop ook voor jullie dat het lukt Silverwings...zonder MMM is toch stukken fijner...:cool:

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Mykelti, hopelijk geen redenen voor zorgen de cominatietest.

Silverwings, je bent hartstikke stoer en super sterk maar er is altijd een grens. Dit hele gedoe doet zoveel met je. Als ik mezelf als voorbeeld neem, 11 maanden terug had ik mijn laatste tp, 10 maanden terug nam ik pauze omdat ik het even niet meer trok na de zoveelste miskraam. Die pauze werd langer en langer door die baarmoederhals. Nu moet ik ongesteld worden maar wel voor een bepaalde datum vanwege kerst, normaal heel strikt 28 dagen nu dus uiteraard niet. Dat vreet me dan echt op. Snap er geen donder van, maak mezelf gek, vraag me af of dit signalen zijn dat we dit niet moeten doen terwijl ik echt niet bijgelovig ben... Het vreet aan je. Het is super dat je iemand hebt waar je jezelf fijn bij voelt. Hopelijk geen gyn voor jullie maar een super natuurlijke en vooral doorgaande zwangerschap!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Sorry dames maar ben ik weer.
    iemand ervaring met t volgende?

Na bevslling was ik na 5 wkn helemaal schoon. Geen kraambloedingen meer.
    1.5week normale kleurloze afscheiding gehad.
    daarna begon ik hele lichte bruine afschrmeiding te verliezen. 7dgn lang. Daarop volgde een goede menstruatie. Ben op de eerste dag van ongi begonnen met de pil. Het bloeden stopte na ong 3 dagen en ging over op donkerbruin verlies. Nu bijna 2 wkn na 1e dag van ongi nog steeds elke dag wat donkerbruin verlies?

Maakt me uiteraard bang.
    heb eerder bij beginnen pil wat bruinverlies gehad maar weet niet of dit normaal is.

5. Alf

Alf Niet meer actief

MoesCh, je hebt PB

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hier mocht ik ipv uiterlijk zaterdag dan uiterlijk zondag ongesteld worden zodat ik in december nog evt voor een tp zou kunnen... Helaas niets en ook geen teken dat het nog komt. Snap er geen zak van... Dus nu morgen maar overleggen met de arts voor het geval mijn cyclus net als vorige maand 6 ipv 4 wkn duurt (was altijd stipt 28 dagen). Dan zou ik nu 19-12 ongesteld worden en eigenlijk starten ze pas weer vanaf 22-12 menstruatie maar misschien is er een uitzondering mogelijk maar als het van de week toch ineens komt dan zal het ongetwijfeld pas januari/februari worden dat we weer een poging gaan wagen... Bluh :( baal er écht van zeg.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jordan mag je het niet opwekken met Primolut desnoods?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Misschien volgende ronde maar deze niet meer. Vandaag was echt de uiterste dag. Ik weet dat het volgende maand gewoon alsnog zal gaan gebeuren maar toch baal ik er van. Meh...

Sorry meiden voor mijn ego momentje maar baal er een beetje van.

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Jordan, wat een ongelofelijk K nieuws.....

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè nee toch Jordan. ..van wat vreselijk balen (dat ik me hier zacht uitdruk moge duidelijk zijn)...
    Knuffel !

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    He bah dat is echt niet leuk! Had je deze ronde zo gegund!

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Silverwings, hopelijk lukt het in jullie laatste maandje zelf proberen!

Jordan, ooo nee, niet ongesteld geworden :( Wat ontzettend balen!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    MoesCH, weet niet meer hoe het hier ging, maar zou natuurlijk kunnen dat het nog gewoon afval van je zwangerschap is dat nu loskomt. Hier duurde het ruim 6 weken af en aan voordat ik klaar was. Probeer jezelf echt te dwingen zo negatief te denken. Heel makkelijk gezegd, ik weet het, maar ik heb in het verleden ook dit soort periodes gehad en dat maakt het zo ongelooflijk moeilijk. Heb je al eens met een psycholoog gepraat?

Jordan, balen zeg... :( Dikke knuffel

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden voor jullie lieve berichtjes. Gisteren was onze trouwdag en die heb ik nog even gezellig afgesloten met een potje janken op de schouder van mijn man. Vond het zo onvoorstelbaar dat een nieuwe kans waar ik zo naar uit zag al moest starten met een teleurstelling. Maar heb vanmorgen maar weer meteen de IVF verpleegkundige gebeld en zodra ik ongesteld word ga ik bellen. Ze zei dat ze waarschijnlijk wel wat kunnen rekken hier en daar zodat ik toch verder kan. Dat was een opluchting omdat ze vrijdag zeiden dat het lastig zou gaan worden. Toch weer een klein beetje hoop... Haha, het zou eens vanzelf gaan ;)

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ach Jordan, je frustratie en machteloosheid is zooo terecht! Dikke knuffel!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Knuffel Jordan vond het echt heel naar voor jullie! Hoop dat je snel ongi bent!

Hier beetje vreemd. Al 2 dagen vrij veel afscheiding en nu net roze/roestig bij afvegen. Ik zit volgens cyclus zo'n beetje 4/5 dagen na ei. Maar ik heb deze maand geen ovu getest dus weet het niet zeker. Heb ook niet geklust op ei en ook geen aspirine genomen. Vorige cyclus had ik een week na ei dit ook en toen was ik zwanger. Maar wat ook heel goed kan is dat ik al ongi word misschien? Zit toch een gekke cyclus tussen met die mk.

Als ik kijk naar de cyclus daarvoor werd ik precies 8 weken geleden ongesteld nu. Dus het kan ook nog zijm dat mijn cyclus zich hersteld en na de mk er een hele korte cyclus tussen propt misschien?

Snap er niks van eigenlijk.

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ach sh*t Jordan! Wat balen zeg.. Nog wel van harte met je trouwdag..

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Kwam ff zwaaien, tijd niet geweest dus terug lezen gaat 'm niet worden. Van wat ik in de gauwigheid zag loopt het goed met de zwangere dames, mooi!!

@jordan: rot dat je nu wellicht geen TP hebt dit jaar.

Hier: ik ben lang niet geweest omdat er veel gebeurd hier. Niet alleen verjaardagen en sinterklaas maar ook minder leuke dingen. We hebben wat zakelijk gedoe met de gemeente over grond waar we al 8 jaar mee bezig zijn om het eindelijk te mogen kopen en de laatste weken leek het er op dat het goed kwam, maar gaat er iedere week weer wat anders mis, waardoor we steeds druk zijn met overleggen en tekeningen aanleveren e.d.

En als klap op de vuurpijl heeft mijn schoonvader een hersenbloeding gehad. Echt lekker gaat het nog niet, hij krijgt allerlei onderzoeken i.v.m. Verstopte aderen. Gelukkig niet veel rest klachten. Maar ook daar druk mee.
    Zal mijn best doen om wat vaker te komen buurten.

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden hier combinatietest uitslagen al gehad! 1:1800 voor down en 1:5000 voor de andere (ze meten niet hoger dan 1:5000). Volgens mij prima omdat leeftijd zwaar meetelt. pappA waarde 1,21 blij mee want dan zou placenta functie goed moeten zijn. Denk niet dat we Nipt doen nog. Vrijdag weer ff spieken dan 14 weken. Gisteren hartje gehoord met doppler.

Knuffel voor alle meiden die het nodig hebben!

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Gefeliciteerd, Oz!!!!

En veel sterkte, Y30. Wat naar allemaal.

Deel Deze Pagina