Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    B12 smelttabletten en gewone tabletten zijn niet te vergelijken qua opname, dus die zou ik er gewoon bijnemen.

Vitamine E zou ik alleen bijnemen als je weet dat je een tekort hebt.

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Aha, vandaar, ik slik nu 4000 (want er zit ook al in de ZS vit van Solgar)
    Thanks!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Alleen op de website van vitaminestore vroeg iemand of de combi omega 3 en de zwangerschapsmuli goed was en toen zeiden ze dat dit een supercombi was. Omdat er al E in die multi zit heb ik het er niet apart bijgenomen.

De B12 smelttabletten heb ik nog even niet genomen omdat het gewoon te duur werd! En heb daar geen tekort aan. Maar als ik weer budget heb haal ik die ook nog wel denk ik.

Ohja! Gisteravond laat opeens dikke positieve ovulatietest! Maar helaas ruzie met man gehad en hij sliep al. Vandaag hopelijk wel klussen dan...

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, het zijn dure grappen die supplementen. :S

Hopelijk idd vandaag bijgelegd en kun je klussen Nuage!

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vorige week overigens naar de energetisch therapeut geweest in BE. Heel aardige vrouw en eerlijk over wat ze wel of niet kon. Ze had zelf nog nooit iemand behandeld die wel zwanger werd, maar miskramen kreeg, dus dit gaf ze ook aan. Hiervoor heeft ze navraag gedaan in de therapiekring waar ze werkt en vandaar werd aangegeven wat ik moest gebruiken en hoe ze me kon behandelen met lichttherapie en Abrahma bloesems.

Ook bleek ze te kunnen "praten" met overledenen. Ik weet niet in hoeverre ik daarin geloof, maar ze kwam wel met een paar dingen die klopten. Apart.

Ze gaat zelf naar een arts die bioresonantiemetingen doet en dat zou een eventuele vervolgstap kunnen zijn.

Verder ga ik vanavond beginnen met fysio voor mijn SI gewricht. Sinds de eerste mk in februari weer ontzettend last van en het wordt steeds erger, dus gister maar even naar de ha. Was idd mijn SI en vanmorgen praktijk gebeld en gelijk vanaaf terecht. Super! :)

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Tjee wat is hier weer een hoop geschreven ;)
    En wat gebruiken jullie veel vitamines... Is het niet beter om eerst dingen te laten testen, of het wel nodig is? Ik heb bijv. een verhoogd b12 en foliumzuur en toen ik het daarover had met dr. S. zei ze dat ik moest stoppen met supplementen. Alleen dan wel de folium nemen natuurlijk.

Ik had het vorige week over meerdere positieve ovutesten en gelukkig is mijn temp nu al een paar dagen hoog, dus ik heb toch een eisprong gehad. Waarom ik nu zoveel positieve testen heb gehad is voor mij een raadsel, maar ben op een gegeven moment gestopt met testen omdat ik er gek van werd.
    Het lijkt er dus op dat die hystero door kan gaan!!!

Mykelti, ga je nu vaker naar die vrouw toe? Ben benieuwd of ze je kan helpen!

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Nijn klink als veel vitamine maar ik slik geen multivitamine! Het was aangeraden alleen de zaken te slikken die echt nodig zijn en geen vit. c ivm immuunsysteem.. Daarom hebben meerdere hier gewoon losse. ook voor zwangerschapsvergiftiging en in het algemeen is calcium/magnesium heel goed (ontspant de baarmoeder) en B6 was bij mij bijv hoog dus die neem ik niet. Folium is nodig, vit D was veel te laag bij mij dus moest, selenium en zink zijn kritisch voor een goede cyclus een aangezien ik vegetarisch eet (soms vis wel) is dit ook wel goed om erbij te nemen. haha lang antwoord maar hoop dat je er wat aan hebt :) o ja en visolie is gewoon heel goed, wordt ook aangeraden bij zwangerschap (DHA versie kwamen we gisteren achteren)

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oz, ok helemaal duidelijk :)
    Ik eet ook vegetarisch, maar eet ook geen vis... Is visolie echt nodig denk je voor miskramen? Proef je die smaak? (maar eigenlijk wil ik het niet uit principe)
    Ik ga me ook eens verdiepen in die andere dingen! Ben over 2 weken helemaal door mijn multivitamines heen, dus heb al losse folium en vitD bij de Tuinen gekocht, hopelijk zijn die goed.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik hen begrepen dat die van dat merk wat hier steeds wordt aangeraden (kan er even niet opkomen) dat die geen vissmaak hebben of nasmaak.

Nou niet geklust, helaas nog meer ruzie gehad. Helaas veel om over na te denken.

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi nijn, ja die visolie is echt bewezen in meerdere onderzoeken. Heb ook het boek van Rika Lukac staat ook veel in over vitamine/mineralen etc. Of ik alles geloof vind ik lastig, want ik ken ook rokende en zeer dikke mensen die gewoon kinderen krijgen en dagelijks cola drinken en naar de frituur gaan. maar goed dan denk ik maar zo dat het zo en zo goed is gezond te eten en baadt het niet dan schaadt het ook niet (tot zekere hoogte natuurlijk want teveel B12 etc is ook niet goed). Maar goed visolie is super goed voor de cyclus en de innesteling :).

Nuage :( :( :(

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    O ja en je hebt van Solgar of het merk wat bengel noemde met een citrus smaakje, heb ik ook maar van ander merk. Dan is het best te doen :)

Ik heb van minami nu prenatal versie Minami Nutrition Omega-3 Fish Oil Supplements maar zijn allemaal goed hoor zorg alleen dat je er 1 neemt die een goede vulling heeft. Bij de tuinen zeggen ze vaak 1000mg ofzo maar zit er effectief maar 100mg in en de rest is water. Deze merken hebben iniedergeval genoeg vulling :)

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ok dank je voor de info. Gek he probeer ook zo gezond mogelijk te leven, snoep weinig, goed gewicht, eet veel groenten en fruit, rook en drink niet, enz. En dan nog gaat het mis, terwijl anderen ongezond leven en daar gaat alles goed.

Nuage, oohhh das echt niet leuk!

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ja nijn herken het, wij eten ook gezond nooit gerookt, drinken niet, niet teveel slechte dingen, nooit frituren maar toch... ik weet het soms ook niet. Zal toch ook een deel geluk en pech zijn...

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ach meiden dikke knuffel!!! Ik gun het jullie zoooo

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik nu nog te zwaar, maar toch al 14 kg kwijt. BMI is nu 34. Maar dit was 39 toen ik zwanger raakte en op dat moment rookte ik ook nog flink en aten we verre van gezond.

Nu ben ik dus afgevallen, rook ik al 2,5 jaar niet meer en eet ik vrijwel geen suiker meer en eet ik erg gezond en het maakt vooralsnog geen enkel verschil :( dus waar het nou aan ligt... Wist ik het maar. Ik drink wel nog cola zero trouwens. Het enige wat ik nog neem waar ik eigenlijk vanaf moet. Maar vind dat echt nog moeilijk.

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Nuage, was geen aanval ofzo hoor op mensen die wel roken :) maar het ging erom dat zelfs gezond leven echt niet altijd het verschil maakt helaas wat jij ook bevestigd. Daarom is het ook zo moeilijk om uit te vinden waar het aan ligt :(. Ik bedoel zelfs junks worden zwanger, of mensen in oorloggebieden dus het verhaal van stress en slechte zaken vind ik lastig. Ik denk gewoon dat wij echt heel veel pech hebben ergens in ons lijf gaat er iets niet helemaal goed en wat het is daar weten ze denk ik echt te weinig van. Ik hoop nu maar met de volle lading aan medicatie (pred, heparine) dat het gaat lukken dit keer :).

Toch heb ik er wel een goed gevoel bij gewoon in het algemeen voor mijn lijf gezond eten (al lukt het niet elke dag :))

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    thanks bengel!! lief!!!

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik vind het ook frustrerend. Ik ken iemand die zwaar drugsverslaafd is en die heeft zojuist een tweede kind op de wereld gezet (eerste kind is door jeugdzorg al weggehaald) :x:x
    Verdrietig en ook heel boos word ik hiervan. BAH!

Probeer gezond te leven met beweging en probeer ook wat aan mijn overgewicht te doen BMI inmiddels onder de 30 (was 32,6), maar de artsen hebben me verzekerd dat het hier niet aan ligt. Heb nooit gerookt of alcohol gedronken en toch blijft het misgaan.
    Mijn enige 'zonde' op dit moment nog is de coca cola light (wel de caffeïne vrije). Dit vind ik echt heerlijk en kan ik niet zo makkelijk laten staan.

Ikzelf was de laatste zwangerschappen ook echt panisch wat betreft eten. Durfde echt geen rauwkost meer elders te eten omdat ik zeker wilde zijn dat het goed was schoongemaakt en vleeswaren die nog 1/2 dagen voor de houdbaarheidsdatum waren durfde ik al niet meer te eten.

Hier nog steeds geen tekenen van een eisprong. Vandaag komen de testen binnen dus dan toch maar gaan testen. Misschien is hij toch al geweest zonder afscheiding zit vandaag op CD 25.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zag het niet als aanval hoor! Wilde inderdaad juist bevestigen dat het onlogisch is :)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nijntje: ja, ga nu in principe een soort kuur bij haar volgen. Ze is ook wel fijn qua kosten. Ze wil echt niet dat die behandeling in de weg staan, dus houdt ze ze betrekkelijk laag.

@Nuage: hmmm, niet leuk. Hopelijk kunnen jullie het snel uitpraten.

@Marjol: als BMI nou echt de reden was voor meerdere miskramen, dan werden toch nooit heel dikke vrouwen zwanger...dat de kans op een miskraam iets groter is of je moeilijker zwanger raakt als je een vreemde cyclus hebt, ok. Maar als dat laatste ok is, dan zou je een miskraam misschien kunnen verwachten, maar zoveel, nee. Dan is er meer aan de hand, ook al kunnen ze het niet vinden. :cool:

Deel Deze Pagina