Mijn man heeft heel lang geblowd. Het is een terugkerend probleem helaas. Hij is er zelfs voor in een afkicktraject geweest. Sinds juni is hij gestopt met roken en blowen. Of nou ja... dat betwijfel ik nu dus helaas. Hij is niet een typische blower, hij werkt keihard 7 dagen per week. Maar hij doet het als ontspanning en dit is zijn manier om emoties te verwerken (lees: niet te voelen). Het zou afgelopen zijn.. M'n hond is ziek dus daar ga ik me nu even op richten. Kijken of ik actie moet ondernemen ze blijft maar spugen. Met m'n lijf nog geen verschil. Ben moe, misselijk, opgezette onderbuik en pijnlijke borsten. Zwanger dus, helaas van een overleden embryo.. Ohja ik heb een mega lijst met supplementen als je interesse hebt. Niet om allemaal te nemen hoor maar wel interessant.
Oz, ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Allerlei filmpjes gaan weer spelen. Hopelijk is er niets aan de hand en maak je je zorgen om 'niets'. Xxx
Oei heel veel geschreven, ik kan het niet zo goed volgen! Iig wil ik OZ even een hart onder de riem steken voor vandaag! Hopelijk een prachtige mooie echo zoals alles hoort te zijn.. Sjeetje Nuage, dat is k*t! Daar zou ik ook ongelofelijk pissed om worden, maar ik snap de opmerking van Mykelti wel, het wordt hem misschien ook allemaal teveel? Dan is dit niet de juiste manier om te verwerken natuurlijk, maar zou de reden wel kunnen zijn.. Als het al iets is waar hij verslaafd aan is geweest en het leven zit je niet mee, dan grijp je er toch extra snel naar lijkt me? Maar goed, dan nog wil je dat gewoon niet! Hoe is het met je hond? Nog ziek? Liyana, spannend hoor hopelijk is er niks aan de hand en hopelijk mag je wat eerder komen voor je eigen gemoedsrust!
OZ dikke knuffel het wordt vast een hele mooie echo! Vanochtend leek de hond iets beter. Ze had iig niet meer gespuugd. Anders ga ik morgen met haar naar de dierenarts dan ben ik vrij.
Stuifmeelkorrels en Q10 kun je beide bij een natuurvoedingswinkel kopen. Heb eventueel nog ter overname, maar denk niet dat je in de buurt woont (Bergeijk of Beverwijk).
Denk ook dat je sneller vervalt in oude gewoontes als het op andere vlakken niet zo goed gaat..blijft toch een zwakke plek. Hebben jullie er al over kunnen praten? Beterschap met je hond. Vaak zie je wel dat als het bij mensen heerst, honden er ook een handje van hebben. Zou hem/haar even laten vasten en half/heel dagje en dan langzaam weer beginnen. OZ, succes vandaag!
PS sinds een paar dagen voel ik haar af en toe bewegen super fijn. Maar 2 keer per dag paar plopjes maar geeft goed gevoel!
Nope. Gisteren via de app heel kort en hij wilde praten toen hij thuis kwam maar ik had er geen behoefte aan. Ik ben echt te boos. We hebben echt een probleem als mijn gevoel niet verandert. Ik heb nu ook nog de miskraam en het is gewoon te veel nu, dus misschien als dat achter de rug is dat ik hier weer lucht voor heb. Hond krijgt idd sinds gisteren niks meer want alles kwam er weer uit. Heb tot 4x toe mijn tapijt staan schoonmaken... gatverdamme.
Hier ook nog een lading stuifmeelkorrels, kan ik opsturen voor de liefhebber (wel ter overname want duur spul ) Anders ga ik het na de zwangerschap weer nemen durf nu niet zo goed. Q10 neem ik ook dat is bewezen kans op pre-eclampsie te verkleinen dus hoop dat het gaat werken
Miskraam is al erg genoeg emotioneel en lichamelijk zit je helemaal niet ook nog op de rest te wachten hoop echt dat het snel beter gaat tussen jullie!
Gisteren weinig online geweest hier, aangezien we een groot verdriet hadden beide en ik geen zin had in lezen en typen. Zaterdag had ik weer een stolsel verloren en weer bloedverlies. De krampen werden onhoudbaar en we hebben dan ook de gynaecoloog gebeld. Zei gaf aan dat ik onmiddellijk de pijnstilling moest verhogen. Dit dan met tegenzin gedaan en alles zakte weer af en we zijn in slaap gevallen. Daarna weinig last meer gehad. Zondagochtend werden we wakker gebeld door schoonzusje, die wou even vertellen dat ze zwanger was, 12 week. Voor de derde keer liepen we weer gelijk!! Boos en verdriet greep ons aan. Ik heb even flink met de deuren lopen gooien en wou toen naar buiten, ff blok om, om tot bedaren te komen, maar helaas werd ik tegengehouden door manlief. Ik moest blijven en huilend zijn we maar op bed geploft. Binnenkort zou schoonzusje langs komen om gezellig te winkelen en te lunchen, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. Manlief zei ze kan best ff langs komen voor een bakje koffie maar hij wou de stad ook niet in. Hij is er ook kapot van. Daarbij komt nog dat mijn schoonvader laatst zei, tja heel jammer als één van beide een miskraam krijgt terwijl de andere dan ligt te bevallen. Dan gaan wij gewoon een feestje maken. Zelf was ik toen ruim 7 week zwanger en vond het zo lullig om het schoonzusje te vertellen, niet wetende of zij wellicht ook zwanger zou zijn. Hopelijk vinden jullie het niet erg maar moest dit even kwijt...
Nuage, Wat een ellende! Hopelijk knap de hond weer een beetje op. Zou bij mij ook wel een zorgen kindje zijn. Hopelijk beseft je man dat het niet verstandig is om troost te zoeken in de drugs. Waarschijnlijk doet hij het, net als wat de andere meiden zeggen, om zijn verdriet te verbergen. Hoe voel jij je lichamelijk? Heb je al een beetje bloedverlies of is het nog steeds stil? OZ2014, Suifmeelkorrels? Q10? Had er nog nooit van gehoord. Hoop voor je dat het blijft werken! Succes met de echo vanmiddag! Bij mij heerst de vraag een beetje, wat wil ik onderzocht hebben. En waarom gaat het steeds mis met de 8 weken? Dan heb je toch wel een goede innesteling? Daarbij als we even goed ons best doen ben ik weer zwanger, dus slecht zaad zou het ook niet zijn. Zie door de bomen het bos niet meer momenteel..
Ik zou me voor nu richten op de bloedstolling Puk. Bij mij gaat het ook steeds rond die termijn mis. Er is een kans dat daar iets uit gaat komen. Zelf wil ik ook Utrogestan erbij gaan proberen. Heb gelezen dat dat ook kan werken als je progesteron niet hoog genoeg blijft en rond die 8 weken daalt. Helaas is de behandeling in NL niet voldoende voor mij, zo blijkt helaas want ik gebruikte als bloedverdunners de laatste keer. Bij de volgende zwangerschap wil ik dus Utrogestan, aspirine, Fraxiparine en Prednison hebben. Volgens mij moet die combi echt werken. Zo niet... dan heb ik ook geen antwoorden meer vrees ik. Hier nog helemaal geen verandering. Nog geen bloed te zien, ook geen bruin. Helemaal niks. Soms wel een klein beetje rommelen in mijn baarmoeder.
Maar prednison zit toch in utrogestan? Meen dat gelezen te hebben. Bij de volgende zwangerschap ga ik zowiezo de aspirine gebruiken Fraxiparine heb ik nog niet na gekeken, maar ga ik ook eens opzoeken.