Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Super Bumbaaa! Gefeliciteerd met deze eerste grote stap! Hoever ben je nu?

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Alf ! Vandaag precies 7 weken. Ik heb zo gehuild..Zo erg dat het wel een tijdje duurde voor ze kon meten Hoe groot ons kleine smurfje was.

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over 2,5 werk weer een echo gelukkig!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lita, helaas welkom en sterkte.

BS, hopelijk gaat het weer iets beter met je. Knuff

Bumbaa, gefeliciteerd!

Hier sinds dinsdag in therapie voor mijn SI-gewricht. Sinds de miskraam van februari speelt mijn bekken weer op, maar nu dan in de vorm van het SI-gewricht. Begon met pijn met staan, daarna lopen en nu ook met zitten en fietsen. Lopen doe ik graag, maar gaat nu gewoon bijna niet meer en al helemaal niet zonder pijn. Erg irritant. :(:x
    Gelukkig kon ik dinsdagavond direct terecht en vanmiddag nog een sessie. Heb oefeningen gekregen, maar vooralsnog irriteren die vooral en doen ze pijn. Hopelijk is het gezegde dat het eerst slechter moet worden en daarna pas beter erg van toepassing. ;)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    #445 Jordan, 25 jul 2014
    Laatst bewerkt: 25 jul 2014
    Bumbaaa wat een geweldig nieuws meid. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Gefeliciteerd!!!

Mykelti, was rot. Ik hoop dat de oefeningen je snel helpen en dat de theorie op jou helemaal opgaat!!

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat fijn!!!!!

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bumbaaa wat fijn! Gefeliciteerd!

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bumba gefeliciteerd!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Er is zoveel geschreven dus ik reageer even in delen:

@jordan en bambe: welkom!
    Bambe: veel sterkte, dat het met 12 weken nog mis is gegaan is vreselijk!
    Jordan: die ANA factor is heel belangrijk bij herhaalde miskramen en fertiliteit behandelingen die mis gaan. Ik heb het ook en bij mij was het de sleutel naar de oplossing, prednison!

Vitaminen: ik had ook heel veel potjes, ook m.n van Solgar.
    Iemand vroeg naar visolie en vegetarisch zijn. Solgar heeft wel vegetarische DHA maar dan mis je de EPA.
    Wat betreft tijden van inname. Vitamine E tegelijk met omega.
    Vitamine D tegelijk met calcium/magnesium, beiden i.v.m. Met de opname in het lichaam.
    Ik mocht geen vitamine C, maar voor de dames die 't wel slikken, beter niet tegelijk met calcium.

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumba, wat super gefeliciteerd en dat na die moeilijke start waarin je van alles dacht. Ik kan me je tranen zo indenken!

Mykelti
    , jeetje jou blijft ook niets bespaard. Wat een ellende! Hopelijk gaat de fysio verlichting brengen.

Hier, heb ik al jaren last van hitte in mijn lichaam. En ook in mijn voeten voelt het alsof het 45 graden is. Heel irritant en ik word er ook super moe van. Sportschool is om die reden ook al een paar dagen niet bezocht.

Heeft er hier iemand ervaring met hitte in het lichaam en belangrijkst hitte in de voeten? Ik heb vorig jaar 2 keer per week acupunctuur gehad maar dat deed niets. Ook zit ik veel met de voeten in een koud water badje maar als ik eruit kom zijn mijn voeten binnen een minuut weer warm.

Wat kan ik er aan doen??? Ik vind het hoogst irritant en dan druk ik me mild uit!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @lita: welkom! En veel sterkte!

@bs: wat onwijs rot zwangerschapsvergiftiging. Ik zie dat je hier daarna niet meer gepost hebt, ik duim me suf dat dat geen slecht teken is. Sterkte!!!!

@bumbaa: gefeliciteerd!!! Super fijn!

@ Tammy: geen idee.

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat irritant Tammy. Ik heb juist het tegenovergestelde ,ijzig koud altijd.
    Je polsen koelen ? Mss stroomt het dan door naar je voeten ? Zijn er ook niet een soort koel sokken ? Dat denk ik eigenlijk wel .

Ik bleef maar huilen en shaken. ..kwam zoveel spanning uit. Hopelijk over 2,5 week weer goed nieuws..

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
  14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    En wanneer testen ze je op ANA dan? Moet toch aanleiding voor zijn denk ik?

15. Alf

Alf Niet meer actief

Heeft er iemand contact met BS? Hoop zo dat het goed gaat

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam ook spieken of er nieuws was .. Hoop zo dat alles oké is.

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik kwam even kijken of er nieuws was over BS.

Mykelti bedankt voor de link. Het ging over die post over de aspirine. Dat slik ik al langer dan een jaar. Ik hoop zo dat het UMCU er een oplossing voor heeft.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb BS via FB een PB gestuurd, maar helaas niets gehoord...maak me een beetje veel zorgen. :(

Tammy, hopelijk heb je er iets aan.

Gisteren nieuwe bewegingshoudingen geleerd bij de fysio en dat leek gisteravond wel te helpen. Minder pijn, net alsof er iets goed was geschoten. Vooral met bukken moet ik een heel andere houding aannemen. Nu wel weer last, maar dat komt ook omdat ik 's nachts in een foute houding lig. Moet mijn zijligkussen weer van stal halen.

Afvallen gaat ook goed. Alleen met dit warme weer hou ik vocht vast bij de fleet. Nu zo'n ruim 3,5 kilo kwijt in 2/3 weken. En nog steeds BV voor de kleine man, dus wel blij.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb gezocht in andere onderwerpen, maar ze heeft de 24ste 's morgens voor het laatst gepost. :(

20. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah Mykelti... Hoop echt dat je gauw iets hoort.

Deel Deze Pagina