Nuage, verdorie die onzekerheid is minstens zo vervelend Dikke knuffel. Mijn kv test lijkt een hele vage streep aan te geven ergens in de verte maar ik verdenk dergelijke tuurtestjes er voor de veiligheid maar gewoon van dat ze negatief zijn. Bloed is geprikt, na half 3 zou ik worden gebeld met de uitslag. Ben benieuwd maar denk dat het dit x niet raak is.
Nee heb het boek niet besteld. Ik denk ook niet dat er wat met de kindjes is, maar dat er iets niet goed gaat, dik bloed of een vitamine te kort of teveel? Ach we wachten af..
Ga je het boek nog bestellen of is het niks voor je? Heeft mij heel veel inzicht gegeven en enorm geholpen. Ben sindsdien "rustiger" over het hele gebeuren. Zelf zit ik de laatste dagen wel steeds meer aan Utrogestan te denken. Ik vind het zo stom en eigenlijk nalatig dat bij mij progesteron nooit is nagekeken. En toen ik vroeg om Utro zei mijn arts dat hij dan eerst een hele cyclus wil monitoren. Waarom? Argh ik ben zo boos. Ik ga het er woensdag allemaal uitgooien daar. Helaas weet ik nu al dat ik weer één of andere leerling gyn krijg te zien die mijn hele dossier weer niet weet enzo. Ben zo klaar ermee! Ik vind het niet zo erg dat er niks losgekomen is. Ik hoef van mezelf niet op te schieten, ik wil niet opnieuw zwanger worden. Nu kan ik rustig wennen aan dat het voorbij is en ik vind het fijn dat mijn kindje nog bij me is. We zijn nog niet klaar met elkaar, we nemen rustig afscheid van elkaar en als het kindje er klaar voor is dan gaat hij vanzelf. Zo en nu moet ik huilen shit shit
Mezelf weer bij elkaar geraapt. Ik ga even lunch halen bij de supermarkt en duimen en positief denken voor de uitslag van de test van Jordan!!
Weet niet of ik het boek ga kopen, wil er straks wat afstand van nemen, voor mijn eigen rust. Even gewoon ontspannen vrijen en niet omdat ik net een eisprong heb. Even niet bezig zijn met zwanger worden, puur lichamelijk. Geestelijk ben je er natuurlijk wel mee bezig. Wij zitten gelukkig bij de super visor, dus heb wel het idee dat ik begrepen wordt, maar vind wel dat ik veel voor moet kauwen en zelf moet bedenken. Net alsof ze er niet voor geleerd hebben(voor het doorzoeken naar een oorzaak). Och kalm aan meid, hoe moeilijk ook en je hebt ook helemaal niks aan dit soort woorden, je wilt door! Haal maar wat lekkers bij de super!
Zo heb een lekker croissantje gehaald Heb met mezelf afgesproken dat ik mijn dieet weer oppak zodra ik de miskraam heb gehad. Voor die tijd heeft het toch geen zin want mijn lijf denkt nog zwanger te zijn en dan is lijnen echt niet leuk. Ik ga me de komende maanden dus richten op de volgende 15kg. Meid als je het gevoel hebt van ik ga wat afstand nemen dan moet je dat gewoon gaan doen. Helemaal goed, ik herken het gevoel want sta er zelf ook zo in. Behalve dan dat ik deze keer actiever niet zwanger wil raken. Afgelopen maand hebben we er ook niet op gelet en toen was ik dus zwanger... ik hoef geen 3 miskramen op een rij natuurlijk. Moet nog even kijken wat we dan gaan doen, misschien haal ik wel condooms. Heel gek idee aangezien we al sinds 2007 onveilig vrijen en ik niet bepaald vaak zwanger ben geraakt. Maar goed. Ik heb van april t/m oktober serieus gelijnd en al die tijd ben ik dus niet zwanger geraakt. Zodra ik stopte meteen zwanger dus misschien is dat goede anticonceptie hier hihi
Puk en Nuage, mijn ervaring met een break nemen is wel heel positief. Gewoon even geen verplichtingen, zenuwen, stress, spanning, afwachten en teleurstellingen. Ik heb tijdens mijn pauze op een gegeven moment ok afstand genomen van zp. Gewoon voor de rust. Nu kan ik er weer met meer energie tegenaan.
Nuage niet alles kreeg ik vergoed omdat België meer vraagt. Mijn laatste poging heb ik zelf moeten betalen 8000 euro. Puk laatste poging was met eiceldonatie. Ik heb 2x eug. 1x ma de rest mk. Ik duit om op hcg
Ik heb geloof ik op een gegeven moment 2 jaar niet meer op zp gekeken. Werd toch nooit zwanger. 8000 euro?! Wow....
Ik zag net je andere topic Jordan, blijft nog even spannend lees ik.. Duim voor je.. Dames even een heel debiel vraagje en ik snap ook niet waarom ik daar nu al mee bezig ben, maar ik ben hyperdepieper de laatste dagen.. Mijn huis is ook belachelijk spik en span Wij gaan in Juni op vakantie met vrienden, ik even tellen en ja verdikke dan moet ik ongesteld worden (mits ik dan niet zwanger ben, maar die kans is toch rete(sorry) klein! Nu zag ik op mister Google, mijn grootste vriend dat je daarvoor Primolut kunt krijgen, daarmee kun je het 2 weken uitstellen.. Hebben jullie zoiets al gebruikt? Ik ben altijd heel heftig ongesteld, zie het gebeuren dat ik daar gewoon doorheen ga! De pil hoef ik bijv. niet door te slikken, want daar ga ik doorheen..
Ik heb het zelf niet om Primolut. Ik kreeg het om mijn menstruatie op te wekken. Maar door al die Diane pillen en Primolut zooi heeft mijn cyclus er 2 jaar over gedaan om normaal te worden. Ik zou gewoon ongesteld zijn daar, ik ga rustig zwemmen met een tampon.
Jeetje.. dan dacht ik dat ik het erg had. Ik moet de grootste tampon hebben en ieder uur vervangen, maar heb dat ook maar 1 dag. Tja dan zou ik gewoon even de huisarts vragen of je Primolut mag proberen.
Mja, ben vreselijk erg ongesteld en lang dag of 10! Zal hem volgende week wel eens bellen wat hij er van zegt en/of misschien nog andere ideetjes heeft! Als de hele boel er van op de kop kan gaan dan weet ik niet of ik dat er wel voor over heb, maar het wordt een lange reis dus daar zit je dan ook mee.. Ik zal het eens op de weegschaal leggen, thanks
Waar ga je naartoe op vakantie? Reageert jouw lijf heftig op de pil of niet? Kijk het mijne wel, maar goed ik ken meer vrouwen waarbij het niet zo is dan wel. Dus als jouw lichaam niet zo snel van de leg is dan zou ik het zeker doen.
Kroatië en we gaan met de auto, bij de kust langs! Rijden we niet in 1 keer overigens, maar de eerste dag zitten we wel lang en veel in de auto! Nee ik reageer helemaal niet heftig op de pil, breek er alleen doorheen als ik hem doorslik.. Nou ik moet toch iets hebben, dus ik bel hem wel even maandag!
Nuage zeker te hopen dat er geen leerling is. Ik krijg gewoon tranen bij het lezen. Sterkte Hier net een vriendinnetje gesproken die ook probeert zwanger te worden. Pff weer even slikken.
Helaas is het altijd zo. Ik heb vrijwel nooit een echte gyn bij het consult. En aangezien dit was ingepland als gewoon consult tijdens zwangerschap (afspraak stond al) weet ik wel zeker dat het de gyn niet zelf is. Ze kunnen wel altijd overleggen met de gyn, maar ik wil toch niks meer van ze dus dat lijkt me niet nodig. Zo in het kader van vooruit kijken heb ik de kamer in Holiday Inn Gent geboekt Knuffel Joekjuh!