Y30, welke waardes zijn niet goed? Nijntje, ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan. Had Action testen liggen. Helaas negatief. Maar goed. Morgen bloedtest zal het definitief moeten uitwijzen. Zou dan de eerste tp zijn waarvan ik niet zwanger ben geraakt...
Nijn, Jordan, nuage, Knuffel! Had zo gehoopt op mooie testen en voor nuage een mooie zwangerschap. Y30 wat vervelend dat de waardes nu al zo afwijkend zijn, hoop dat de infusen helpen! Ga jij ook naar langenfeld of thuiszorg? Ik kreeg het thuiszorg verhaal niet voor elkaar toen, niemand wilde meewerken dus op en neer naar Langenfeld.
Goedemorgen dames.. Spannend Liyana, ik had ook na zo'n 6 weken de uitslag.. Jordan, jammer van je negatieve test Kan het me goed voorstellen Nijntje, bij mij is het ook 9 maand geleden! Knuffel.. Y30, vervelend dat je waardes zo afwijkend zijn.. Hopelijk snel betere waardes.. Nuage, fijn dat jullie het leuk hebben gehad en zo'n huilbui na de tijd is begrijpelijk! Ik heb verder geen nieuwtjes! Lekker 5 dagen vrij geweest, vanaf vandaag weer volop aan de bak
Jordan, ooh nee wat jammer zeg! Ik denk dat ik vanochtend weer een heeeeeel vaag streepje zag. Maar twijfel wel. Kan het me ook verbeelden. Werd vannacht ook 5x wakker van een wekker die niet ging.... Misschien heb ik een slechte charge vd testen. Ik stop met testen, doe het normaal ook niet zo vroeg.
Ik las nog wat van je vitamine B te controleren, heb jij die ook al gedaan? Ze hebben bij ons maandag bloed afgenomen voor het chromosoom onderzoek. Nu 3 maand wachten voor de stolling. Zijn hier meiden die een chromosoomafwijking hebben? Bij ons is de kans namelijk erg groot doordat schoonzusje ook een afwijking heeft.
Meiden ik blijf gewoon duimen voor jullie zolang er niemand ongi is, is er hoop wat mij betreft! Wat een hel dit... ben gaan werken vandaag. Moet allemaal teksten nakijken, zit vol met verhalen over zwangeren. Maar goed, nog tot daar aan toe. Komt net oud collega binnen die met mijn collega begint te praten over dat hij vader is geworden. Ja zegt m'n collega haha en nog in 1x raak ook. We gingen even kijken of het werkte, nou dat ging goed dus hahahahahaahah Nou hahahaha F*CKING HAHAHAAHA ik word gek hier achter mijn bureau.
Nuage, sterkte vandaag Nijntje, verdorie wat spannend meid. Kun je geen bloedtest vragen bij de ha? Succes vandaag Silverwings. Ik heb gestest met Action maar ik lees op ZP dat die testen vaak pas veel later positief testen dan KV testen. Ik lees zelfs dat Action negatief is waar KV een streepje laat zien. Geeft toch nog een sprankje hoop en als ik het red dan cross ik na werktijd nog even langs kv. Ben benieuwd.
Ik heb bij MA1 niet gezien, MA2 de 2de ronde ze eruit zien komen(alle 4), bij MA3 1ste ronde 2 stuks en 2 ronde alle 4. Heb dan ook gyn gebeld of het normaal is, dat wist de assistent niet en ik mocht ze er wel weer in brengen. Vertrouwde dit niet dus ik heb de apotheek gebeld, zij leveren dus ik meen dat men dan ook wel wist wat de werking hiervan was. Die wisten het ook niet en toen ik terug gebeld werd, zeiden ze dat ze er niks over mochten zeggen en dat ik gebeld werd door gynaecologie. Die vertelde dat ik pijnstillers mocht nemen, toen knapte ik(had op dat moment ook weeën) en heb gezegd dat ik niet bel voor pijnstillers, wou alleen weten of het normaal was dat de pillen eruit kwamen en of zei geheel moesten oplossen? Dat wist ze niet en omdat ik zoveel weeën had vond ik het wel prima, maar ik spreek de gyn er wel op aan als we er weer heen moeten.
Pffff wat een shit zooi, onze buren hadden 1 keer sex 4 dagen voor de eisprong en ploep nu 20 weken zwanger. Zoon van een collega had 1 keer onveilige sex met zijn vriendinnetje die hij net 1 maand kende en ploep zwanger... Wij zijn inmiddels 9 jaar samen en nog niks wat wij in onze armen mogen houden. Zo oneerlijk!!!
Ik duim voor je meid, heb zelf altijd met action testen gedaan beviel mij prima. Maar als je KV wil halen moet je dat zeker doen! Hoop dat je een positieve test krijgt.
En de laatste bladzijde van het blad wat ik moet nakijken gaat over voorbehoedsmiddelen... staat gewoon serieus een diagram is van wat de kans is dat je zwanger wordt bij verschillende voorbehoedsmiddelen... het is echt ongelooflijk. Soms denk ik echt dat als er een God bestaat het een nogal wrede is hoor... Maar heb me er doorheen geworsteld en ga nu naar de wc om te kijken of er al iets is gebeurd. Overweeg me ziek te melden maar ja dan zit ik thuis op de bank te huilen dus schiet ik niet veel mee op.
Puk, Nuage kan me jullie gevoel zo goed voorstellen! Hebben we allemaal. Het is gewoon echt rot al die happy verhalen waar het zomaar lukt. Mijn buurvrouw ook net 7 weken zwanger hup of facebook (is al tijd geleden, kindje is al geboren) daar gaat het allemaal ineens goed. En wij moeten er zo'n strijd voor leveren. Helaas doe je er helemaal niks aan dan gewoon eens goed mopperen en boos zijn. Heb het heel vaak gehad en me zoveel mogelijk afzijdig gehouden van al die happy gesprekken lukt helaas niet altijd Knuffel meiden!
Ik zit normaal op de taxi met moeilijk lerende kinderen, ben blij dat ik ze even niet hoef te rijden nu. Maar goed als je afwachten dan is het ook moeilijk om hele dagen thuis te zitten, want hoe lang gaat het duren. Weet je leidinggevende er van? Wij zijn een tijd terug naar een lezing geweest over miskramen, veel miskramen komen ook omdat de sperma lichaamsvreemd is voor je lichaam en daar kan worden afgestoten. Wanneer je een condoom gebruikt wend je lichaam dus ook niet aan de sperma. Maar goed heb meer het idee dat dat met vroege miskramen heeft te maken. Wij hopen heel erg dat er wat uit de testen komt en dat er een medicijn is die ons kan helpen. Waarschijnlijk houden wij het dan ook bij 1 kindje, we willen graag een kindje maar hebben geen zin in nog 2/3 miskramen/missed abortions. Misschien dat als we ooit een kindje in onze armen mogen sluiten dat we het daarna nog 1 keer proberen, maar gaat die mis dan is het klaar.
Nijn, blijf voor je duimen. HCG is zo vroeg nog zo laag. Van 5 naar 10 naar 20. Dus een streepje zie je denk ik net zo dik met alle 3 die waardes. Hoop wel dat het komende dagen echt duidelijker gaat worden!
Nee op mijn werk weet niemand ervan. Mijn contract verloopt 1 maart en ik wil graag een nieuwe dus ik zeg ook geen letter.
Hi Puk, dat zou zeker kunnen in Gent testen ze ook een anti sperma factor. Weet niet precies wat dat is, bij mij was die niet positief. Als het aan je afweer/immuun ligt is veel visolie en prednison een oplossing.
Prednison? Is dat niet een zware pijnstiller? Nou ik wil eerst ff opknappen en dan ga ik erin duiken... Ga nu eerst eens even lekker douche, pff stink na oud bloed en weet ik het nog meer...
Ik hoop met je mee. Misschien blijft KV ook wit en melden ze me morgenmiddag dat ik inderdaad niet zwanger ben... ik moet het toch afwachten maar word nu toch wel heel nieuwsgierig
Jordan: Ik heb die verhalen ook gehoord over de action testen hoor. Zelfde als met de Sensitest 4 dagen voor NOD testen. Ik zag daar niets op en KV2V5 positief. Hoewel deze laatste testen de laatste tijd vaker kuren vertonen. Nijn: Ga je morgen nog eens testen? @hier: wordt nu al gek en zit pas op 5 DPO die Utro helpt ook niet mee, want hierdoor word je er ook telkens aan herinnerd..is het wel zo is het niet zo Hier trouwens ook 9 maanden geleden voor het laatst zwanger. OZ: hoe is het met je zwangerschap? Wanneer is je 20 weken echo? Heb je toevallig al een GUO gehad? @Puk: in Gent testen ze inderdaad op Anti sperma lichamen. Was bij mij ook prima. Ik heb nu ook een behandeling met Utrogestan en wanneer ik zwanger ben komt daar Heparine (een bloedverdunner) en prednison (tegen immuunsysteem) bij.