Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    De Sutter geeft ook best vaak prednison. Laten we hopen dat dat voor jou genoeg is, Nijn. Net als bij mij.

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Och meiden, wat een heftige verhalen!

De benamingen duizelen voor mijn ogen. Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.

Het enige wat ik vreemd vind is dat ondanks dat ik super gezond eet ik niet afval en ik dan ook denk dat ik ergens een stofje te veel of wellicht te weinig van heb? Een paar jaar geleden was mijn schildklier goed..

Denk dat ik maar eens een lijstje moet gaan maken van alles wat jullie opnoemen..

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
  4. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Wat balen nijn

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

okee, bedankt daar ga ik ook ff op bladeren.

Ben nu even Nuage haar blogs aan het lezen

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo'n lijstje heb ik ook gemaakt Puk. Dat boek hielp me erg met dingen helderder krijgen, maar dan nog. Er is zoveel over te leren het is ongelooflijk.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    We zijn begonnen met adoptie alleen mijn man wilde niet meer. Veel geld en kans op een gezond kind heel klein. Sommige landen stellen hoge eisen.... niet reëel

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook gekeken naar adoptie maar dat snel uit mijn hoofd gezet. Was niet te betalen en idd bizarre eisen.

Daarna hebben we ons ingeschreven als pleegouders. Traject begonnen en hadden goedkeuring binnen. Zouden de cursus gaan volgen toen ik zwanger bleek van onze dochter.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Pleegouders hebben wij ook naar gekeken, maar lijkt mij erg moeilijk. Wil gewoon een kindje dat bij mij kan blijven en niet steeds tijdelijk.
    Ik vind alleen de eis om minimaal 3 jaar getrouwd te zijn een beetje apart. Hebben al jaren een samenlevingscontract maar dat telt niet mee.
    En het lijkt me zo zielig om een kind uit zomaar weg te halen uit zijn geboorteland.
    Een special need kind krijg je altijd volgens mij maar hoeft niet altijd erg te zijn.

Vroeger wilde ik altijd adopteren ipv eigen kind krijgen. Soms denk ik dat het nu niet lukt omdat ik dat toen zei. Stom he.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook weleens dat soort gedachten Nijntje. Gek word ik ervan. Je zoekt gewoon naar een reden waarom je zo "gestraft" wordt.

Er was ook zoiets als langdurige pleegzorg. In sommige gevallen blijft zo'n kind dan eigenlijk voor altijd bij je. Het was niet helemaal wat ik wilde, maar als moeder zonder kind wilde ik dan de liefde die ik niet kwijt kon graag aan een pleegkindje, of meerdere, geven. Was er echt helemaal klaar voor psychisch toen ik toch opeens zwanger was. Van een wonderkind blijkt nu wel ondertussen..

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nee niet stom. Ik denk soms ook zo.

Helaas ligt ons knappert weer in t zkh😢.
    een griepvirus....weer na de rs prik

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nuage wat bijzonder dat het precies toen ineens lukte.
    Ik ga me ook nog eens goed in pleegzorg verdiepen. Wij dachten eerst aan weekend pleegouders maar misschien is langdurig beter. Het maakt ons ook wel nuttig in ieder geval.

BS ahh wat zielig. Beterschap! Hopelijk knapt hij snel op.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik herinner me nog goed dat pleegzorg altijd gaat voor het belang van het kind en dat hereniging met de ouders op zich altijd het uitgangspunt is, en anders op z'n minst contact met ouders en/of familie. Maar ze vertelden mij dat een kindje onder een bepaalde leeftijd (ik dacht 8 ongv) dat al 2 jaar bij pleegouders zat vrijwel nooit meer werd teruggeplaatst omdat dit niet meer in het belang was van het kind.

Ik heb ook nog aan crisisopvang gedacht. Er echt een huis van te maken waar kindjes komen als ze uit huis worden geplaatst. Als je daarnaast ook langdurige opvang als optie aangeeft kunnen ze evt ook blijven als het klikt.

Ik zou het nog steeds wel willen doen, maar m'n man niet.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    BS wat vreselijk! Kunnen de artsen dat verklaren?

15. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Heeft een BMI tussen de 25 en 30 ook invloed op miskramen?

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    BS, wat naar. Is hij benauwd?

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nee goede scores maar veeeeeeeeel snot

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Moet hij steeds worden uitgezogen? Arm kind.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo, wat is er veel geschreven!

BS, allereerst veel beterschap voor de kleine man. Gelukkig is hij niet benauwd. Hopelijk snel beter.

Wishmom, dat zou kunnen, maar mijns inziens alleen als je bmi van invloed is op je cyclus. Mijn bmi was op zijn hoogst 41.6 en toen werd er ook geroepen dat dat de reden van de miskramen was. Met 26 kilo minder kreeg ik net zoveel miskramen, dus toen erkenden ze wel dat het bij mij niet van invloed was. Tussen de 25 en de 30 is niet zoveel hoor.
    Ben nu zwanger geworden met een bmi van 39.

@adoptie: ik vind het zo erg dat mensen die geen kinderen willen of kunnen krijgen zelf, maar wel een kind willen opnemen, zo behandeld worden. Het riekt soms gewoon naar kinderhandel, zoveel geld als je moet meebrengen. Kijk, dat ze screenen snap ik, maar om nou inkomenseisen te stellen of dat je 3 jaar getrouwd moet zijn (en andere vormen niet erkend zijn), vind ik gewoon onzin.
    Het is al sneu zat.

Nuage, goed dat jullie gewoon naar Gent gaan. Ik duim dat zij wel ziet wat er mis is en jullie snel een 2e wondertje mogen vasthouden.

Alle andere meiden een dikke knuffel.

Hier gaat het goed. Wel last van mijn bekken, maar wordt gemasseerd door die vrouw die me ook zwanger kreeg en zit sinds 2 weken ook op zws yoga. Dat is ook wel fijn.
    Helaas voel ik de kleine nog niet, omdat mijn placenta voor ligt, maar als het maar goed met hem gaat. De 28ste heb ik de 20-weken echo.

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn dat het goed gaat, Mykelti. Ik bleef ook lang afhankelijk van de AngelSounds door een voorliggende placenta.

Deel Deze Pagina